Izotom Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Toyota + Mazda? http://m.onet.pl/moto/aktualnosci,c05qff Tu drogi Toyoty i Subaru, mam nadzieję, rozejdą się. Dlatego spodziewałbym się silnika 1.6 DIT w BRZecie z mocą około 180-200 KM i 280-300 Nm momentu i pewnie też z KERsem. Myślę, że takie rozwiązanie wybiłoby z głowy chęć np. montażu układu Coswortha - swoją drogą bardzo fajna rzecz ale baaaaaardzo droga i nie przynosi tak fajnych osiągów jak turbosprężarka: zżera nieco mocy z silnika. Jestem tylko ciekaw czy tak się stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 199 koni mniej niż BRZ a driftuje o niebo lepiej : https://www.youtube.com/watch?v=YlRono4i6Pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 @@Izotom, nie bardzo znam się na KERS, ale czy to nie oznacza dodatkowej wagi, którą trzeba gdzieś upchnąć? FHI trochę się napracowało, żeby obniżyć środek ciężkości i wyeliminować body-roll. Mam wrażenie, że nawet dach zrobili papierowy z tego powodu (a nie przez oszczędności ), więc tutaj chyba niewiele można zrobić bez znacznego podniesienia kosztów produkcji, a łatwo coś popsuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Pewnie masz rację ale trochę tej dodatkowej mocy byłoby dostępne. Poza tym dociążenie tyłu nie zaszkodziłoby BRZetowi, a środek ciężkości też nie musi przesunąć się w górę. Co do kosztów produkcji to na pewno wzrosną. Mi wystarczyłby tylko silnik 1.6DIT i mocniejsza szpera. KERS - nie koniecznie ale bajer w aucie to bajer w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Czyli jednak turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Jeśli już mieliby coś zmieniać to owszem silnik 1.6 z turbo byłby miłą opcją bo ma nieco więcej możliwości ustawienia go. Ale ten 2.0 wolnossący jest bardzo fajnym ... sposobem na spalanie paliwa W turbo rzadko kiedy osiągałem 7000 obr, a teraz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Już to kiedyś wrzucałem, ale filmik zniknął z sieci. Dla przypomnienia, kilka mniej i bardziej sensownych testów GT86, BRZ i MX-5. Może ktoś będzie w stanie przetłumaczyć. https://www.youtube.com/watch?v=9pbAhTI3P-M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Test porównawczy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Panna młoda musiałaby się przymierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) Za tym brz"tem najpiękniej wyglądał by Levorg w tym samym kolorze i mamy sprawe wesel ogarnięta na 3 lata w przód Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Niestety Levorga nie będzię w tym kolorze. Będzie w znacznie ciemniejszym odcieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid7 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Witam.Mój kuzyn posiada BRZ,chciałby się dowiedzieć,jak wygląda kwestia spalania,oraz awaryjności,po włożeniu turbo/kompresora,zależy mu na około 280-300KM,czy jest znaczna różnica ? Z góry dziękuję.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 @@Dawid7, porozmawiaj z użytkownikiem EdiVip, na kresce. Tutaj jest jego projekt: https://www.facebook.com/Projekt86byMario Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Witam.Mój kuzyn posiada BRZ,chciałby się dowiedzieć,jak wygląda kwestia spalania,oraz awaryjności,po włożeniu turbo/kompresora,zależy mu na około 280-300KM,czy jest znaczna różnica ? Z góry dziękuję.Pozdrawiam Ech, tak się zastanawiam nad tymi 300 KM. Wczoraj i dzisiaj przetestowałem możliwości serii i muszę powiedzieć: Pewnie fajnie kolekcjonować KM i Nm ale czy jest to warte aż tyle kasiury to nie jestem jeszcze do końca przekonany. Może dlatego, że jestem kiepskim kierowcą. Mając jeszcze doświadczenie z ostatniej soboty kiedy do trzeciego biegu, na suchym i ciepłym