Jump to content

Impreza STI 2011


Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Czy warto zainwestowac w nowego STI? Mam zamiar kupic nowego , prosze o opinie czy warto czy lepiejznalesc cos ladnego 2007?Prosze o info

To jakby dwa rózne auta ( inna płyta podłogowa ) więc nie ma co porównywać . Jak nie ma problemu kasy to tylko MY11 - zdecydowanie bardziej "przyjazny" dla kierowcy/pasażerów :wink:

Link to comment
Share on other sites

Znajdź lepiej już zrobione STI hawka. Najlepiej z zakutym silnikiem. 2.5T są bardzo awaryjne, a tak będziesz miał spokój. No i hawk jest ładniejszy, ma duszę, drzwi bez ramek. Prawdziwe Subaru. I będzie taniej :wink:

Link to comment
Share on other sites

Znajdź lepiej już zrobione STI hawka. Najlepiej z zakutym silnikiem. 2.5T są bardzo awaryjne, a tak będziesz miał spokój. No i hawk jest ładniejszy, ma duszę, drzwi bez ramek. Prawdziwe Subaru. I będzie taniej

warto dokupic kaski/stopery....wtedy bedzie zdecydowanie ciszej w środku :wink: ....jeżeli jazda z małym dzieckiem/babcią to warto sprawdzić czy nie mają objawów wstrząsu mozgu....po dluższych trasach.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

czy nie mają objawów wstrząsu mozgu....po dluższych trasach....

 

chyba raczej wstrząśnienia mózgu - sorry ze się czepiam, warto też sprawdzić u dentysty czy wszystkie plomby znajduja sie we własciwych miejscach

Link to comment
Share on other sites

2.5T są bardzo awaryjne,

 

Od razu awaryjne. Tylko UPG. :wink: U mnie na gwarancji była zrobiona profilaktycznie (przy 40 tys. km) i od tamtej pory (już 82 tys. km) nic się nie dzieje. 8)

Link to comment
Share on other sites

Znajdź lepiej już zrobione STI hawka. Najlepiej z zakutym silnikiem. 2.5T są bardzo awaryjne, a tak będziesz miał spokój. No i hawk jest ładniejszy, ma duszę, drzwi bez ramek. Prawdziwe Subaru. I będzie taniej

warto dokupic kaski/stopery....wtedy bedzie zdecydowanie ciszej w środku :wink: ....jeżeli jazda z małym dzieckiem/babcią to warto sprawdzić czy nie mają objawów wstrząsu mozgu....po dluższych trasach.... :roll:

 

STI hawk ma ISOFIX :)

MY11 też?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
warto dokupic kaski/stopery....wtedy bedzie zdecydowanie ciszej w środku ....jeżeli jazda z małym dzieckiem/babcią to warto sprawdzić czy nie mają objawów wstrząsu mozgu....po dluższych trasach....

 

Panie Andrzeju, mzoe mi sie wydaje ale chyba nie sprzedawaliscie z takim zestawem ?

Link to comment
Share on other sites

.jeżeli jazda z małym dzieckiem/babcią to warto sprawdzić czy nie mają objawów wstrząsu mozgu....po dluższych trasach.... :roll:

 

Eeee tam - ja swoim na teinie i z wolnym wydechem teściową wożę i nie narzeka :mrgreen:. I to teściowa! :mrgreen:

 

Jedyny, który narzeka, to kol. Bilex, ale on jest hipochondrykiem i jedną z przypadłości, które sobie wmówił, jest ból kręgosłupa po jeździe na nierównościach.

 

Kupując dziś samochód wziąłbym pewnie jednak MY'11, bo to jednak (check out my rap:) inna generacja, cywilizacja, nawigacja, mała perturbacja, nie jest to żadna lipa lub akacja :mrgreen:

 

 

 

 

Ale przed wyjechaniem od dealera poprosiłbym go o odstawienie do Mysiadła, by zaczął jeździć podobnie, do mojego obecnego hawka :mrgreen:. Wówczas byłbym w 100% kontent.

