Goner33 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Witam! Moje zapytanie może wydawawać się banalne, ale nie jestem znawcą dopiero zaczynam przygode z motoryzacją więc proszę o rzetelne odpowiedzi. Ostatnio zakupiłem rozbite Subaru Impreza wersja GD rocznik 2009 hatchback. Mam do wymiany sporo części takie jak zderzak przód tył, maska, lampy itp. Skoro już mam zakupić te części chciałbym ustylizować samochód na wersje STI poprzez założenie zderzaków oraz maski właśnie z tej wersji. Czy jest to możliwe czy takie zderzaki oraz maska będą pasowały do mojej wersji? Mam jeszcze pytanie dodatkowe, ponieważ zderzak STI posiada miejsce na podwójne końcówki wydechu czy jest możliwość zamontowania takich końcówek? Z góry dziękuje za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof_marek Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Kolego o ile się orientuję to Impreza GD była do 2007r a 2009 to GH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goner33 Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Tak chodzi o GH, mój błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Tak na moje oko, to żeby założyć przedni zderzak z STI musisz wymienić również błotniki przednie na STI, bo zderzak zapewne jest szerszy i błotniki też. Co do tyłu to z tego co wiem, drzwi tylne i błotniki są poszerzone, co za tym idzie sam tylni zderzak też. Tak więc musiał byś wszystko przerabiać. Sama maska raczej spasuje z STi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 bez przeróbek możesz założyć maskę silnika. i to tyle. przedni zderzak w komplecie z błotnikami, tylny z tylnymi błotnikami i tylnymi drzwiam....do tego chyba jeszcze listwy progowe i jakieś mocno wystawione felgi, bo zawias jest też chyba węższy..... :shock: reflektory od STI też potrzebujesz do kompletu.... :? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goner33 Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Rzeczywiście, nawet na zdjęciach gołym okiem widać że błotniki są szersze w STI. Dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotolot Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Hej, odgrzeję trochę temat ponieważ jest najbardziej podobny z tego co znalazłem na forum do mojego pytania. Kupiłem niedawno GH 2008 wolnossaka 2.0 i tak się uparłem by upodobnić go do WRX'a. Z tego co wiem wymiary i mocowania elementów karoserii powinny być takie same ? (Poprawcie jeśli się mylę). Próbuję znaleźć zderzak tylny z dyfuzorem oraz przedni z hokejem. Czy jest może opcja dokupić sam hokej bez całego zderzaka ? Być może ktoś tutaj ma do sprzedania te części? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 7 godzin temu, Kotolot napisał: Czy jest może opcja dokupić sam hokej bez całego zderzaka ? Być może ktoś tutaj ma do sprzedania te części? To nie są dokładki, tylko inaczej wykonane zderzaki. Poszukaj od diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotolot Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 A jednak...szukam wlasnie calych zderzakow ale myslalem ze moze da sie to „dokleić”:) a wiesz moze jak z progami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotolot Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Jeszcze jedno pytanie, czy możliwa jest transplantacja tarczy oraz zacisków z STI do takiego wolnossaka? Czy jest moze lepszy dawca? ps. Przepraszam jesli temat sie klasyfikuje pod inny post, nie chciałem zaśmiecać polowy forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 W dniu 20.12.2019 o 12:00, Kotolot napisał: Jeszcze jedno pytanie, czy możliwa jest transplantacja tarczy oraz zacisków z STI do takiego wolnossaka? Czy jest moze lepszy dawca? ps. Przepraszam jesli temat sie klasyfikuje pod inny post, nie chciałem zaśmiecać polowy forum Sti ma chyba inne piasty, 5x114. Radzę poszukać na przód czterotłoczka ze starszego WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotolot Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 4 godziny temu, Mont napisał: Sti ma chyba inne piasty, 5x114. Radzę poszukać na przód czterotłoczka ze starszego WRX. Jasne, dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 W dniu 29.12.2019 o 13:23, Kotolot napisał: Jasne, dzięki wielkie Dokładnie.. Szukać zacisków głównie pod "swój" rozstaw śrub...jeśli jest 5x 114.3 to możliwym jest wpakowanie hebli z sti...pytanie tylko - po co? Oczywiście jak chcesz i Cię stać...wszystko można ale kwoty takich hebli są dość kosmiczne... Montuj 4ro tłoczki z wrx'a...Wystarczy a i wygląda o niebo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Sti ma chyba inne piasty, 5x114. Radzę poszukać na przód czterotłoczka ze starszego WRX. STI do 2005 ma 5x100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 7 