Skocz do zawartości

Dyferencjaly!


Pierwszy!!

Rekomendowane odpowiedzi

czesc.

mam pytanie odnosnie napedu w '99 subaru impreza rs, mam samochod na podnosniku w taki sposob ze wszystkie cztery kola wisza w powietrzu- jak wrzucam bieg to zaczynaja sie krecic tyle ze najbardziej kreca sie LEWE PRZOD i PRAWE TYL a reszta ledwo co albo wogle sie nie kreci dopiero jak przytrzymam reka np LEWY PRZOD TO PRAWY PRZOD ZACZYNA SIE KRECIC popdobnie jak TRZYMAM PRAWY TYL to zaczyna sie krecic LEWY TYL.. czy to normalne czy cos jest nei tak z przeniesieniem napedu... pytam bo tydzien temu mialem na podnosniku '02 WRX i krecily sie wszystkie 4 kola wmiare rownomiernie.

Pozdr.

Slawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam bo tydzien temu mialem na podnosniku '02 WRX i krecily sie wszystkie 4 kola wmiare rownomiernie.

 

WRX ma tylną szperę. Z przodu powinno byc podobnie jak u Ciebie.

 

 

 

Po Polsku jak i w ogóle w Europie zwykle się jednak pisze/mówi WRX '99, a nie '99 WRX, dziwny amerykański zwyczaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK w takim razie wszystko jasne. czyli ten naped w rs to taki kiepski 4x4, a moze ktos zna jakies ciekawe strony gdzie mozna poczytac o roznorakich rozwiazaniach napedu w subaru? albo napedu 4x4 wogole>?

No nie wiem czy taki kiepski, większość właścicieli haldexów i innych wiskozowych dołączanych napędów chętnie by się w zakrętach albo na gorszym terenie zamieniła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy!!, rozwiązania napędu w duzych SUbaru (poijam Justy itp) są zawsze bardzo podobne, różnią się tylko ilością i rodzajem zastosowanych LSD. Google CI na wiekszośc pytań odpowiedzą, a jeżeli nie to na szczegółowe pytania tez odpowiemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie - niekoniecznie taki kiepski :). ok, nie stawia tak mocno bokiem jak byśmy to sobie życzyli (wczoraj na plaży jeździłem troszkę w śniegu i nie chciał się dać mocno postawić bokiem :)), ale jeszcze ani razu Justy, ani 20B się nie zakopałem, czyli spoko napęd jest :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bartek@klubsubaru.pl, wszystko kwestia jak kto siępostara my zakopaliśmy w Szwecji WRXa na amen ;-) Może jakby to było STI ze swoimi 3 szperami, to może by wyjechał ale nie jestem zbyt pewien...

dlatego właśnie należy zakupić sobie saperkę w harcerskim za ~20PLN, wrzucić ją do bagażnika i gdy coś nie teges, wyciągamy ją i podsypujemy trochę gruntu/piasku pod koła i śmigante :).

w lesie, w przypadku ciężkiego zakopania się w piachu, podkładamy pod koła trochę gałązek z drzewa iglastego (saperka wtedy zbędna, wystarczą ręce - seria u większości ludzi ;)).

 

chyba, że mówimy o konkretnym błocie, to co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego właśnie należy zakupić sobie saperkę w harcerskim za ~20PLN, wrzucić ją do bagażnika i gdy coś nie teges, wyciągamy ją i podsypujemy trochę gruntu/piasku pod koła i śmigante .

 

Saperka była, i dupa, to nie zawsze jest takie proste. Oczywiście jakoś byśmy ją wygrzebali jakby nie było wyjścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego właśnie należy zakupić sobie saperkę w harcerskim za ~20PLN, wrzucić ją do bagażnika i gdy coś nie teges, wyciągamy ją i podsypujemy trochę gruntu/piasku pod koła i śmigante :).

w lesie, w przypadku ciężkiego zakopania się w piachu, podkładamy pod koła trochę gałązek z drzewa iglastego

 

Kiedy samochód już wisi na podłodze, to gałązki mogą sie jedynie przydać do wachlowania zmęczonych pchających.

A kiedy obsunął się do rowu, nawet małego za skrajem twardej drogi, w zależności od glębokości tegoż rowu potrzeba:

- 8/10 ludzi do pchania

- mocnej i ciężkiej terenówki do ciągnięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet Justynka mimo braku szper daje radę nawet w dość głębokim śniegu. Ostatnio dopiero złożenie wzniesienia, kopnego śniegu, skręconych kół, i kolegi (dobre 80kg) na oponie od naczepy na lince (pseudo kulig :) ) spowodowało, że Justynka nie dała rady. Odpięcie linki z oponą i kolegą pomogło ruszyć bezstresowo. Oski zapewne mimo wszystko juz by nie dały rady się wygrzebać z tej opresji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam bo tydzien temu mialem na podnosniku '02 WRX i krecily sie wszystkie 4 kola wmiare rownomiernie.

 

WRX ma tylną szperę. Z przodu powinno byc podobnie jak u Ciebie.

 

 

 

Po Polsku jak i w ogóle w Europie zwykle się jednak pisze/mówi WRX '99, a nie '99 WRX, dziwny amerykański zwyczaj.

 

O, kurde, bede sie musial pilnowac!!! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...