Skocz do zawartości

Dice

Użytkownik
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Impreza WRX 01

Osiągnięcia Dice

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Dziękuję, przynajmniej wiem jakie zegary i jak to się nazywa Ktoś wie jak z podłączeniem elektrycznym? Będzie kombinowanie? Pozdrawiam, Damian.
  2. Witam, Mam śmieszne pytanie: Widziałem, że niektóre Imprezy po przekręceniu kluczyka wykonują test zegarów, czyli wskazówki lecą do końca i wracają na pozycję 0. W moim WRX 2001 tego nie ma. Wystarczy zmiana zegarów? Jeśli tak, to jakich szukać? Dziękuję za podpowiedź. Damian.
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Jutro zaklepałem sobie garaż i tak planuje zrobić. Tę metalową osłonę turbo jak zrzucić? widziałem dwie śruby po prawej. To wszystko co ją trzyma? -- N gru 18, 2011 4:10 pm -- Witam ponownie, Zrobiłem. Okazało się, że wyczepił się ten pręt między WG a turbiną. Uciekła gdzieś zawleczka i się rozpięło. Poskładałem, wyrezałem nową zawleczkę i wszystko wróciło do normy. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i cenne rady. Pozdrawiam, Damian.
  6. No właśnie, wówczas wypinając rurkę sterującą WG powinien ładować, a tak nie jest. Po cholerę ten check, skoro przy zepsutej przepływce nie pali się
  7. Soplica, a check Ci się świecił jak padła przepływka? U mnie nic na żółto na desce nie pali... Zaraz chyba w tym deszczu zacznę to rozbierać przed robotą -- So gru 17, 2011 12:27 pm -- No i jak powiedział, tak zrobił. Zdjąłem na szybko pod chmurką IC, wszystko wyglada ok. Miałem nadzieję, że odpalę auto i zobaczę czy turbo dmucha, ale niestety jestem tu sam i zaraz po odpaleniu bez IC auto gaśnie (przepływka jest wówczas odpięta)... Tyle z dzisiejszej weryfikacji. Choć ciągle odstawiam, że turbo niedmucha, bo słyszałbym, że gdzieś syczy, a tu nic :/. Generalnie sprostujcie mnie, jeśli się myle... napędzianiem turbiny nie steruje elektronika. Tylko WG sterowany ciśnieniem doładowania. Komputer nie może sobie "wyłączyć" turbo, prawda?
  8. Jutro siedzę w robocie, więc pewnie niedzielę zaplanuje sobie w garażu. Dzięki za wszystkie rady, zdam relacje z działań. Pozdrawiam, Damian.
  9. No ok, jak go sprawdzić? To jest to coś przed IC po prawej stronie patrząc stojąc przed autem?
  10. Jest seryjnie, nie upuszczam ciśnienia w atmosfere.
  11. Jaki zaworek masz na mysli?
  12. Hehehe, wiedziałem ... Ale nie róbmy dyskusji o tym czy ma być gaz czy nie...kto lubi kto nie....i o tym jaki jestem głupi
  13. Odpowiadając kolejno, to jestem z Poznania, a auto kupiłem w Krotoszynie. Wężyki przejrzałem i znalazłem jeden ukruszony, ale to nie rozwiązało problemu. Sprawa jest o tyle dziwna, że nie słychać żadnego syku pod tytułem "ucieka ciśnienie", auto pracuje normalnie, żadnych dodatkowych hałasów. Jest jedynie słabsze. Nie bardzo wiem co to prekat w uppipe... :/ Załączam foty: Dzięki za zainteresowanie.
  14. Dzięki! Patrzyłem, WG się rusza... Pręt między WG,a turbo jest przymocowany na stałe? Mogę WG zdemontować i sprawdzić bez WG czy dmucha?
  15. Mam plan wieczorem zrzucić IC, ale wydaje mi się, że jakby gdzieś ciśnienie uciekało, to byłby niemiłosierny syk :/. Dodam, że nie mam BOV.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...