Skocz do zawartości

DOCIERANIE SPRZEGLA????


slawek RA

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy to nawet tak mozna nazwac ale niektorzy mi tak doradzili gdy po wymianie kompletu sprzegla [tarcza, docisk, lozysko] na oxedy stage 1 w gt 00, zaczelo telepac cala buda!!! na poczatku nie moglem nawet spokojnie ruszyc, najgorzej na niskich biegach 1,2 i R. fachowcy radzili zeby jezdzic i troche je przypalac to powinno sie ;dotrzec :shock: ok pomyslalem. Jezdzac juz 2 tydzien sprzeglo nieco dochodzi do normalnosci ale to nadal nie jest to!!!!!

czy mial ktos podobny przypadek albo wie co moglem spartolic przy wymianie??? dodam ze wczesniej byl oryginal wsadzony teraz oxedy tyle ze z 6 sprezynami [byly 4], olej Motul gear 300 75w90, kola zamachowego nie wymienialem jedynie lozysko wew.

pomozcie tegie glowy jak najszybciej bo zaniedlugo bede mial jeszcze przez to do wymiany poduszki pewnie i przeguby albo szlak wie co jeszcze :( POZDRO :!: :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vince_snd, też czytałem o tym o czym wspominasz, ale z tego co pamiętam problemy dotyczyły szarpania przy ruszaniu a nie telepania całą budą podczas jazdy. Owszem taki efekt telepania całą budą można osiągnąć jadąc z zaciągniętym częściowo ręcznym przez jakiś czas :oops: , ale nie sądzę żeby slawek RA, z uporem godnym lepszej sprawy tak jeździł. Auto powinien zobaczyć ktoś kumaty i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, potwierdzam szarpanie przy ruchaniu z miejsca - sprzęgło EXEDY chyba stage1. Problem chyba nie jest zatem jednostkowy.... :o

Śnieżynka dostała nowe sprzęgło EXEDY jeszcze w UK u poprzedniego właściciela. Z nowym sprzęgłem poprzedni właściciel zrobił bardzo niewielki przebieg. Szarpanie niewielkie, wydaje mi się że się zmniejsza wraz z użytkowaniem ale może się poprostu przyzwyczajam :roll:

Poszukam rachunków z UK i potwierdzę co to za model sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za podpowiedzi poturbowani. sprzeglo robilem sam bo nikt znajomy nie chcial sie tego czepic takze nie dziwie sie ze cos poszlo nie tak :( przed rozbiorka duzo czytalem na temat wymiany ale przedewszystkim sugerowalem sie tymi wskazowkami- bo model ten sam tyle ze tu bez suszarki

http://www.rs25.com/forums/f105/t128163 ... orial.html

moze ktos po zdieciach stwierdzi co moglo pujsc nie tak :lol: bo juz wiem ze przyszly weekend mam juz zaklepany na ponowna rozbiorke tyle ze wczesniej skontaktuje sie ze sklepem czy jest opcja wymiany :?: i tu nasuwa sie nastepne pytanie- tarczy :?: docisku :?: czy moze kompletu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem.

Jeśli szarpie przy ruSZaniu ( :mrgreen::mrgreen: też się mało kulasami nie nakryłem jak tamto przeczytałem...) to kolejność podejrzeń jest następująca: 1. docisk, 2. tarcza (naprawdę nieczęsto). Oczywiście zakładając poprawny montaż.

 

Powodzenia, daj znać co było nie tak.

Luke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim stanie miałeś koło zamachowe? Bruzdy, przebarwienia, rysy?

ma przejechane 70k takze jak nowe :arrow: lekko wyczuwalny przeskok tam gdzie pracowala tarcza.

nie jestem pewny wymiarow nowej tarczy ale na zdieciu wydaje sie troche szersza i myslalem ze przez ta roznice moze tak szarpac :roll:

nie dodam zdiecia bo nie wiem jak. moze po robocie poczytam :idea: i dolacze :!: :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to myślę że masz odpowiedź, przy zakładaniu nowego zestawu na używane koło dobrze jest "zabielić" powierzchnię roboczą koła.

Gdzieś ktoś napisał że to sprzęgło daje czasami taki efekt ale nie wiem czy to prawda, nie testowałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sławek RA Czy rozpinałeś wał napędowy? Jeśli tak to czy został złożony dokładnie tak samo. Przestawienie nawet o jeden ząbek może powodować właśnie telepanie cała budą. Krzyżaki na wale muszą być w odpowiednich pozycjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sławek RA Czy rozpinałeś wał napędowy? Jeśli tak to czy został złożony dokładnie tak samo. Przestawienie nawet o jeden ząbek może powodować właśnie telepanie cała budą. Krzyżaki na wale muszą być w odpowiednich pozycjach.

zaznaczylem przed rozbiorka i na pewno dalem jak bylo wczesniej :arrow: zreszta te wibracje albo raczej szarpanie czuc od sprzegla nie od walu czy mostu i tylko przy puszczaniu sprzegla.

dowiem sie jeszcze o wymiary nowej tarczy ale przypuszczam ze trzeba bedzie lekko kolo zamachowe splanowac bo jak wspominalem byl lekko wyczuwalny przeskok :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...