Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZC] (MY13=>MY21)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Tu drogi Toyoty i Subaru, mam nadzieję, rozejdą się. Dlatego spodziewałbym się silnika 1.6 DIT w BRZecie z mocą około 180-200 KM i 280-300 Nm momentu i pewnie też z KERsem. Myślę, że takie rozwiązanie wybiłoby z głowy chęć np. montażu układu Coswortha - swoją drogą bardzo fajna rzecz ale baaaaaardzo droga i nie przynosi tak fajnych osiągów jak turbosprężarka: zżera nieco mocy z silnika.

Jestem tylko ciekaw czy tak się stanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Izotom, nie bardzo znam się na KERS, ale czy to nie oznacza dodatkowej wagi, którą trzeba gdzieś upchnąć? FHI trochę się napracowało, żeby obniżyć środek ciężkości i wyeliminować body-roll. Mam wrażenie, że nawet dach zrobili papierowy z tego powodu (a nie przez oszczędności  :D ), więc tutaj chyba niewiele można zrobić bez znacznego podniesienia kosztów produkcji, a łatwo coś popsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz rację ale trochę tej dodatkowej mocy byłoby dostępne. Poza tym dociążenie tyłu nie zaszkodziłoby BRZetowi, a środek ciężkości też nie musi przesunąć się w górę. Co do kosztów produkcji to na pewno wzrosną.

Mi wystarczyłby tylko silnik 1.6DIT i mocniejsza szpera. KERS - nie koniecznie ale bajer w aucie to bajer w aucie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już mieliby coś zmieniać to owszem silnik 1.6 z turbo byłby miłą opcją bo ma nieco więcej możliwości ustawienia go. Ale ten 2.0 wolnossący jest bardzo fajnym ... sposobem na spalanie paliwa  :D W turbo rzadko kiedy osiągałem 7000 obr, a teraz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mój kuzyn posiada BRZ,chciałby się dowiedzieć,jak wygląda kwestia spalania,oraz awaryjności,po włożeniu turbo/kompresora,zależy mu na około 280-300KM,czy jest znaczna różnica ? Z góry dziękuję.Pozdrawiam

 

Ech, tak się zastanawiam nad tymi 300 KM. Wczoraj i dzisiaj przetestowałem możliwości serii i muszę powiedzieć:  :D

Pewnie fajnie kolekcjonować KM i Nm ale czy jest to warte aż tyle kasiury to nie jestem jeszcze do końca przekonany. Może dlatego, że jestem kiepskim kierowcą. Mając jeszcze doświadczenie z ostatniej soboty kiedy do trzeciego biegu, na suchym i ciepłym asfalcie, auto buksowało kołami stojąc w miejscu, to nie wiem jakby zachowywało się to auto z taką mocą: codziennie, przynajmniej dwie nowe opony  ;)  :biglol:

Ale można z tego auta zrobić jeszcze większego szatana, oj można ^_^

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mój kuzyn posiada BRZ,chciałby się dowiedzieć,jak wygląda kwestia spalania,oraz awaryjności,po włożeniu turbo/kompresora,zależy mu na około 280-300KM,czy jest znaczna różnica ? Z góry dziękuję.Pozdrawiam

 

Powiedz kuzynowi że 300KM nie jedzie, niech celuje w minimum 420KM na dwóch turbinach i najlepiej do tego nitro z chwilowym podbiciem na 540KM ale w takiej konfiguracji nie może zapomnieć o zmianie klocków na minimum RedSuffy. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam.Mój kuzyn posiada BRZ,chciałby się dowiedzieć,jak wygląda kwestia spalania,oraz awaryjności,po włożeniu turbo/kompresora,zależy mu na około 280-300KM,czy jest znaczna różnica ? Z góry dziękuję.Pozdrawiam

 

Ech, tak się zastanawiam nad tymi 300 KM. Wczoraj i dzisiaj przetestowałem możliwości serii i muszę powiedzieć:  :D

Pewnie fajnie kolekcjonować KM i Nm ale czy jest to warte aż tyle kasiury to nie jestem jeszcze do końca przekonany. Może dlatego, że jestem kiepskim kierowcą. Mając jeszcze doświadczenie z ostatniej soboty kiedy do trzeciego biegu, na suchym i ciepłym asfalcie, auto buksowało kołami stojąc w miejscu, to nie wiem jakby zachowywało się to auto z taką mocą: codziennie, przynajmniej dwie nowe opony  ;)  :biglol:

Ale można z tego auta zrobić jeszcze większego szatana, oj można ^_^

 

Zależy co kto lubi i czego oczekuje od auta. Czasem może na prostej parę koni więcej by się przydało, ale ja miszczem prostej nie jestem, a do zabawy w kręciołki to co jest w zupełności wystarczy  :)  Takie tam z przedwczoraj zabawy  :)

https://youtu.be/q4CWv7FG6tE

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Primi, przyjeżdżaj na Power Stage do Bendar. Szykujemy piknik na 4 października.

TJ-owi za daleko  -_- , to może Ty podjedziesz? Dwa BRZety to już grupa  B)

W dwójke to już możecie cene negocjować;) No i w generalce namieszać :P Ja już będę miał chyba nowy silnik to pojeździmy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S14B20 można kupić za ok. 5000€, ale do tego jakiś Getrag, sterownik, osprzęt i inne duperele i masz 10000€. Do tego części w razie awarii silnika bardzo drogie.

 

200 kucy to można wyciągnąć i z M42/M44, ale taki boxerek FA20 to by było coś :)

 

A tam też trzeba olej sprawdzać? ;) Hehe

Edytowane przez gryka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...