Dice Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Witam, Mam śmieszne pytanie: Widziałem, że niektóre Imprezy po przekręceniu kluczyka wykonują test zegarów, czyli wskazówki lecą do końca i wracają na pozycję 0. W moim WRX 2001 tego nie ma. Wystarczy zmiana zegarów? Jeśli tak, to jakich szukać? Dziękuję za podpowiedź. Damian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opening ceremony mają zegary STI GD od MY'06, ale nie wiem czy będą pasowały do Twojego auta P&P. Kształtem na pewno, co do kabelkologii niech lepiej się ktoś obeznany wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dice Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Dziękuję, przynajmniej wiem jakie zegary i jak to się nazywa Ktoś wie jak z podłączeniem elektrycznym? Będzie kombinowanie? Pozdrawiam, Damian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Dużo kombinowanie nie ma. Na NASIOC'u chyba była fotorelacja jak dobrze pamiętam. Ja u siebie właśnie takie JDM'owe zegary mam, także jak znajdę link to ci podrzucę. Masz serię to cyknij mi fotki wężyków które idą od turbiny. Mam MBC, a chcę zrobić serię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Tylko tych zegarów raczej nie kupisz w wersji EU. Szukaj Japan do 180kM/h. Odcinasz 1 kabelek i odwracasz przekaznikiem sygnal kontrolki ABS. Przy WRX2001 jest chyba jedna kostka inna więc moze być ciecie i lutowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Tylko tych zegarów raczej nie kupisz w wersji EU.Szukaj Japan do 180kM/h. Odcinasz 1 kabelek i odwracasz przekaznikiem sygnal kontrolki ABS. Przy WRX2001 jest chyba jedna kostka inna więc moze być ciecie i lutowanie. Jest mniej więcej jak mówisz, ale nie trzeba nic lutować, uciąć trzeba jeden kabelek(nie pamiętam już który). Musisz co najwyżej zaślepić kontrolki DCCD, co by nie waliły po oczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Ja mam licznik do 180 z STI w WRXie i dalo by sie bez rzezby open ceremoni zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Ja mam licznik do 180 z STI w WRXie i dalo by sie bez rzezby open ceremoni zrobic?? Musisz mieć ten z STI '08. Wcześniejsze chyba open ceremony nie miały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 MIAŁY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 MIAŁY Mówisz? A to możliwe. Nie wiedziałem. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Ja mam licznik do 180 z STI w WRXie i dalo by sie bez rzezby open ceremoni zrobic?? Musisz mieć ten z STI '08. Wcześniejsze chyba open ceremony nie miały. Miały od MY'06. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Ja mam licznik do 180 z STI w WRXie i dalo by sie bez rzezby open ceremoni zrobic?? Musisz mieć ten z STI '08. Wcześniejsze chyba open ceremony nie miały. Miały od MY'06. dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Mój błąd, bo sam mam te z '06, a nie wiem czemu napisałem '08. Tak czy inaczej rzeźbienia nie ma. Trzeba obiciąć jeden kabelek jak dobrze pamiętam, potem odwrócić i wetknąć wtyczkę. W WRX'ie idzie normalnie, do zegarów z tego STI wchodzi odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Tylko problem jest taki ze nie mam pojecia z ktorego rocznika mam. Poprzedni wlasciciel modzil auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Tylko problem jest taki ze nie mam pojecia z ktorego rocznika mam. Poprzedni wlasciciel modzil auto. Zrób fotkę zegarów i wrzuć. Swoją drogą często tak jest, że poprzednik coś robił, a potem nie wiadomo co i jak. :| Dlatego najlepiej mieć z nim kontakt i potem ewentualnie wypytać o to czy o tamto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Posiadam jeszcze nr do niego ale po 2 latach pytac sie jakie zegary wsadzal to troche bez sensu bo mogl zapomniec. Mam takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 To chyba są z Bloba STI, a tam jeszcze nie było open ceremony. Potrzebujesz takich: Są czarne, a po włączeniu cyfry i wskazówki świecą na czerwono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 No dobra. Czyli wieksza czasrna dziura wskaznikow do ogarniecia. Naranzie nie bede sie bawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Przed 06 mialy jeszcze spec c w 2005. Ja trafilem nawet bez dccd to z kontrolka nie bylo problemow. Spec c 05 nie ma tez kontrolki poziomowania xenonow i tego brak, ale za to jest kontrolka swiatel pozycyjnych, czego w wrx 06 znow brak;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 ma ktos moze pod reka link jak podpiac zegar z STI 06 do WRX 06,bo szukam i nie moge znalezc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 ma ktos moze pod reka link jak podpiac zegar z STI 06 do WRX 06,bo szukam i nie moge znalezc Znalazłem na NASIOC'u taki temat: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=965990 Powinien ci co nieco w temacie pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Kaiser_Sowza, dziekuje -- 1 maja 2012, o 15:45 -- Kaiser_Sowza, dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Kaiser_Sowza, dziekuje -- 1 maja 2012, o 15:45 -- Kaiser_Sowza, dziekuje Nie ma problemu. Od tego jest forum, żeby sobie pomagać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOŁEK Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Odkopie stary temat wie ktoś może co dokładnie trzeba zrobić żeby podłączyć zegary z STI MY06 do WRXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Odkopie stary temat wie ktoś może co dokładnie trzeba zrobić żeby podłączyć zegary z STI MY06 do WRXa Trzeba się trochę narzeźbić. U mnie w WRX MY06 montował @@carfit i mówił, że elektryk miał w sobotę trochę zabawy . Co dokładnie, to trzeba przejrzeć schematy, w jakimś wątku były i trochę piny się różnią. Musisz poszukać. Generalnie moim zdaniem warto, bo czytelność bez porównania a dodatkowo masz kilka gadżetów . U mnie wpadła skrzynia DCCD, więc dodatkowo działa wyświetlanie spięcia dyfra. Problem jedynie z dostępnością wersji EU... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się