Xanadu Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 a są jakieś tańsze/podobne w tym wyposażeniu... :?: zdarzyła się kiedyś Mazda CX-9 :wink: niestety w zbyt małej ilości, bo sprzedana niemal na pniu... ale nie o to mi chodziło... chodziło mi bardziej o unijny system podatkowy, który powoduje, że auta pow. 2 litrów są generalnie mniej opłacalne :wink: różnica w cenie zbytu z fabryki jest znacząco mniejsza niż ta finalna w salonie :wink: -- 13 lut 2012, o 15:56 -- czyli H6 w UE jest za tania... :shock: :wink: proszę podnieść cenę, a na pewno sprzedaż wzrośnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 różnica w cenie zbytu z fabryki jest znacząco mniejsza niż ta finalna w salonie nie bardzo rozumiem..... proszę podnieść cenę, a na pewno sprzedaż wzrośnie przy H6 nie ma to specjalnego znaczenia......cena podobna do ceny w D. mimo 18% akcyzy... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 proszę podnieść cenę, a na pewno sprzedaż wzrośnie przy H6 nie ma to specjalnego znaczenia......cena podobna jak D. mimo 18% akcyzy... :wink: w takim razie chętnie się zamienię. Nawet wyposażenie mam takie samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 przy H6 nie ma to specjalnego znaczenia......cena podobna jak D. mimo 18% akcyzy... :wink: Pana Andrzeja ostatnio humor nie opuszcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Pana Andrzeja ostatnio humor nie opuszcza juz poprawilem...... -- 14 lut 2012, o 10:14 -- Jak będę w Warszawie wpadnę na kawkę do Andrzeja Kopra ponoć najlepsza jest Zapraszam... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 różnica w cenie zbytu z fabryki jest znacząco mniejsza niż ta finalna w salonie nie bardzo rozumiem..... chodzi o to, że cena w fabryce w Japonii jest zapewne zbliżona na H6 i SBD, a europejski system podatkowy tworzy różnicę w cenie dla konsumenta -- 14 lut 2012, o 11:18 -- cena podobna do ceny w D. mimo 18% akcyzy... :wink: no i zarobki bardzo porównywalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 poza klekotem i STI nie ma fajniejszego Subaru dajacego wiecej FUN. Bylby Legacy 2,5 GT MT wzialbym bez zastanowienia ale nie z tym automatem jaki obecnie jest do dyspozycji. Ze sportem to on ma malo wspolnego podobnie jak w OBK 3,6. Po prostu nie ma bardziej sportowej wersji od Legacy/Impreza 2D :roll: EKHM... ekhm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 a są jakieś tańsze/podobne w tym wyposażeniu... :?: Są wyłącznie tylko droższe : Volvo XC70 t6 , ARO 4 2.0 TFSI S tronic ,ARO 6 nie wiem jak inni, ale majac wolne ~50k EUR i rozwazajac zakup auta tego typu - AWD, kombi, wiekszy przeswit - kupilbym Skode SuperB 3.6 4x4 z pakietem "zle drogi" (tj. fabrycznie zwiekszony przeswit)* *nie jestem tylko pewien, czy akurat w przypadku 3.6 ten pakiet jest dostepny... ale szwagier jezdzi sluzbowym SuperB (2.0 TDI 170KM) i ten pakiet jest b. fajna opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 ten prześwit to +2cm na sprężynach czyli ok. 17-18cm + niby mocniejsze gumotuleje wahaczy. W sumie różnica niewielka w stosunku do normalnego. Zwłaszcza z "wiszącą d...ą" jak w każdej Skodzie. Ale duży plus za nowy haldex. Fachowcy twierdzą, że "naprawdę daje radę" niewiele ustępując AWD czy Quattro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 nie wiem jak inni, ale majac wolne ~50k EUR i rozwazajac zakup auta tego typu - AWD, kombi, wiekszy przeswit - kupilbym Skode SuperB 3.6 4x4 z pakietem "zle drogi" (tj. fabrycznie zwiekszony przeswit)* Z całym szacunkiem dla Superb to ja jednak wolę OBK Sądzę też że gdybyś już miał dokonać zakupu to też wybór by padł na Subaru :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Z całym szacunkiem dla Superb to ja jednak wolę OBK Sądzę też że gdybyś już miał dokonać zakupu to też wybór by padł na Subaru :wink: pomimo calej milosci (nie-bez-krytycznej ) do Subaru, tak jak pisalem, majac do wydania ~50k EUR na benzynowe powdwyzszone kombi z AWD, kupilbym jednak Superb'a, a nie OBK :| ale jak wiaodomo kazdy ma swoj gust :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 czy ktoś