Than_Junior Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Mrrrrrrau... kolektor roznoodleglosciowy i dobry cat-back Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 The brakes had been upgraded with Impreza GC front calipers, which despite being decades old now are still a great and affordable upgrade for any new-gen Subaru. http://www.speedhunters.com/2014/10/grassroots-drifting-and-its-cars/#chapter-practice-makes-perfect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Przednie hamulce to najwazniejsza rzecz jaka musze zrobic w swoim aucie. Ciekawy link, dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 @@sewa,a jak w Beneluxie na takie zmiany patrza mundurowi? I inni inspektorzy? W DE by nie przeszlo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Jeśli się nie mylę, to dzisiaj przylukałem GT86 Limited Edition na parkingu przy Ostrobramskiej w Wawie. Podobno tylko 10 sztuk na całą Polskę. http://www.v10.pl/Toyota,GT86,Limited,Edition,10,sztuk,dla,Polski,118012.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) @Junior - na razie planuję jedynie wymianę klocków na 'heavy duty' więc z policją nie powinno być problemu @piotrr - czy ten niebieski BRZ na awatarze jest twój? Edytowane 31 Października 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 @piotrr - czy ten niebieski BRZ na awatarze jest twój? Mhm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 super, witamy w klubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter-BRZ Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Jeśli się nie mylę, to dzisiaj przylukałem GT86 Limited Edition na parkingu przy Ostrobramskiej w Wawie. Podobno tylko 10 sztuk na całą Polskę. Na pewno jeździ jedna w Warszawie, widziałem ją we wtorek na Banacha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Ostatnio widzialem gdzies zestawienie awaryjnosci roznych marek i BRZ oraz FRS okazaly sie najbardziej awaryjnymi modelami w swoich markach - ciekaw jestem jakie to awarie spowodowaly taki wynik? Czy ktos wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Na pewno warto przejrzeć http://www.ft86club.com/forums/forumdisplay.php?f=72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Warto wziąć pod uwagę, ze ten model niewątpliwie dostaje najbardziej po dupie od użytkowników U mnie poszło łożysko - ale to na skutek opuszczenia toru podczas SJS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Jakie lozysko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 piasta prawe przednie kolo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Aj! Mozesz opisac okolicznosci w jakich do tego doszlo? W międzyczasie (dyskusji nt. awaryjności) pozwolę sobie na krótką relację podróży z Belgii do Polski, a ściślej mówiąc w regiony Beskidu Niskiego. Tym razem rodzina została w domu więc mogłem wziąć BRZ-ta i pożeglować samemu. Taka sytuacja nieczęsto się zdarza tak więc była to dopiero druga, dłuższa trasa jaką pokonałem tym autem, w tym pierwsza do Polski. Przez Niemcy jechałem w niedzielę, moją ulubioną trasą przez Kassel i Halle. Nie jest ona być może najkrótsza ale jest niewątpliwe ciekawsza od innych autostrad zachód - wschód które znam. Teren jest nieco górzysty, a za Kassel ruch jest niewielki przy braku ograniczenia prędkości. Jedzie się więc szybko i, jeżeli mogę sobie pozwolić na pewien skrót myślowy, żadnym autem jeszcze mi się tak fajnie nie zapie.....ło jak tym. Nie chcę powtarzać utartych opinii na temat 'interaktywności' tego samochodu, jednak jego stabilność, doskonały układ kierowniczy, oraz fakt że silnik wymaga obrotów i częstej pracy dźwignią biegów sprawiają że jazda mocno angażuje: 230 km/h, inne auto na horyzoncie, spowolnienie, sprzęgło-piąty bieg-gaz-i naprzód. Samochód i stan umysłu w pewnym momencie zaczynają się ładnie 'zazębiać'. Naturalnie stosunkowo niski moment obrotowy i górzysty teren powodują że czasem nie jest się tak szybkim na jakiego się wygląda. Sytuacja pierwsza: dwa auta przede mną na lewym pasie. Pas się zwalnia, zostaje Scirocco R. Kierowca wdepnął i odjechał; nie dogoniłbym. Czy mi to przeszkadza? Nieszczególnie, i t o z powodów o których już wspominałem. Sytuacja druga: lewy pas, pod górkę, VW Transporter próbuje wyprzedzać; widzi mnie w lusterku więc na chwilę zjeżdża by przepuścić. Nie jestem jednak taki szybki jak mu się wydaje więc na prawym pasie musi nieco hamować; cóż... Podróż, oprócz tego że ekscytująca jest również wygodna. Dwie osoby, które przejechały ze mną kilkaset kilometrów (nie w tym samym czasie..) bardzo chwaliły przedni fotel i podparcie kręgosłupa; plecy nie bolą na drugi dzień. Po jeździe autostradą, jeszcze innym doświadczeniem jest jazda po lokalnych, górskich drogach, najlepiej