jaacek Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Witam wszystkich! Czy ktoś mógłby mi opisać czym subaru impreza spec-c type R/A (2004) różni się od zwykłego STI? Wiem że jest dużo tych różnic ale bardzo ciężko znaleźć informacje na ten temat. Będe wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Od którego STi, EJ20 czy EJ25? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Od którego STi, EJ20 czy EJ25? A było w STI 2004 EJ25 :?:ja się nie znam na tym czy było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 A było w STI 2004 EJ25 :?:ja się nie znam na tym czy było.Amerykańce miały EJ25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 No tak mi się wydawało że na EU nie szły z EJ20 bo na USA to mogły być, to ja bym się też dowiedział jakie są różnice ale z EJ20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaacek Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Podobno szły tylko z kierownica po prawej stronie? Ale załóżmy ze od sti EJ20, czym się różni? Jacyś znawcy tematu? -- Wt sty 03, 2012 12:33 am -- Podobno szły tylko z kierownica po prawej stronie? Ale załóżmy ze od sti EJ20, czym się różni? Jacyś znawcy tematu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Podobno shortblock trochę się różni od ej207, ale nikt jeszcze konkretnie nie określił co i jak. Poza tym: - twiscrollowe turbo i wydech - krótsza przekładnia kierownicza - ciut większy intercooler Nie kojarzę jak to wygląda od strony napędów i nadwozia (inne szyby, lżejsze drzwi itp?), ale pewnie jakieś różnice też istnieją. P.S. Interesuje Cię to wystawione na allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Produkowany w drugiej połowie 2004 roku, Limitowana edycja 300 sztuk, jak mi sie wydaje. w standardzie chlodnica oleju silnika i skrzyni biegów (juz wiem na 100%) Lzejsze szyby, krotsza skrzynia niz w jakim kolwiek STi JDM, Felgi Enkei waga jednej to:6,5 kg , front lip STi, wnętrze po MY05 czarne, Piasty na duzym łożysku z rozstawem 114,3 :wink: Aluminiowy dach + bagażnik, cały różowy od spodu jak myśle, brak progów, carbonowy tylny spoiler STi, Interesuje Cię to wystawione na allegro? taaaaa, z pewnościa to type ra :roll: :wink: edit: dopisałem to co mi sie przypomniało edit2: literówki edit3: Znaczek "Type RA" na rok 2004 jak i 2005 do kupienia na japanparts za chora kase, ale można :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Doszły jeszcze 18 calowe koła i 6-tłoczkowe zaciski z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 raison raczej nie :wink: , takie były w Spec C type RA-R od połowy 2007 roku i R205, w Type RA na 2004 i 2005 (hawkeye) były klasyczne złote brembo z tarczami które miały dodatkowy kanał chłodzący tak jak w S203-S204 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 cały różowy od spodu jak myśle o ja, ale diagnosta na przeglądzie technicznym musi patrzeć I myśleć sobie o właścicielu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 spec-c type R/A (2004) http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-sp ... 66646.html :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 troche mu brakuje do spec c type ra :roll: Dla porównania :arrow: http://exchange.goo-net.com/usedcars/SU ... index.html Jedno na świecie nie jest :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 cały różowy od spodu jak myśle o ja, ale diagnosta na przeglądzie technicznym musi patrzeć I myśleć sobie o właścicielu W sensie wahacze chyba... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 i staby tez, co bo zawiasu chyba jest czarny :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaacek Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 spec-c type R/A (2004) http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-sp ... 