Skocz do zawartości

OBD2 - bluetooth - android app


Murazor

Rekomendowane odpowiedzi

kogii,

 

u mnie na ekranie po sciagnieciu wyswietla sie jedynie: Accel pozostale 6 z 7 stron puste.

wszystko trzeba sobie dopiero pozapisywac w dowolnej wielkosci, dowolnym ustawieniu czy to okraglych zegarow czy wykresow, czy tez ikon.

a moze sciagnolem nie ta serie TORQUEa ???

 

... ale wtopa :mrgreen: , zanalazlem wiem juz gdzie, czekam tylko na interfejs mini i bede dzialal :D .

 

tomasz p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Krysztal, ADK90,

 

a co byscie wymienili skoro JAKO czytajac bledy mowi no tak standart- mieszanka.

owszem czasem odma nie gada jak nalezy z instalacja LPG i tez wywala blad ...

 

tomasz p.

 

Wiem że głupio to zabrzmi i nie jest to rozwiązanie które by Cie satysfakcjonowało ale można np. wywalić LPG :mrgreen: a tak na poważnie to Jako nie ma rozwiązania co by tam przy tym eLPGi namieszać żeby to grało jak trzeba i nie wywalało CELu ? Bo ja osobiście o technicznych sprawach związanych z propanem-butanem w autach nie mam bladego pojęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krysztal,

 

no przy moich dochodach oraz trasach oraz cenach benzynki ... zostaje przy NITRO :mrgreen:

ale by przeciwdzialac nerwobolom zwiazanym z wiecznie wywalajacym sie checkiem zakupilem urzadzonko

ELM powinno dac mi sznase na wiecej informacji o tym co sie dzieje w moim forku niz tylko obrotomierz

i mrygajacy CRUISE z kolegami...

 

tomasz p.

 

-- Śr lip 04, 2012 10:33 am --

 

Krysztal,

 

a to urzadzonko to masz wpiete pernametnie czy co wieczor wypinasz z gniazda ?

nie zre to za duzo pradu, bo wkoncu diodka ta czerwona power pali sie non stop nawet po wylaczeniu zaplonu ?

moge sie pochwalic polowicznym sukcesem jeden blad skasowany P0410 tyle ze ani historii ani oczekujacych nie pokazuje.

wczoraj po ostrym nurkowaniu (kretyn nowym mondeo z dwoma czerwonymi z trzech liter DTI, nie wiem jakiej mocy ?) zajechal mi droge i stanol ratowalem sie juz poboczem by mu nie zaparkowac... wywalilo ABS+Antyposlizg a urzadzenie nie pokazywalo bledu.

wiem co powiesz powinno sie zapalic na chwile i zgasnac (owszem zrobilo to po zgaszeniu silnika, ale do tego czasu swiecilo).

sciagam TORQUE PRO zobaczymy...

 

tomasz p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arkitekt, ja używam urządzonka tylko sporadycznie jak chce coś posprawdzać a na codzień tego nie używam. Dużo prądu pewnie nie zużywa ale nie zostawiłbym tego wpiętego z obawy o akumulator.

 

W pro fajnie wyszukuje błędy i je kasuje (już w kilku autach nie subaru sprawdzone)

 

A co do ABSów itd to w poprzednich swoich autach czyli w MX3 oraz Focusie jak w zimie sporo bokami chodziłem i gdy wychyły przekraczały 45 stopni czujniki potrafiły zgłupieć i wyłączało mi ABSy i paliła się kontrolka a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy i podejrzewam, że jest to zabezpieczenie przed głupiejącym ABSem przy tak dużymi różnicami prędkości obrotowych różnych kół (sterownik stwierdza, że coś musiało nawalić że koła tak różnie się kręcą i dla bezpieczeństwa wyłącza system)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arkitekt, ja używam urządzonka tylko sporadycznie jak chce coś posprawdzać a na codzień tego nie używam. Dużo prądu pewnie nie zużywa ale nie zostawiłbym tego wpiętego z obawy o akumulator.

