Pierwszy!! Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 czesc. mam pytanie odnosnie napedu w '99 subaru impreza rs, mam samochod na podnosniku w taki sposob ze wszystkie cztery kola wisza w powietrzu- jak wrzucam bieg to zaczynaja sie krecic tyle ze najbardziej kreca sie LEWE PRZOD i PRAWE TYL a reszta ledwo co albo wogle sie nie kreci dopiero jak przytrzymam reka np LEWY PRZOD TO PRAWY PRZOD ZACZYNA SIE KRECIC popdobnie jak TRZYMAM PRAWY TYL to zaczyna sie krecic LEWY TYL.. czy to normalne czy cos jest nei tak z przeniesieniem napedu... pytam bo tydzien temu mialem na podnosniku '02 WRX i krecily sie wszystkie 4 kola wmiare rownomiernie. Pozdr. Slawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 normalne, niestety. masz tak samo jak ja dwa otwarte dyfry i blokującą się pośrodku wiskozę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 normalne, niestety. masz tak samo jak ja dwa otwarte dyfry i blokującą się pośrodku wiskozę . Całkowicie i wszystkimi łapami potwierdzam. Wszystko masz w jak najlepszym porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 pytam bo tydzien temu mialem na podnosniku '02 WRX i krecily sie wszystkie 4 kola wmiare rownomiernie. WRX ma tylną szperę. Z przodu powinno byc podobnie jak u Ciebie. Po Polsku jak i w ogóle w Europie zwykle się jednak pisze/mówi WRX '99, a nie '99 WRX, dziwny amerykański zwyczaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszy!! Opublikowano 7 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 OK w takim razie wszystko jasne. czyli ten naped w rs to taki kiepski 4x4, a moze ktos zna jakies ciekawe strony gdzie mozna poczytac o roznorakich rozwiazaniach napedu w subaru? albo napedu 4x4 wogole>? Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 OK w takim razie wszystko jasne. czyli ten naped w rs to taki kiepski 4x4, a moze ktos zna jakies ciekawe strony gdzie mozna poczytac o roznorakich rozwiazaniach napedu w subaru? albo napedu 4x4 wogole>? No nie wiem czy taki kiepski, większość właścicieli haldexów i innych wiskozowych dołączanych napędów chętnie by się w zakrętach albo na gorszym terenie zamieniła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Pierwszy!!, rozwiązania napędu w duzych SUbaru (poijam Justy itp) są zawsze bardzo podobne, różnią się tylko ilością i rodzajem zastosowanych LSD. Google CI na wiekszośc pytań odpowiedzą, a jeżeli nie to na szczegółowe pytania tez odpowiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 no właśnie - niekoniecznie taki kiepski . ok, nie stawia tak mocno bokiem jak byśmy to sobie życzyli (wczoraj na plaży jeździłem troszkę w śniegu i nie chciał się dać mocno postawić bokiem ), ale jeszcze ani razu Justy, ani 20B się nie zakopałem, czyli spoko napęd jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 bartek@klubsubaru.pl, wszystko kwestia jak kto siępostara my zakopaliśmy w Szwecji WRXa na amen ;-) Może jakby to było STI ze swoimi 3 szperami, to może by wyjechał ale nie jestem zbyt pewien... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 bartek@klubsubaru.pl, wszystko kwestia jak kto siępostara my zakopaliśmy w Szwecji WRXa na amen ;-) Może jakby to było STI ze swoimi 3 szperami, to może by wyjechał ale nie jestem zbyt pewien... dlatego właśnie należy zakupić sobie saperkę w harcerskim za ~20PLN, wrzucić ją do bagażnika i gdy coś nie teges, wyciągamy ją i podsypujemy trochę gruntu/piasku pod koła i śmigante . w lesie, w przypadku ciężkiego zakopania się w piachu, podkładamy pod koła trochę gałązek z drzewa iglastego (saperka wtedy zbędna, wystarczą ręce - seria u większości ludzi ). chyba, że mówimy o konkretnym błocie, to co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 że mówimy o konkretnym błocie, to co innego. Wtedy wyjmujemy komóreczkę i dzwonimy do kumpla, który ma UAZ-a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 dlatego właśnie należy zakupić sobie saperkę w harcerskim za ~20PLN, wrzucić ją do bagażnika i gdy coś nie teges, wyciągamy ją i podsypujemy trochę gruntu/piasku pod koła i śmigante . Saperka była, i dupa, to nie zawsze jest takie proste. Oczywiście jakoś byśmy ją wygrzebali jakby nie było wyjścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 dlatego właśnie należy zakupić sobie saperkę w harcerskim za ~20PLN, wrzucić ją do bagażnika i gdy coś nie teges, wyciągamy ją i podsypujemy trochę gruntu/piasku pod koła i śmigante .w lesie, w przypadku ciężkiego zakopania się w piachu, podkładamy pod koła trochę gałązek z drzewa iglastego Kiedy samochód już wisi na podłodze, to gałązki mogą sie jedynie przydać do wachlowania zmęczonych pchających. A kiedy obsunął się do rowu, nawet małego za skrajem twardej drogi, w zależności od glębokości tegoż rowu potrzeba: - 8/10 ludzi do pchania - mocnej i ciężkiej terenówki do ciągnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Saperka była, i dupa To jeszcze tylko flaszka i ognisko i impreza plenerowa byłaby na 102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 To jeszcze tylko flaszka i ognisko i impreza plenerowa byłaby na 102 Tak też bywało ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Nawet Justynka mimo braku szper daje radę nawet w dość głębokim śniegu. Ostatnio dopiero złożenie wzniesienia, kopnego śniegu, skręconych kół, i kolegi (dobre 80kg) na oponie od naczepy na lince (pseudo kulig ) spowodowało, że Justynka nie dała rady. Odpięcie linki z oponą i kolegą pomogło ruszyć bezstresowo. Oski zapewne mimo wszystko juz by nie dały rady się wygrzebać z tej opresji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 dlatego nie wspomniałem o powieszeniu się, tylko o zakopaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 pytam bo tydzien temu mialem na podnosniku '02 WRX i krecily sie wszystkie 4 kola wmiare rownomiernie. WRX ma tylną szperę. Z przodu powinno byc podobnie jak u Ciebie. Po Polsku jak i w ogóle w Europie zwykle się jednak pisze/mówi WRX '99, a nie '99 WRX, dziwny amerykański zwyczaj. O, kurde, bede sie musial pilnowac!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi