Skocz do zawartości

OBD2 - bluetooth - android app


Murazor

Rekomendowane odpowiedzi

A mnie krew zalewa.

Na torque free wszystko działało ok. Kupiłem więc pełną wersję. No i się zaczęły problemy.

Tzn. na wyłączonym silniku wszystko mi się pięknie łączy i gada z ECU auta. Widzę czujniki, wskazania, itd.

A jak odpalę motor to traci połączenie i nie odzyskuje. Wszelkie próby nic nie dały. Nie umiem tego rozwiązać.

 

Napisałem nawet na forum aplikacji ale na razie bez reakcji.

 

Miał ktoś taki problem?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Czy to ma jakieś znaczenie, jakiej firmy jest interfejs? Krótko mówiąc ten: http://allegro.pl/interfejs-elm-327-obd ... 67298.html czy ten: http://allegro.pl/obd2-euroscan-pl-2011 ... 42017.html :?:

 

Poratujcie:

Czy jest jakieś oprogramowanie na windows mobile, które będzie miało tak przejrzysty podgląd jak torque na androida?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro na Torque free działało ok to na pełnej wersji nie zmieniając interface obd powinno działać tak samo.

 

Murazor piszesz ze na wyłączonym silniku zrywa połączenie ale połączenie z interface czy z interface z silnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qba25, ja mam ten pierwszy z twojego linka: http://allegro.pl/interfejs-elm-327-obd ... 67298.html

działał w Audi, VW, Suzuki i Subaru, wszystko bez problemu, pierwsze połączenie trwało z 2min potem w kilka sekund.

Niestety tylko na Androidzie, na laptopie nie chciał się połączyć ale to może wina kompa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie FILMIK poprosimy!

 

Mam pytanka bo nie znalazłem:

1. da się odpalić poszczególne zegary w formie widgetu powiedzmy na pulpicie tabletu 2-3 a nie zajęty cały ekran paskudnymi dla mnie ekranami torque i jak wtedy z warnami reszty wartości(oczywiście przy 2-3 widgetowych wskaźnikach o ile są)?

2. jak jest z logami - czy da się robić zapis ciągły w pętli a zaznaczyć opcję zapisania ostatnich 5 minut (powiedzmy) w przypadku przekroczenia takich a takich wartości?

3. Nawet w pełnej wersji nie da się skasować błędów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja od dłuższego czasu używam Torque w pełnej wersji ale na moim phonie trochę się przycina (opóźnienia we wskazaniach przy włączonych kilku wskaźnikach). Jest to pewnie kwestia procesora - teraz będę testował na nowszym telefonie.

 

Kupiłem też wczoraj Dash Command (100 PLN) i szczerze mówiąc nie polecam, znacznie fajniejszy wg. mnie jest Torque.

 

Jedyny plus DashCommand to taki, że praktycznie w 100% pokazuje mi prawidłowe średnie spalanie (można też rejestrować tankowania) - takie jak z wyliczeń z baku :D Jeżdżąc na wskaźniku chwilowego spalania z DashCommand udało mi się nawet trochę zejść ze średnim realnym. Fakt, że jak zobaczyłem chwilowe jak się depnie to byłem w szoku :twisted: Studzi zapał do ostrej jazdy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie skreśla go z listy bo subaru jest do zabawy a nie.do stresa. W sumie w każdym samochodzie depniętym chwilowe spalanie jest.chore.

 

Niechcący zajrzałem na klasyczne fora logowania subaryn i.evo i coponiektórzy już pracują nad portem na andka i obd2 bt właśnie.

Sądzę że za kilka miechów będziemy już mieli kilka sprawdzonych, półprofesjonalnych rozwiązań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja za radą i po konsultacjach stałem się diagnostą dla mojego Forka. Błąd wykasowany i najwazniejsze ze wiem co było. A co do spalania chwilowego to ja miałem rekord na podjezdzie przed garazem :shock: Fajna zabawa.

Czy ktos moze powiedziec co dziala i na co zwracacie uwage w Torque? Po krótkiej zabawie zauważylem ze nie wszystkie wskazniki dzialaja a niektórych znaczenia nie rozumiem.

kitewinger niezle Cie wkręciło że tyle kasy dales za ten programik. Ale ja to rozumiem bo potrafi wciągnąć :twisted:

 

-- 5 mar 2012, o 21:29 --

 

Powiedzcie jak to u Was wygląda

Mam Samsunga Galaxy S i łączy mi się tylko z Torque. Nie udało mi się połączyć kom z modułem ELM327 właściwie w żadnym innym programie. Co jest nie tak? Ani OBDKey Fault Code, OBDKey Mobile ani DashCommand czy inne które już odinstalowałem. Torque ma dodatkową opcję w ustawieniach "Device" która wskazuje na sparowane urządzenie. W tym programie dopiero po wyborze "CBT." (moja nazwa urządzenia ELM327 BT) udało się połączyć przez BT. Inne programy nie mają takiej opcji czy to może być problem?

kitewinger napisz jakie masz ustawienia w DashCommand że Ci śmiga.

 

Na pocieszenie chyba udało mi się połączyć Laptopa z modułem przez BT (niestety po jakimś czasie zerwało) Drugi raz już nie chiało mi się próbować. Poczekam na cieplejsze dni :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem pełną wersję programu Torque i podłączyłem przez bluetooth z interfejsem ELM.

Połączenie trwa z 10 sekund, po 30 sekundach widać już wszystko na ekranie telefonu, np.

 

Z takich najciekawszych:

 

Ciśnienie doładowania

Temp w dolocie

Użycie wtryskiwaczy

Spalanie na 100/km i na motogodziny :lol:

Temp w układzie chłodzenia

Obroty silnika

Prędkość wg. licznika i GPS

Przeciążenie - ale nie wiem czy działa prawidłowo

 

Do tego potrafi odczytać i wykasować błędy, sprawdzić historię starych błędów.

Po ściągnięciu pluginów nagrywa onboard, można też dodać prędkość, przeciążenie itp.

Pokazuje trasę odcinka wraz z wskaźnikami.

Shift light.

 

Ogólnie zabawka i co do których wartości nie mam odniesienia bo jestem przed remapem :wink: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z ciekawostek - wczoraj przyszedł do mnie zakupiony modulik - jest o połowę mniejszy od tych starych! :-)

Taki, jak ten:

elmmini1.jpg

Daje się jeździć z wpiętym w gniazdo :-D Na razie na Torque Lite, ale pewnie klupię pełną wersję :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież na wyżej cytowanej aukcji jest porównanie wielkości normalnej wtyczki i mini. Ja jeżdżę z normalną i mi nie przeszkadza wystawanie, ale może w Forku mam trochę więcej miejsca.
W Imprezie przy ostrej zabawie potrafię walić łydką w osłonę bez żadnych wetkniętych interfejsów. I mam tu na myśli jazdę samochodem :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja za kilka chwil będę miał 3 takie bluetooth-owe OBDII do sprzedania po 200 PLN. Dla znajomego ściągam 2 więc wziąłem kolejne 3 bo pewnie się nie zmarnują... Jak coś to wystawię na sprzedam inne...

Patent sprawdzony przeze mnie i działa więc odpada sprawdzanie czy akurat ten działa z Subaru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...