godzin temu, skwaro napisał: W dniu 29.12.2019 o 08:24, Mont napisał: Sti ma chyba inne piasty, 5x114. Radzę poszukać na przód czterotłoczka ze starszego WRX. STI do 2005 ma 5x100 Chyba że jest to tz "przejściówka" to 2004 już miało 5x114 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 No i trzeba pamiętać że prawie na pewno trzeba będzie zmienić felgi przy konwersji na brembo bo mało co pasuje pod ten hamulunek. Ja w WRX Lanosie wsadziłem malego 4tloka z gd i jest ok jak do takiego dupowozu Polecam właśnie ten mod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotolot Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 W dniu 11.01.2020 o 09:10, WueM napisał: Montuj 4ro tłoczki z wrx'a...Wystarczy a i wygląda o niebo lepiej W dniu 11.01.2020 o 12:26, skwaro napisał: W dniu 29.12.2019 o 08:24, Mont napisał: STI do 2005 ma 5x100 W dniu 11.01.2020 o 19:59, kowal napisał: Chyba że jest to tz "przejściówka" to 2004 już miało 5x114 W dniu 11.01.2020 o 20:10, Mateusz22 napisał: No i trzeba pamiętać że prawie na pewno trzeba będzie zmienić felgi przy konwersji na brembo bo mało co pasuje pod ten hamulunek. Ja w WRX Lanosie wsadziłem malego 4tloka z gd i jest ok jak do takiego dupowozu Polecam właśnie ten mod Panowie, dzięki wielkie za podpowiedzi, będę korzystał przy modzeniu w takim wypadku szukam 4-tłoczków z WRX'a/GD a i piniondz zostanie w kieszeni tym lepiej. Felgi na lato mam 18' 5x100 Problem tylko może być z zimówkami bo tu seria i się mogą chyba nie zmieścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 W dniu 16.01.2020 o 22:33, Kotolot napisał: w takim wypadku szukam 4-tłoczków z WRX'a/GD Bardzo dobry wybór do wolnossącej GH. Sam taki mod popełniłem. Do tego dobry klocek i tarcza i będziesz zadowolony. Ja do czterotłoczka dałem gładkie tarcze Brembo i klocki Ferodo DS Performance. Tył zostawiłem w serii. Hamowanie poprawiło się diametralnie. Felgi na lato przyjmą czterotłok bez problemu. Co do zimowych, to bedziesz mieć okazję zmienić na fajniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotolot Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 3 godziny temu, rosaskc napisał: Bardzo dobry wybór do wolnossącej GH. Sam taki mod popełniłem. Do tego dobry klocek i tarcza i będziesz zadowolony. Ja do czterotłoczka dałem gładkie tarcze Brembo i klocki Ferodo DS Performance. Tył zostawiłem w serii. Hamowanie poprawiło się diametralnie. Felgi na lato przyjmą czterotłok bez problemu. Co do zimowych, to bedziesz mieć okazję zmienić na fajniejsze No i bardzo przydatne info, dzieki wielkie, fajnie to siedzi na tym Twoim. W kwestii felg nawet nie musisz mówić, od tygodnia juz przegladam i wybieram pytanie jeszcze mam w kwestii zawiasu, zmieniałeś moze i mozesz cos polecić? Tu tez zdaje się jest mozliwość zaadoptowania ze starszego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Godzinę temu, Kotolot napisał: pytanie jeszcze mam w kwestii zawiasu, zmieniałeś moze i mozesz cos polecić? Tu tez zdaje się jest mozliwość zaadoptowania ze starszego modelu. Próbowałem obniżyć do trochę i wyrównać przód z tyłem. Kupiłem sprężyny z WRXa i trochę pomogło, ale nie tyle, co chciałem. Jak masz dobre amorki, to je zostaw i kup sprężyny Eibach ProKit. Bardzo fajne, nadal komfortowe, będziesz zadowolony z wydanych ok. 700 zł za nowe. Jak będzie Ci mało, to potem amortyzatory możesz dać trochę twardsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Zawsze możesz dołożyć rozporki przód i tył w 400zl za nowe się zamkniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotolot Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 16 godzin temu, rosaskc napisał: Jak masz dobre amorki, to je zostaw i kup sprężyny Eibach ProKit. Bardzo fajne, nadal komfortowe, będziesz zadowolony z wydanych ok. 700 zł za nowe. Jak będzie Ci mało, to potem amortyzatory możesz dać trochę twardsze. Super, w takim razie nie trzeba od razu wyrzucać 2k na zestaw zawieszenia, sprobuję pewnie w ten sposob, dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotolot Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Godzinę temu, Radosław De napisał: Zawsze możesz dołożyć rozporki przód i tył w 400zl za nowe się zamkniesz Nad rozpórkami tez wlasnie myślałem tylko szukam płaskiej pod maskę, jak zwykle pomysłów wiecej niz pieniedzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 37 minut temu, Kotolot napisał: Nad rozpórkami tez wlasnie myślałem tylko szukam płaskiej pod maskę, jak zwykle pomysłów wiecej niz pieniedzy Polski producent STAFFA robi za jakieś 200 zł. Ja rownież miałem u siebie rozpórkę, również polecam Generalnie opis mojego byłego Lanosa i jego modyfikacji znajdziesz tutaj: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się