kamilo11 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 gotuje mi się woda w zbiorniczku wyrównawczym przy czym wypycha płyn do niego i grzeje się samochód . wiem ze to może być uszczelka pod głowicą i dlatego zrobiłem badanie na co2 wyszło dobrze pomimo ponowienia badania ,kolejną przyczyną może być termostat więc został wymieniony ,problem nie znikł więc jeszcze wymieniłem pompę wody z resztą rozrządu , niestety problem dalej mnie nęka nie wiem już co może być więcej proszę o pomoc :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Uszczelka pod głowicą to jeszcze może być. Bąblowanie do układu praktycznie na to wskazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo11 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 tak wiem o tum ale po to właśnie zrobiłem badani na co2 w układzie chłodzenia ,no i wyszło że to nie uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 kamilo11, A płyn masz pewny? MOże ktoś go rozcieńczał 5 razy,albo pomyłkowo dolał "sprysku do szyB" Pojedź do kogoś kto umie dobrze odpowietrzyć silnik i od razu diagnoze da,bo to nieraz też problem po wymianach termostatu,pompy. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 tak wiem o tum ale po to właśnie zrobiłem badani na co2 w układzie chłodzenia ,no i wyszło że to nie uszczelka Jak leci uszczelka to możliwości są: 1) olej w wodzie 2) woda w oleju 3) woda do cylindra 4) przedmuch do wody Test CO2 wykrywa tylko przypadek numer 4. -- 15 kwi 2012, o 11:19 -- kamilo11, A płyn masz pewny? MOże ktoś go rozcieńczał 5 razy,albo pomyłkowo dolał "sprysku do szyB" pozdr Kurcze, widziałem Forka z nalanym płynem do spryskiwacza do układu chłodzenia i myślałem, że to przypadek odosobniony. Ciekawe czy ludziom mylą się płyny czy wlewy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo11 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 zgadzam się ze test na co2 wykrywa tylko czwarty przypadek , ale w samochodzie nie stwierdziłem żadnego z pierwszych trzech przypadków więc wykluczyłem uszczelki pod głowicą ,a płyn chłodniczy jest pewny . -- N kwi 15, 2012 12:40 pm -- układ nawet jak jest zapowietrzony to dlaczego przepycha płyn do zbiorniczka aż się ulewa , a co jest jeszcze to że na zimnym silniku wraca wszystko do normy , znaczy płyn się cofa do chłodnicy i nie lecą bąbelki a jak tylko przejadę jakieś 20-30 km to znowu płyn aż się ulewa ze zbiorniczka wyrównawczego i lecą bąbelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 A czy na metalowym zbiorniczku płynu chłodzącego masz korek z zaworem ciśnieniowym? Może korek trzeba zmienić. Ciśnienie nie ma jak ujść z układu to przedmuchuje do zbiornika przelewowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 A korek od zbiorniczka wyrównawczego sprawdziłeś? Kiedyś w Lagunie miałem walnięta uszczelką w korku zbiorniczka i jak tylko osiągał temperaturę to wywalało wodę. No ale bąbelki to jakieś dziwactwo jeśli uszczelka jest ok. No ale cuda się zdarzają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo11 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 właśnie obstawiałem jeszcze korek chłodnicy że nie trzyma ciśnienia lecz jeszcze biorę pod uwagę samą chłodnice że jest już tak zawalona ze nie radzi sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 układ nawet jak jest zapowietrzony to dlaczego przepycha płyn do zbiorniczka aż się ulewa Bo powietrze rozszerza się bardziej niz chłodziwo przy wzroście temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 gotuje mi się woda w zbiorniczku wyrównawczym przy czym wypycha płyn do niego i grzeje się samochód Ja poznałem podobny objaw : zbiornik wyrównawczy pełny, załączają się wiatraki chłodnicy bez żadnego typowego powodu (lekka jazda w chłodny dzień), w układzie chłodzenia duże braki, a po uzupełnienieniu widać pod metalowym korkiem bąbelkującą ciecz. Uszczelka :!: -- dla jasności : sprawa dotyczy 2.5xt, ale to chyba nie ma znaczenia :?: :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 kamilo11, a jak wygląda wydech??? Sprawdzałeś stara sztuczkę z mydłem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo11 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 nie sprawdzałem wydechu . a o co z nim chodzi no i z tym mydłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 a o co z nim chodzi no i z tym mydłem No właśnie, no właśnie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Mydło w garść i pod wycecha jak się zapieni - uszczelka -- 15 kwi 2012, o 20:26 -- Tak mi się przynajmniej wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 drout, tak to właśnie ta sztuczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo11 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 ale jak kostkę mydła czy takie w płynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 kostke sucha i pocierasz reka przy wydechu. (ocywiscie nie po myciu auta i nie na zimno. Jesli jest para w spalinach to mydlo sie mydli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 dzioba, sztuczka dziala tylko na benzynie? na gazie zawsze bedzie sie pienic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 diabel_215, zgadza sie, zapomnialem dodac bo z daleka od gazu jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 kostke sucha i pocierasz reka przy wydechu. (ocywiscie nie po myciu auta i nie na zimno. Jesli jest para w spalinach to mydlo sie mydli mnie tam w szkole uczyli ze zawsze jest para w spalinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 kostke sucha i pocierasz reka przy wydechu. (ocywiscie nie po myciu auta i nie na zimno. Jesli jest para w spalinach to mydlo sie mydli mnie tam w szkole uczyli ze zawsze jest para w spalinach Bo tak jest, ale jak użyjesz mydła w kostce "Biały Jeleń" to pienienie tego konkretnego mydła diagnozuje padniętą uszczelkę Celem zamontowania detektora na stałe, kostkę mydła wpychany w backboxa. Jeżeli po odpaleniu widzisz w lusterku wstecznym bańki mydlane to masz problem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaSH Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Kamilo11 a instalacji gazowej nie masz przypadkiem u siebie ? Reduktor też potrafi puszczać "bąki" do układu chłodzenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo11 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 mam instalacje gazową ale jeśli to by był reduktor to i na zimnym silniku by to się działo a teraz dzieje się to tylko na dobrze ciepłym silniku a wypychanie płyny po przejechaniu 20 km ale jutro zrobię jeszcze raz badanie na co2 i sztuczkę z mydłem i wtedy jak nie uszczelka to tylko pęknięta gdzieś głowica ale to i tak powinno wyjść przy badaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 zdemontuj na chwile reduktor zeby miec 100 pewnosc ze to nie on. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się