wymieniał w OBK tarcze i klocki na markowe, ale niesubarowe? jakie i ile mniej więcej to kosztuje? co ze skutecznością hamowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 czy ktoś wymieniał w OBK tarcze i klocki na markowe, ale niesubarowe? Czy Masz jakieś z nimi problemy (wichrowanie itd.) ? Czy po prostu chcesz miec skuteczniejsze heble Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Czy Masz jakieś z nimi problemy (wichrowanie itd.) ? Czy po prostu chcesz miec skuteczniejsze heble nie miałem problemów, ale kończą się tarcze przednie po 75 tys, km, a koszty wymiany w ASO.... no sami wiecie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 bez "głębokiej" ingerencji w układ niewiele można zrobić. Same kombinacje z tarczami/klockami dadzą mizerny efekt. Z tego co wiem to są zamienniki brembo, tarox'a, klocki ferrodo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 bez "głębokiej" ingerencji w układ niewiele można zrobić. Same kombinacje z tarczami/klockami dadzą mizerny efekt. Z tego co wiem to są zamienniki brembo, tarox'a, klocki ferrodo. ja nie chcę ingerować, bo wystarcza mi to, co jest - to nie samochód wyścigowy :wink: przy ostatniej wymianie miałem założone w ASO klocki marki Jurid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Z tego co wiem to są zamienniki brembo, tarox'a, klocki ferrodo. Warto , przy okazji zakupu , poprosić o wskazanie firmy która to zamontuje bo w przypadku reklamacji np. bicie tarcz zdarza się sprzedawca twierdzi , ze montaż był nieprawidłowy.....a wtedy jest trochę "zamieszania" :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Warto , przy okazji zakupu , poprosić o wskazanie firmy która to zamontuje bo w przypadku reklamacji np. bicie tarcz zdarza się sprzedawca twierdzi , ze montaż był nieprawidłowy.....a wtedy jest trochę "zamieszania" :roll: :wink: ile zatem powinien kosztować spokój uzyskany dzięki montażowi w ASO? jaka powinna być różnica w cenie części i robocizny pomiędzy ASO a "zwykłym warsztatem"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 ile zatem powinien kosztować spokój uzyskany dzięki montażowi w ASO? jaka powinna być różnica w cenie części i robocizny pomiędzy ASO a "zwykłym warsztatem"? niech Pan kupi zamienniki i gdzies zamontuje.....warto wiedzieć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 niech Pan kupi zamienniki i gdzies zamontuje.....warto wiedzieć :wink: a już liczyłem, że prawdziwy fachowiec się orientuje i nie zostawi swojego klienta w niewiedzy :wink: przecież to nie ja jestem specjalistą na tym rynku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 a już liczyłem, że prawdziwy fachowiec się orientuje i nie zostawi swojego klienta w niewiedzy to sie nie da podpowiedzieć/poradzić coś ....to trzeba spróbować samemu.... ps. homologację zamienników warto sprawdzić a sama skutecznosc to juz zalezy jak kto jeżdzi i gdzie (miasto/trasa/szybko/wolno itd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Ostatnio homologacja to bardzo popularny temat. Szkoda, że tylko w jedną stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParaYasio Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 wszystko da się zepsuć. No może poza Ursusem z lat 70tych. Nie było diesli MY07. Ooops racja ten jest 2008 niemniej to jeszcze większy obciach swoją drogą jakoś tych OBK przybyło na allegro hmmm szczególnie ten 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Ooops racja ten jest 2008 niemniej to jeszcze większy obciach swoją drogą jakoś tych OBK przybyło na allegro hmmm szczególnie ten 2008 Możliwe że to naturalna rotacja 4-5lat i zmiana samochodu bez względu na to czy jest ryzyko awarii czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParaYasio Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Ooops racja ten jest 2008 niemniej to jeszcze większy obciach swoją drogą jakoś tych OBK przybyło na allegro hmmm szczególnie ten 2008 Możliwe że to naturalna rotacja 4-5lat i zmiana samochodu bez względu na to czy jest ryzyko awarii czy nie. Daj Boże :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się