66646.html :wink: podobno był orginalnie robiony na spec-c ma tabliczkę zmanionowa z oznaczeniami spec-c i nr seryjny, kierownica na 200% była po lewej stronie od nowości wiec przekladany nie był. Tak btw ma bardzo dużo innych niż w sti podzespołów mi. Intercooler, skrzynia, mocowania dyfra. Ktoś może mnie oswiecic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 raison raczej nie , takie były w Spec C type RA-R od połowy 2007 roku i R205, w Type RA na 2004 i 2005 (hawkeye) były klasyczne złote brembo z tarczami które miały dodatkowy kanał chłodzący tak jak w S203-S204 Może tak było, nie będę się upierał To wystawione na Allegro jest moje dostałem je w "spadku", podobno był orginalnie robiony na spec-c ma tabliczkę zmanionowa z oznaczeniami spec-c i nr seryjny, kierownica na 200% była po lewej stronie od nowości wiec przekladany nie był. Tak btw ma bardzo dużo innych niż w sti podzespołów mi. Intercooler, skrzynia, mocowania dyfra. Wszyscy "znawcy" tematu twierdzili zgodnie ze to spec-c Ktoś może mnie oswiecic? Wg mnie Twój ze Spec C nie ma wiele wspólnego. Fotele i zegary ze starszego modelu i wyskalowane do 260km/h (to akurat detale) i najprawdopodobniej brak piast 5x114,3. Skąd to 420KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 poza wymienionymi spec C miało jeszcze krótką przekładnię kierowniczą (krótszą od STI) inne głowice niż zwykły EJ207 i pewnie coś tam jeszcze, nie jestem pewien ale Spece nie miały chyba zabezpieczenia antykorozyjnego także... Wszyscy "znawcy" tematu twierdzili zgodnie ze to spec-c znawcy tematu wiedzą, że spec C ma wlot na dachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Nie mylcie kochani , SPEC C jako base car do budowy rajdówki , oraz wersji RA czy innych drogowych limitowanych. Różnic jest sporo pomiedzy tymi autami, takie najważniejsze co mi sie przypomina to : skrzynia biegów z przodu z LSD a nie otwartym jak w niektórych JDM-ach czy suretrac 5i6 bieg krótszy brak konserwacji cienkie szyby tylne inne twarde tuleje w wahaczach chłodnica wspomagania, oleju, skrzyni ( w zależności od roku ) zbiornik na IC 12L niektóre tez to miały ECU z możliwością automatu spryskiwania na IC j.w. turbo T.S. VF36 a nie VF37 Niektóre base car, od razu można zamówić z pakietem LHD i przychodziło w paczkach wszsytko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaacek Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Wlot na dachu to wiem spoiler tez dokladka przedniego zderzaka tez. Ale skoronie jest to co myśle to skąd silnik, skrzynia, napędy, turbo, większe ic, tabliczka znamionowa. Może tak jak carfit, napisał jest to auto robione na wersje drogowa, na podzespolach spec-c I faktycznie się różni od base car'a. raison, moc wzięła się z hamowni, tego akurat jestem pewien;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Może tak było, nie będę się upierał spróbował byś tylko Jacku, VIN masz krótki czy długi ? Może dla pewności porównaj sobie też numery skrzyni/dyfra z aktualnymi uzytkownikami takich samochodow na scoobynet . com (z 2004 sa chyba z pięć a z 2005 jest chyba trzy albo cztery ... calej angli :roll: ) Z moich informacji wynika ze one byly produkowane wyłącznie na japonie oraz NewAge Type RA wyjątkowo nie były znakowane Taka dygresja, trwa akcja serwisowa dla S203;S204; Spec C TYPE RA-R i inne, które zainstalowały taką część :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 jest to auto robione na wersje drogowa, na podzespolach spec-c ale w tym aucie nie widac nic ze spec c: EJ 207 to normalna jednostka, TS VF36 lub 37 w tym samochodzie nie ma jezeli wierzyć w moc 420koni, DCCD byl już w niektorych cywilach, IC nie widac na foto, fotele zwykłe, piasty 5x100, ....moze po VIN chcialbys sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Jezeli Jacek ma Spec C Type RA albo zwykłe Spec C, to powinien miec na tabliczce znamionowej (podkreślone na żółto) takie numery modelowe: GDBE4FH Tyle ode mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaacek Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Chyba muszę pojechać do jakiegoś serwisu żeby zobaczyli co tam jest bo tak to widać niebieskie subaru, ale dzięki wam dowiedziałem się ciekawych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 raison, moc wzięła się z hamowni, tego akurat jestem pewien;p Ja dotąd żyłem w przekonaniu, że moc bierze się głównie z silnika ale jak widać człowiek całe życie się uczy :wink: Pytałem ponieważ: TS VF36 lub 37 w tym samochodzie nie ma jezeli wierzyć w moc 420koni 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się