asfalcie, auto buksowało kołami stojąc w miejscu, to nie wiem jakby zachowywało się to auto z taką mocą: codziennie, przynajmniej dwie nowe opony Ale można z tego auta zrobić jeszcze większego szatana, oj można Edytowane 1 Września 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Witam.Mój kuzyn posiada BRZ,chciałby się dowiedzieć,jak wygląda kwestia spalania,oraz awaryjności,po włożeniu turbo/kompresora,zależy mu na około 280-300KM,czy jest znaczna różnica ? Z góry dziękuję.Pozdrawiam Powiedz kuzynowi że 300KM nie jedzie, niech celuje w minimum 420KM na dwóch turbinach i najlepiej do tego nitro z chwilowym podbiciem na 540KM ale w takiej konfiguracji nie może zapomnieć o zmianie klocków na minimum RedSuffy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Witam.Mój kuzyn posiada BRZ,chciałby się dowiedzieć,jak wygląda kwestia spalania,oraz awaryjności,po włożeniu turbo/kompresora,zależy mu na około 280-300KM,czy jest znaczna różnica ? Z góry dziękuję.Pozdrawiam Ech, tak się zastanawiam nad tymi 300 KM. Wczoraj i dzisiaj przetestowałem możliwości serii i muszę powiedzieć: Pewnie fajnie kolekcjonować KM i Nm ale czy jest to warte aż tyle kasiury to nie jestem jeszcze do końca przekonany. Może dlatego, że jestem kiepskim kierowcą. Mając jeszcze doświadczenie z ostatniej soboty kiedy do trzeciego biegu, na suchym i ciepłym asfalcie, auto buksowało kołami stojąc w miejscu, to nie wiem jakby zachowywało się to auto z taką mocą: codziennie, przynajmniej dwie nowe opony Ale można z tego auta zrobić jeszcze większego szatana, oj można Zależy co kto lubi i czego oczekuje od auta. Czasem może na prostej parę koni więcej by się przydało, ale ja miszczem prostej nie jestem, a do zabawy w kręciołki to co jest w zupełności wystarczy Takie tam z przedwczoraj zabawy https://youtu.be/q4CWv7FG6tE 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 @@Primi, przyjeżdżaj na Power Stage do Bendar. Szykujemy piknik na 4 października. TJ-owi za daleko , to może Ty podjedziesz? Dwa BRZety to już grupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 @Primi, przyjeżdżaj na Power Stage do Bendar. Szykujemy piknik na 4 października. Wpadajcie, wpadajcie!! Będą pączki TJ-owi za daleko Pewnie pęka miętka faja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 @@Primi, przyjeżdżaj na Power Stage do Bendar. Szykujemy piknik na 4 października. TJ-owi za daleko , to może Ty podjedziesz? Dwa BRZety to już grupa W dwójke to już możecie cene negocjować No i w generalce namieszać Ja już będę miał chyba nowy silnik to pojeździmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Ja już będę miał chyba nowy silnik to pojeździmy Ej, ej, ej.... no dobra, to z zazdrości O nowy silnik oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Ja już będę miał chyba nowy silnik to pojeździmy Z BRZeta? http://allegro.pl/subaru-brz-toyota-gt86-silnik-fa20-gwarancja-i5068552663.html Edytowane 2 Września 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Znając cwaniaka to s14b20 Tylko ceny zabijają http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-320is-s14-b20-m-motor/333984951-223-8804 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 11,90 Euro czy 11 900 Euro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Za 11,90€ już bym szarpał jak Reksio szynkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) S14B20 można kupić za ok. 5000€, ale do tego jakiś Getrag, sterownik, osprzęt i inne duperele i masz 10000€. Do tego części w razie awarii silnika bardzo drogie. 200 kucy to można wyciągnąć i z M42/M44, ale taki boxerek FA20 to by było coś A tam też trzeba olej sprawdzać? Hehe Edytowane 2 Września 2015 przez gryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się