rano. Z doczepionym GoPro Przy odpowiednich warunkach auto zasuwa jak pies spuszczony ze smyczy. Aby uzyskać szybkość i przyspieszenie, silnik musi wrzeć i bulgotać a to z kolei wymaga zaangażowania ze strony kierowcy. To zaangażowanie sprawia właśnie że każda podróż tym autem jest dosyć intensywnym przeżyciem. Edytowane 3 Listopada 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 A mam pytanko jak BRZ spisuje się na śniegu:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Wszystko zalezy od opon, ale zasadniczo lubi 'tanczyc'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 A mam pytanko jak BRZ spisuje się na śniegu:D sniegu w zeszlym roku nie bylo i w tym tez sie nie zapowiada, wiec nie wiem Aj! Mozesz opisac okolicznosci w jakich do tego doszlo? cwiczenie dlugiego poslizgu w Kielcach po wejsciu do koperty na tor wewnetrzny, wychodzac z niej na zewnetrzny poprzez ostre hamowanie, chwilowe dodanie gazu i znowu ujecie z jednoczesnym skretem kierownicy (zeby przod mocno dociazyc). Jak wyjdzie to wyglada bardzo ladnie i pozwala tez na szybkie pokonanie tego duzego nawrotu. Niestety przy trzecim podejsciu sie przeliczylem i za wczesnie i zbyt gwaltownie skrecilem co sie skonczylo wycieczka w trawe/piasek po wewnetrznej przy dosc duzej szybkosci. Sunac przez ten zwir bokiem do tylu z powrotem w kierunku toru (tak jakby skrocilem sobie trase...), zauwazylem, ze mam kola skrecone do kontry i w tej pozycji byly idealnie rownolegle do tarki/krawezniczka. Zeby uniknach wiec urwania kola, zdazylem tylko wyprostowac kierownice, ale tarka i tak zdjela na chwile opone, napchala zwiru do kola i uszkodzila lozysko ale to nic wielkiego, tylko troche szumialo w lewych zakretach i jeszcze przejechalem tak do nastepnego przegladu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Wszystko zalezy od opon, ale zasadniczo lubi 'tanczyc'. Czyli tak ja w innych RWD obciążenie do bagaznika:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Głupie pytanie, czy w Polsce jest sprzedawane Subaru BRZ tS Czy kiedyś ktoś w Japonii wpadnie na to żeby dokładać do tego silnika turbo * *Tak wiem "temat wałkowany milion razy" "taka dziwna polityka firmy" "Japońce to dziwne ludzie" Wersja Sport dodatkowo wyposażona jest w automatyczną klimatyzację, system uruchamiania silnika przyciskiem, podgrzewane i elektrycznie składane lusterka, światła przeciwmgłowe, system bezkluczykowy, 17-calowe obręcze, mechaniczną szperę (LSD Torsen) oraz tempomat Wersja Premium Sport wyposażona jest w 17-calowye felgi STI w czarnym kolorze oraz czarne lusterka zewnętrzne. We wnętrzu pojazdu użyto dwukolorowej tapicerki skórzanej na fotelach i kierownicy, boczkach drzwi oraz kilku wstawek z aluminium. Więc co to jest za wersja wyposażeniowa http://www.mobile.de/pl/marka/subaru/model/brz/vhc:car,pgn:5,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:subaru,mdl:brz,ger:manual_gear/pg:vipcar/197422056.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 tS = tuned by STI dostępne tylko w Japonii, a w przypadku BRZ amerykance robią swego rodzaju kopie montując po prostu części z katalogu STI, z tego co sie orientuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 (edytowane) Sunac przez ten zwir bokiem do tylu z powrotem w kierunku toru (tak jakby skrocilem sobie trase...), zauwazylem, ze mam kola skrecone do kontry i w tej pozycji byly idealnie rownolegle do tarki/krawezniczka. Niebezpieczna sytuacja, wjechanie w zwir bokiem moze sie skonczyc dachowaniem, dobrze ze sie skonczylo, jak sie skonczylo. Edytowane 6 Listopada 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 @Junior - na razie planuję jedynie wymianę klocków na 'heavy duty' więc z policją nie powinno być problemu Sewa, dlaczego zmieniasz klocki? Nie jesteś zadowolony z serii? Ja zostaję przy OEM, mam 18 tyś km, kilka razy ułęż, kielce, jastrząb i nic się nie dzieje. Ostatnio widzialem gdzies zestawienie awaryjnosci roznych marek i BRZ oraz FRS okazaly sie najbardziej awaryjnymi modelami w swoich markach - ciekaw jestem jakie to awarie spowodowaly taki wynik? Czy ktos wie? Żadnych usterek. Kupiłem na wiosnę R1R i już nie mogę się doczekać kusi mnie żeby jeszcze w listopadzie ubrać dzisiaj było 18 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 (edytowane) Po 2-3 godzinach na torze (Zolder) klocki osiagaja taka temperature ze praktycznie traca zdolnosc hamowania, pomimo przerw. Dlatego na wiosne bede je wymienial. Co to jest R1R? Edytowane 6 Listopada 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Co to jest R1R? Chyba toyo R1R ale nie mam pewności Mrrrrrrau... kolektor roznoodleglosciowy i dobry cat-back Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się