Jump to content

subarczak

Użytkownik
  • Content Count

    311
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About subarczak

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jest nawet trendem szukanie budy z GL bo mniej ubita i umęczona...
  2. Chyba ja czegoś takiego nie przerabiałem ze swoim JDM.... wydaje mi sie że takich wymagań nie było...2 lata temu ale ja sie nie podjąłem takiego wyzwania ( ścieżka zdrowia po Ministerstwie Infrastruktury ) i agencja celna która robiła akcyzę wypełniła druk do MI ale ani SIP ani rzeczoznawca w to nie był zaangażowany...
  3. alternator jakiś dziki prąd może podawać.
  4. żółty Storngflex to nie uniball ;-) ale tak jak mówisz zależy do czego auto ma służyć.
  5. może za mało posmarowane ? a "poli" ma to to siebie że lubi trzeszczeć... ;-) BTW : Arek czemu nie żółte strongflexy ?
  6. Setup na adapterach chyba najprostszy i najwygodniejszy.
  7. jak już bez wspomagania koniecznie to tylko na pedal boxie setup.
  8. Chyba wystarczy zdjąć przewód z pompy. ale w moim odczuciu jazda wspomagania nie ma większego sensu.
  9. OK. Gratulacje pomysłu. Tego że się udało. Powodzenia !
  10. chodzi o : http://www.apracing.com/Drawings/cp6026_1.pdf ? czy gdzieś są wymiary dźwigni ?
  11. A ta jest dwuobwodowa ? http://rally-performance.pl/p/181/6351/ap-racing-pompa-hamulcowa-na-unibolu-pompy-hamulcowe-uklad-hamulcowy.html BTW : homo to zło i drogo , szczególnie N-ka ;-)
  12. http://www.forum.sub...ny-reczny-w-gt/
  13. ale to jest na jednej pompie jedno-obwodowej zrobione ? czyli ani homo ani street legal ?
×
×
  • Create New...