Link to comment
Share on other sites

sebachon, jakby do tej pory FHI robiło 2.0T,wiało by nudą w serwisach ASO :mrgreen:

 

Jeden z dealerów wyjaśnił mi, że sprawa wadliwych UPG dotyczyła około 500 sztuk aut 2.5T, w których fabryka zastosowała niewłaściwe śruby i stąd ogłoszono akcję serwisową - ASO wymieniało UPG i śruby w ramach gwarancji gratis.

Link to comment
Share on other sites

Jeden z dealerów wyjaśnił mi, że sprawa wadliwych UPG dotyczyła około 500 sztuk aut 2.5T, w których fabryka zastosowała niewłaściwe śruby i stąd ogłoszono akcję serwisową - ASO wymieniało UPG i śruby w ramach gwarancji gratis.

 

Wszystkie 500 poszło chyba do Polski :mrgreen:.

Link to comment
Share on other sites

Wszystkie 500 poszło chyba do Polski :mrgreen:.

 

:lol::lol::lol: Ano... Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności w Subaru Deutschland kłopotów z UPG nie było... (rozmawiałem z jednym z tamtejszych sprzedawców) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeden z dealerów wyjaśnił mi, że sprawa wadliwych UPG dotyczyła około 500 sztuk aut 2.5T, w których fabryka zastosowała niewłaściwe śruby i stąd ogłoszono akcję serwisową - ASO wymieniało UPG i śruby w ramach gwarancji gratis.

:lol: :lol: :lol: Ano... Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności w Subaru Deutschland kłopotów z UPG nie było... (rozmawiałem z jednym z tamtejszych sprzedawców) :wink:

 

 

pogadać zawsze można. :mrgreen: ...co prawda nikt nigdy śrub na gwarancji nie wymieniał a od 2008 roku w D. nie ma w sprzedaży Turbo ale co tam...... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Wszystkie 500 poszło chyba do Polski :mrgreen:.

 

:lol::lol::lol: Ano... Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności w Subaru Deutschland kłopotów z UPG nie było... (rozmawiałem z jednym z tamtejszych sprzedawców) :wink:

musze Cie zmartwic (ucieszyc? :o:mrgreen: ), Subaru Nordic i Subaru Russia, ktore troche 2.5T sprzedaly, temat uszczelek i innych dolegliwosci tego silnika znaja b. dobrze :wink:

Link to comment
Share on other sites

ogadać zawsze można. :mrgreen: ...co prawda nikt nigdy śrub na gwarancji nie wymieniał a od 2008 roku w D. nie ma w sprzedaży Turbo ale co tam...... :wink:

 

Przecież naprawy dotyczyły aut rocznika 2005-2007, więc fakt, że od 2008 roku Subaru Deutschland nie ma 2.5T w sprzedaży chyba nie ma żadnego znaczenia... :roll:

 

A co akcji akcji serwisowej, powtarzam wyłącznie informację z ASO...

 

-- 5 sty 2012, o 11:53 --

 

musze Cie zmartwic (ucieszyc? :o:mrgreen: ), Subaru Nordic i Subaru Russia, ktore troche 2.5T sprzedaly, temat uszczelek i innych dolegliwosci tego silnika znaja b. dobrze :wink:

 

Ale to ciągle nie jest Deutschland... :wink:

Link to comment
Share on other sites

 

musze Cie zmartwic (ucieszyc? :o:mrgreen: ), Subaru Nordic i Subaru Russia, ktore troche 2.5T sprzedaly, temat uszczelek i innych dolegliwosci tego silnika znaja b. dobrze :wink:

 

Ale to ciągle nie jest Deutschland... :wink:

widac FHI ma spec. linie do produkcji aut na wymagajacy niemiecki rynek :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...