Skocz do zawartości

Wahacz, rozpoznanie - prawy czy lewy?


R1damii

Rekomendowane odpowiedzi

( w wersji europejskiej :) )

 

Ale Anglia też w Europie jest. :mrgreen:

 

Dobra, w kwestii dokladnego wyjaśnienia Impreza dostosowana do ruchu prawostronnego czyli taki jaki jest u nas w Polsce.

 

 

Dobrze by było jakby ktoś rozpoznał stronę tego wahacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZARNY i lucza dzięki za odpowiedź.

 

Panowie mam teraz problem, potrzebuję taki wahacz ale prawy i nigdzie nie mogę go dostać. Te zdjecia pochodzą od uzytkownika od ktorego mialem kupic prawy stalowy wahacz ale nie byl pewny czy to jest prawy czy lewy, dobrze że zapytałem tutaj. Wiec ten ze zdjec odpada.

 

Może ktoś wie gdzie zdobyć taki tylko prawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że nie robi rożnicy aluminiowy/stalowy ale chcę zmienić prawy wahacz tylko.

 

A napewno nie zrobię tak że z jednej strony zostanie stalowy a z drugiej założe aluminiowy.

 

Lucza no szkoda że nie mieszkasz w PL bo wysyłka z Irlandi

raczej się nie kalkuluje za dobrze.

 

Nikt nie sprzedaje BUGA na czesci w z forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poznać bardzo prosto - dziury musisz mieć od strony jezdni bo inaczej woda się będzie zbierać :lol:

czyli działa tak jak na 1szym foto, tylko objemkę na długim końcu na odwrót bo ona mocuje go do podwozia

swoją drogą jakoś tak biednie wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R1damii, też szukałem stalowego z 1,5 tygodnia. Skończyło się na wymianie obu na alu, bo z dostępnością stalowych ciężka sprawa (nawet z nówkami, ale jeśli chcesz, mogę Ci zarzucić jeden namiar). Po takiej zamianie trzeba robić pełną geometrię przodu, bo dość znacznie się rozjeżdża (wahacze alu są szersze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R1damii, też szukałem stalowego z 1,5 tygodnia. Skończyło się na wymianie obu na alu, bo z dostępnością stalowych ciężka sprawa (nawet z nówkami, ale jeśli chcesz, mogę Ci zarzucić jeden namiar). Po takiej zamianie trzeba robić pełną geometrię przodu, bo dość znacznie się rozjeżdża (wahacze alu są szersze).

Do sedana te wahacze alu zakładałeś czy do kombi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam maly problem, nie moge wyciagnac sruby mocowania wahacza ktora jest w tulei, tuleja rusza sie ale sruba w niej nie.

 

Wszystkie inne sruby juz mam wykrecone lacznie z sworzniem. Trzyma tylko ta jedna, wydaje mi sie ze moze byc ugieta w srodku tulej bo wahacz mialem ugiety lekko.

 

Jak byscie radzili to zdemontowac, bo nie moge jej wybic

Zdjecia tej sruby

 

sdc14776.jpg

 

 

sdc14777q.jpg

 

 

sdc14778.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz ruszyć choć trochę w lewo,prawo,Czyli przyspawać większą nakrętkę z którejs strony

i kluczem rozruszać .Tzn blacharz .Delikatnie podnośnikiem odciążyć za tarczę hamulca do góry-nie za bardzo , auto nie może stac na niej(niech leciutko sprężynę ugnie.) Dobrze auto zabezpiecz.

Potem wybijać.

Jak nie to grzanie wahacz i na gorąco,no ale tu już straty w częściach mogą być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...