TOŁEK Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 (edytowane) @Matsil, dzięki za info Ty masz wsadzoną wersje EU Wyczytałem na amerykańskich forach że po zmianie palą się kontrolki abs, r.diff temp. Abs ma polaryzacje odwrotną niż w STI stąd ciągle palenie się sprawnego absu. Trzeba jeden przewód przenieść i odciąć brzęczyk bo będzie cały czas działał.Ogólnie pasuje ale są pewne niuanse z którymi trzeba pokombinować Kontrolka ABS nie zapala się prawdopodobnie przy licznikach JDM i EU. Zdam relacje co i jak wyszło o mnie Edytowane 23 Grudnia 2015 przez TOŁEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 @Matsil, dzięki za info Ty masz wsadzoną wersje EU Tak, mam EU. Długo szukałem aż w końcu kupiłem nowe w ASO . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOŁEK Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 A więc zmieniłem zegary w swoim RSie MY04 na te z STI MY06. Pracy nie ma dużo aby te zegary założyć i aby one działały są natomiast pewne niuanse. W moim przypadku palą się kontrolki ABS, hamulca ręcznego i temperatury tylnego dyferencjału. Podczas montażu należy kostkę A czyli pierwszą od lewej strony przyciąć ponieważ w zegarach STI jest więcej pinów. Chodzi konkretnie o plastikowe prowadnice z jednej strony aby je usunąć wtedy kostka wchodzi bez problemu na swoje miejsce. Po montażu zegarów przy zapalonym silniku pojawia się piszczenie które usuwa się przecinając w kostce C przewód 9. Na kostkach malutką czcionką są opisane numery przewodów. Sprawa z kontrolką ABS polega na tym że w późniejszych STI została odwrócona polaryzacja i w momencie kiedy pali się u mnie kontrolka oznacza to że wszystko jest sprawne kiedy zgaśnie oznacza awarie układu. U mnie dochodzi jeszcze paląca się kontrolka hamulca ręcznego która prawdopodobnie ma powiązanie z układem ABS i jego stanem i nie u wszystkich może się pojawiać. Kontrolkę temperatury tylnego dyferencjału wyłącza się uziemiając ją. Ciekawą sprawą jest brak wyświetlacza temperatury zewnętrznej w starych zegarach natomiast w nowych już jest i pokazują temperaturę co prawda często nie prawidłową ale jest to i tak dziwne. Sprawdzałem przy przednim zderzaku i jest tam przewód z kostką który służy prawdopodobnie do podłączenia czujnika ale czy jest to takie proste i po jego montażu będą poprawne wskazania tego nie jestem pewien czytając fora amerykańskie ale z czasem to sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porcik Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Czy taka sama procedura będzie jeśli zegary z STI MY06 będę wkładać do mojego bugeyea wrx??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się