ravo Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Wow i jest super czyli tylko kupić sprężyny obniżające i będzie fajnie A też masz taki luz o którym ja piszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Tylko kup sobie springi do WRX a nie STI bo będzie beton GD jest jednak znacznie cięższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Od wrx to ja już mam i stoi wysoko. Więc musi być coś niższego. Auto ma być do zabawy na torze. Już sam nie wiem czy ultra sr i niskie sprężyny czy jakiś gwint typu h&r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Witam. Jeżeli komuś to pomoże to w swoim GC8 mam amory z WRX po 03, czyli na grubej sztycy. Górne mocowania również, z tym że tylne są przerobione( wrx ma inny rozstaw szpilek) do tego sprężyny z wrx -30 mm. A wygląda to tak : 20161001_180122_Richtone(HDR).jpg To są 18"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1robot Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Wow i jest super czyli tylko kupić sprężyny obniżające i będzie fajnie A też masz taki luz o którym ja piszę. Ja nie mam luzu. Podejrzewam że masz górne mocowania z gc8. Ja mam z wrx-a. Witam. Jeżeli komuś to pomoże to w swoim GC8 mam amory z WRX po 03, czyli na grubej sztycy. Górne mocowania również, z tym że tylne są przerobione( wrx ma inny rozstaw szpilek) do tego sprężyny z wrx -30 mm. A wygląda to tak : 20161001_180122_Richtone(HDR).jpg To są 18"? Tak 18" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Rzeczywiście u Ciebie to przylega ale z gc8 tym bardziej powinno pasować. To mocowanie u mnie jest dużo większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Wow i jest super czyli tylko kupić sprężyny obniżające i będzie fajnie A też masz taki luz o którym ja piszę.Ja nie mam luzu. Podejrzewam że masz górne mocowania z gc8. Ja mam z wrx-a. 20161101_113817.jpg Witam. Jeżeli komuś to pomoże to w swoim GC8 mam amory z WRX po 03, czyli na grubej sztycy. Górne mocowania również, z tym że tylne są przerobione( wrx ma inny rozstaw szpilek) do tego sprężyny z wrx -30 mm. A wygląda to tak : 20161001_180122_Richtone(HDR).jpgTo są 18"?Tak 18" Bardzo duza jest roznica w wadze porownujac do innych felg? Bo panuje opinia ze te revolutiony sa ciezkie az zamulaja samochod i nie wiem na ile w tym prawdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Czyli dobra opcja jesli ktoś chce usztywnić zawias. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 (edytowane) By nie zakladac podobnego tematu odswieze ten. Mam dylemat co do doboru sprezyn do swojego gc8 sti v5 bo juz od dluzszego czasu irytuje mnie ze przod wyzej stoi niz tyl o 8-10mm (zalezy jak dlugo auto stoi po jezdzie) malo tego prawa strona przod wyzej stoi o 4-5mm. od lewego przodu(mierzylem dlugosci sprezyn jak auto stoi na kolach). Oba przednie MacPhersony rozebralem do weryfikacji- poduszki z lozyskami ok, talezyki sa, podkladki gumowe niezbyt wygneicione, jest to jeszcze fabryczny 21 letni zawias sti na grubej ladze, sprezyny chyba tez ori. czarne z dwiema rozowymi kropkami w pionie. Tylu zas nie rozebralem bo zbyt bardzo zapieczone sa sruby i zly dostep trzeba miec kanal albo podnosnik. Ale sa tam zwykle regulowane AGX-y 8-stopniowe na cienkiej ladze(poprzedni wlasciciel zmienial jakies 6l temu), poduszki tez wygladaja na dobre jak i gumy, tylko nie wiem jakie sa sprezyny bo lakier odpadl z oznaczeniami. Chyba trzeba kupic zestaw nowych sprezyn zeby zrobic z tym pozadek przy okazji obnizyc ze 20mm bude i poprawic prowadzenie/sztywnosc: 1. Rozowe STi z japonii ciagnoc za wygorowana cene i czekac niewiadomo ile mi sie niechce 2. Eibachy pro kit do GC(E7705-140) ktos poleci?, no nie bo do Sti nie wolno, za miekkie ponoc do amorow na grubej ladze. 3. Moja propozycja to Eibach -30 ale do WRX MY00-02 (E10-77-002-04-22) Moze sa jeszcze jakies sensowne zamienniki, moze ktos jezdzi/jezdzil na jakims zestawie ktory pasuje zarowno do amorkow na grubej ladze jak i do AGx na cienkiej w GC? uzytkownik : "k1robot" mial podobny zestaw ale nie napisal komentaza jak to sie spisuje, w teori powinno byc dobrze bo i auto ladnie stoi i sztywneij musi byc niz na eibach przeznaczonych do GC Edytowane 14 Marca 2020 przez Glivek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się