 

W pro fajnie wyszukuje błędy i je kasuje (już w kilku autach nie subaru sprawdzone)

 

A co do ABSów itd to w poprzednich swoich autach czyli w MX3 oraz Focusie jak w zimie sporo bokami chodziłem i gdy wychyły przekraczały 45 stopni czujniki potrafiły zgłupieć i wyłączało mi ABSy i paliła się kontrolka a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy i podejrzewam, że jest to zabezpieczenie przed głupiejącym ABSem przy tak dużymi różnicami prędkości obrotowych różnych kół (sterownik stwierdza, że coś musiało nawalić że koła tak różnie się kręcą i dla bezpieczeństwa wyłącza system)

 

 

 

Trochę jednak zużywa. U mnie w tydzień rozładowało aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arkitekt, (...) Dużo prądu pewnie nie zużywa ale nie zostawiłbym tego wpiętego z obawy o akumulator.
Trochę jednak zużywa. U mnie w tydzień rozładowało aku.
Ważna uwaga, Panowie! Dzięki! Diody nie widzę, to bym nie pomyślał...

To ja to dziś wypinam, bo zostawiam auto na dwa tygodnie u lakiernika i mógłby się zdziwić :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo zostawiam auto na dwa tygodnie u lakiernika i mógłby się zdziwić
Coś popsuł?
Haha! Tak sobie właśnie pomyślałem, że ktoś spyta, Dario :-)

Niiiiic. Po prostu już czas. Spurchlony dach nad przednią szybą i okolice szyberdachu (leje się woda do środka, słupek mokry), purchle przy wlewie paliwa i purchle pod tylną szybą. Zderzaków nie robię, bo to materiały eksploatacyjne ;-)

No to oddaję i jadę na urlop nieSubaru :-( Nie boli tak strasznie, bo koło Mielna nie wypatrzyłem szutrów :-D

Dzięki temu nie będę musiał rezygnować na dwa tygodnie z codziennej jazdy Subaru do pracy, a różnica w koszcie paliwa na wakacje częściowo pokryje mi koszt lakiernika :-D

Potem, jak wrócę, zacznę męczyć Cię o fotele ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Czy ktoś to sprawdzał w Peugeotach? Obawiam się, że szyna CAN nie pozwoli na takie zabawy, a bardzo by mi się przydała taka maszynka.

 

Odkurzę temat, bo nabyłem moduł, zainstalowałem Torque... najpierw Lite, teraz Pro - przepaść, Panie i Panowie, nawet nie bawcie się w Lite, bo się zrazić można.

 

Bardzo fajna zabawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie krew zalewa.

Na torque free wszystko działało ok. Kupiłem więc pełną wersję. No i się zaczęły problemy.

Tzn. na wyłączonym silniku wszystko mi się pięknie łączy i gada z ECU auta. Widzę czujniki, wskazania, itd.

A jak odpalę motor to traci połączenie i nie odzyskuje. Wszelkie próby nic nie dały. Nie umiem tego rozwiązać.

 

Napisałem nawet na forum aplikacji ale na razie bez reakcji.

 

Miał ktoś taki problem?

pzdr

 

Jak odpalisz motor, to musisz połączyć się ponownie - przy odpalaniu ELM zrywa połączenie. Po prostu odpal motor i dopiero uruchom Torque.

 

W przypadku Subaru (z tego, co miałem okazję zaobserwować) niezalecana jest opcja "Faster communication", zaznaczony "Don't calculate MPG/Fuel" potrafi zwiększyć ilość cykli odczyty na sekundę w niektórych przypadkach.

 

A co do rozładowywania akumulatora, raczej nie wypinam i nic się nie dzieje (auto ruszane kilka razy na tydzień, czasami rzadziej).

 

U Was też średnie spalanie jest połowe mniejsze niż to, które wydawałoby się prawidłowe? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Panowie kupiłem sobie to urządzenie dzisiaj i mam problem.

Nie działa na iPhonie ( nie znajduje urządzenia ) mimo, ze w aukcji napisane jest, ze obsługuje iOS.

Na androidzie na samsungu III działa bez problemu.

Ktos pisał tu w w temacie, ze z jailbrake'em działa ale to nie prawda.

 

Udało sie to komuś z was użyć na jabłku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...