Max Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Wiem że taki zestaw podchodzi do GC8 po wymianie górnych tylnych mocowań lecz interesuje mnie czy wysokość auta się nie zmienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Tak.Będzie wyżej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 ok3cm w górę pójdzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 po za tym ...charakterystyka tego zawieszenia... WRX jest cięższy i to są zupełnie inne zawieszenia. jest sens się pakować w coś takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 myślę, ze tak. Ja tak chwile pojeździłem i było bardzo ok. Gourmet ma tak w wannie...może się pochwali, Czwartek tak miał zrobiony zawias w wolnym szybkim ssaku i tez było w porządku. Jest bardziej sztywno, ale nie twardo. Trzyma się ładnie, jedzie się pewnie. Dla mnie GC tylko na WRXowym zawiasie...albo na AGXie, tylko na wysokiej zdrowej sprężynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Śmiesznie wyglądają te podwyższone subaraki. Środek cieżkości idzie w górę, więc gadanina, że prowadzenie jest ok, to tylko pocieszanie się ofiar takich decyzji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Środek cieżkości idzie w górę, więc gadanina, że prowadzenie jest ok, to tylko pocieszanie się ofiar takich decyzji podchodzisz do sprawy, jakbyś był inżynierem wyścigowym w F1 conajmniej. Nie mam wiedzy, ani chęci, żeby polemizowac na tym poziomie Nie widzę sensu pakować się w WRX'owe amortyzatory. ja widze sens, jak ktoś ma np 400zł na kpl zewieszenia z montażem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 podchodzisz do sprawy, jakbyś był inżynierem wyścigowym w F1 conajmniej. Nie mam wiedzy, ani chęci, żeby polemizowac na tym poziomie F1 niestety nie. Również nie mam czasu polemizować, tym bardziej, że mój post był odpowiedzią na pytanie autora, a nie Twoją wypowiedź. Luzujemy zwieracze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Luzujemy zwieracze ...i idziemy po ścierkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Luzujemy zwieracze ryzykowna zagrywka, mająca na celu odstraszenie przeciwnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 W tej dyskusji chyba nie biorą udziału ludzie którzy mają doświadczenie - z całym szacunkiem dla was chłopaki ale nikt nic mądrego nie napisał a w ruch już poszły zwieracze fujj!!!!! Wracając do sedna, zawias z WRX pasuje do GC8 bez żadnych przeróbek (chyba z WRX do 2003). GC8 jest trochę lżejsze więc na sprężynie z WRX będzie stało trochę wyżej, na swojej sprężynie będzie tak samo. Jedyna różnica w zawiasie występuje w samych amortyzatorach i jest absolutnie bez znaczenia: grubość rury McPhersona w GC8 jest troszkę większa. Do tej rury jest przyspawane u góry gniazdo sprężyny o na dole mocowanie piasty. Po 2003 jest inna górna poduszka mocowania amortyzatora tylnego. Problemu też nie ma bo da się zakładać starszą poduszkę z dorobionymi tulejkami/podkładkami. Co do pocieszania się ofiar takich decyzji to proponuję najpierw poczytać coś na temat a potem pisać wnioski - tak żeby były cokolwiek warte Rozumię że podwyższony zawias to zło Szkoda mi klawiatury..... MAX, poszukaj dobrze na forum to się dowiesz wszystkiego na ten temat od ludzi co zjedli zęby na tych autach... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 X69, czytałem pare tematów ale tam chodził raczej o to czy podejdzie czy nie. Kwestie mechaniczne tez mam już za sobą ale interesowało mnie o ile wyżej podejdzie buda. Nie chce mieć kamaza z bokserem na sprężynie z WRX będzie stało trochę wyżej, na swojej sprężynie będzie tak samo Sprężyny od wolnegosraka są szersze u podstawy i nie wchodzą w "łoże" amortyzatora WRX. W poniedziałek próbowałem coś wyrzeźbić. ok3cm w górę pójdzie. Tyle chciałem wiedzieć. Dzięki chłopy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Skoro będziesz musiał wymieniać sprężyny to kup z GC8 z turbo -będą pasowały (GT, WRX a nawer STI), chyba że chcesz podnieść auto o te parę centymetrów to bierz z "WRX" czyli New Age. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Max, jeszcze jedno, jak wsadzisz amortyzatory z WRX (New Age) to raczej musisz też zmienić sprężyny. Powód jest taki że te amortyzatory są dostosowane do pracy ze sprężynami z WRX (lub o podobnej twardości). Te z wolnego ssaka są duuużo miększe i nie będzie to razem dobrze działało - nawet pewnie że źle i będziesz narzekał i żałował wydanej kasy.... Ori sprężyny z GC (2,0 turbo) to jest jedyne rozwiązanie z amorami WRX. Niebo, Eibachy Pro kit są to sprężyny obniżające o twardości większej niż WRX i mniejszej niż STI dla modeli GC. Sprężyny w GC w zależności od rocznika miały: STI 196 do 237 lbs/inch (przód) i tył 174 do 195 lbs/inch, ProKit do GC ma 171przód i 160tył, WRX ok 160 przód i 140 tył czyli najmiękksze, Wolny ssak ma napewni keszcze mniej. W GD: STi Spec C/Type RA przód 224lbs/inch; tył 194lbs/inch STi "pink" V7 przód 200lbs/inch; tył 185lbs/inch STi "pink" V8 przód 257lbs/inch; tył 217lbs/inch WRX chyba podobnie jak w GC Przy większej masie auta GD jeżeli wsadzimy sprężyny do GC to będzie wyżej. Jak chcesz utwardzić GC STi to Eibach napewno nie!!! A w ogóle jesteś pewien że masz ORI STi na AGX? ja w mojej śnieżynce (v3 STi) mam ori zawias i na codzień jest bajka!! czy do upalania będzie bajka to się nie wypowiem bo docieram.... Niestety nie znam na naszym ubogim rynku alternatywy dla Eibacha. Na rynku wtórnym Eibach jest chyba najpopularniejszy i dominujący, "niestety" bo jest obniżający i bo nie ma łatwo dostępnych sprężyn z inną charakterystyką. Problem jednak jest w tym że u nas sprężyna jest sprężyną i nic więcej o niej nie wiadomo (no może jeszcze że obniża o 30-35mm) - jest do auta X i koniec. Dane o ProKit znalazłem po długich poszukiwaniach na stronach w US. Ja chciałbym wiedzieć przed zakupem jeszcze kilka innych danych: twardość, progresywne, liniowe.... Jest jeszcze H&R. Musiałbyś poszukać w sieci. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Pomuk leci coś rozrzutny jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Mam nadzieje że moje informacje jokoś pomogą. Jak sam szukałem informacji to było słabo.... Bezgraniczne zasoby internetu skrywają wiele tajemnic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Podbije czyli do amorow z gd mogę włożyć sprężyny gc?? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Do amorów chyba pasują, ale z poduszkami były zmiany . Springi z GD rózniły się górna średnicą przed i po 2002 r. Jedne z nich powinny być takie same jak GC. ale nie wiem które. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Ja jak wkładam rękę z tyłu między bude a górne mocowanie amortyzatora to mam dużą przerwę pewnie z 5 cm zastanawiam się czy tak ma być. Bo jeśli to się da zniwelować plus założyć sprężyny obniżające o 3cm to mi już starczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 między bude a górne mocowanie amortyzatora to mam dużą przerwę pewnie z 5 cm ??? Przecież poduszka opira się o budę , więc jak tam przerwa może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Może są jakieś podkładki, no widzisz nie mam pojęcia jak to jest zamontowane. Niestety to jeszcze zostało mi do poprawy po cudownym mechaniku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1robot Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Witam. Jeżeli komuś to pomoże to w swoim GC8 mam amory z WRX po 03, czyli na grubej sztycy. Górne mocowania również, z tym że tylne są przerobione( wrx ma inny rozstaw szpilek) do tego sprężyny z wrx -30 mm. A wygląda to tak : 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się