Skocz do zawartości

24 Heures du Mans i inne wyścigi długodystansowe


elmo

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, turdziGT napisał:

 

No brakuje bo kupę kosztują a sa w sumie nie wiele szybsze czy bardziej widowiskowe od LMP2 na jednym nadwoziu Dallara. Dla producentów mega koszt i investycja a z marketingowego punktu widzenia korzyści słabe. Lepiej isc w F1.

Ale chyba od przyszłego roku, a nawet Peugeot w tym roku, będzie więcej aut w najwyższej kategorii, a co za tym idzie więcej miejsc za kierownicą z realną szansą na zwycięstwo w generalce, a tylko to idzie w świat z mocnym przekazem.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Durbos napisał:

Ale chyba od przyszłego roku, a nawet Peugeot w tym roku, będzie więcej aut w najwyższej kategorii, a co za tym idzie więcej miejsc za kierownicą z realną szansą na zwycięstwo w generalce, a tylko to idzie w świat z mocnym przekazem.

Mysle ze w przypadku LeMans P1 w LMP2 tez ma dobra sile przebicia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, turdziGT napisał:

 

No brakuje bo kupę kosztują a sa w sumie nie wiele szybsze czy bardziej widowiskowe od LMP2 na jednym nadwoziu Dallara. Dla producentów mega koszt i investycja a z marketingowego punktu widzenia korzyści słabe. Lepiej isc w F1.

Chyba jednak Hypercary to tańsza opcja promowania marki niż F1 - wygrywasz jeden wyścig, czyli Le Mans 24h i już :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Neutrino33 napisał:

Chyba jednak Hypercary to tańsza opcja promowania marki niż F1 - wygrywasz jeden wyścig, czyli Le Mans 24h i już :-)

No w sumie racja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyścig jakiś czas temu się skończył a ja poczytałam opinię i wypowiedzi ludzi których na tej imprezie zjedli zęby. I sam zauważam ten sam problem w programie RK co większość. Co rok od nowa jest budowana ekipa wokół programu RK i jest to ekipa podobno kontraktowana na rok wiec nie ma co się dziwić że są problemy logistyczne i techniczne. Podczas każdej relacji z wyścigu w Eurosporcie wypowiada się W. Śmiechowski opowiadając jak wyglądają przygotowania do 24h i widać w ich działaniu konsekwencję co kiedyś na pewno zaowocuje pudłem dla polskiej ekipy. W przypadku WRT i Premy mamy "świeżaków" w tej kwestii i za każdym razem RK to wytyka. 

 

 

Edytowane przez -=nikon=-
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, -=nikon=- napisał:

Wyścig jakiś czas temu się skończył a ja poczytałam opinię i wypowiedzi ludzi których na tej imprezie zjedli zęby. I sam zauważam ten sam problem w programie RK co większość. Co rok od nowa jest budowana ekipa wokół programu RK i jest to ekipa podobno kontraktowana na rok wiec nie ma co się dziwić że są problemy logistyczne i techniczne. Podczas każdej relacji z wyścigu w Eurosporcie wypowiada się W. Śmiechowski opowiadając jak wyglądają przygotowania do 24h i widać w ich działaniu konsekwencję co kiedyś na pewno zaowocuje pudłem dla polskiej ekipy. W przypadku WRT i Premy mamy "świeżaków" w tej kwestii i za każdym razem RK to wytyka. 

 

 

Konkluzja? ..Robert Kubica jako kierowca Inter Europol Competition? B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Neutrino33 napisał:

Konkluzja? ..Robert Kubica jako kierowca Inter Europol Competition? 

Gdyby Robert miał przejść do piekarzy to (niestety) chyba razem z Orlenem. Dla Europolu to słaby deal, bo ich marka zostałaby na pewno schowana. Wiem, że to pasjonaci i może ta wartość marketingowa nie jest dla nich największą wartością, ale ambicjonalnie chyba nie pozwoliliby sobie na to. A Orlen jako druga, wspierająca marka to tylko w F1 i tylko przy większych kozakach motoryzacyjnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, romek_l napisał:

Gdyby Robert miał przejść do piekarzy to (niestety) chyba razem z Orlenem. Dla Europolu to słaby deal, bo ich marka zostałaby na pewno schowana. Wiem, że to pasjonaci i może ta wartość marketingowa nie jest dla nich największą wartością, ale ambicjonalnie chyba nie pozwoliliby sobie na to. A Orlen jako druga, wspierająca marka to tylko w F1 i tylko przy większych kozakach motoryzacyjnych

WIem, wiem...choć z drugiej strony obie to polskie marki i powinny się móc dogadać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale piekarze mają już doświadczenie z Orlenem w lmp3 wiec jakieś kontakty są na pewno pomiędzy nimi. Mi w kontekście RK chodziło o rozpisanie programy na 2-3 lata a nie na sezon jak w przypadku roku 21 i 22. 

14-inter-europol-competition-l.jpg

Edytowane przez -=nikon=-
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...