Dehnel Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Miesiąc później, niż rok temu, ale jest...długo wyczekiwany wątek rajdowy na 2012r To proponuję żeby już co roku wątek zakładał DNL, tak jak guma plejady przychylając się do propozycji, ogłaszam start pogaduszek o sezonie 2012 z pierwszych njusów, Petter dostał kopa od Francuzów http://www.rallyonline.pl/index.php?1&m ... s&&s=34693 Hołek jedzie w Mini na Dakar. Rajd Polski został wykopany z roboczego kalendarza IRC. Zaczyna się pięknie :shock: A z ciekawostek: a druga sprawa, nowe WRCe 1,6turbo Sądzicie, że to jakoś polata? mam nadzieje ze plota :roll: i co...jakoś lata szału nie ma, ale jeździ i nawet trochę bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 o subaru advanced concept tourer: "Jednostka napędowa ma tylko 1.6 l pojemności, za to wspomagana jest turbosprężarką." Czyli subaru przygotowuje 1.6 T albo już ma. Powrót do WRC możliwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Czyli subaru przygotowuje 1.6 T albo już ma. Powrót do WRC możliwy? No właśnie? Podobno boxer-y się nie kwalifikowały. No chyba, że te 1.6T to R-ka? 5-7 Styczeń- Jänner Rallye w Austrii. Bliskość granicy z Czechami oraz fakt, że to "tylko" 486km z Katowic, mocno mnie zachęca co by się tam wybrać i pomarznąć trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 No właśnie? Podobno boxer-y się nie kwalifikowały. No chyba, że te 1.6T to R-ka? W artykule piszą ,że boxer. Zapomniałem ,ze regulamin nakazuje wykorzystanie silnika rzędowego :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Najbardziej porypany przepis w całym układzie warszawskim. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Typa zdaje sie, ze testuje jakies eRki oski w czechach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 to Loeb znowu wygra MŚ :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Wlasciwie to to jest news nadajacy sie bardziej do "Rajdowe Dyskusje - sezon 2013" ... http://rallyonline.pl/index.php?1&modex=pnews&&s=34790 "(...)na grudniowym zebraniu Światowej Rady Sportu Motorowego można spodziewać się potwierdzenia wprowadzona klasy R4T. Ma to być szansa na przygotowanie dość szybkich, a zarazem tanich, czteronapędowych rajdówek. Wstępne ustalenia zakładają, że auta mają mieć silniki 1.6 turbo oparte na seryjnych jednostkach, o maksymalnej pojemności 1620 ccm. (...) R4T ma się pojawić w 2013 roku - i FIA zamierza znowu wprowadzić zmiany w podziale na klasy. Królewską kategorią mają być WRC, zakazane w regionalnych rozgrywkach. R4T będą najmocniejszymi rajdówkami dostępnymi w krajowych mistrzostwach. Kolejne poziomy to R3, R2 i R1 (...) Jednak problemem dla FIA będzie co zrobić nowymi S2000, które dopiero co zadebiutowały, a najwyraźniej za rok stracą sens. Nie wiadomo też, jak będzie przyszłość grupy N." W takiej formie bardzo mi sie ten news nie podoba :-? Chyba, ze Subaru wprowadzi jednak faktycznie jakies male STI z silnikiem 1.6T ... :roll: Jednak w oryginale z niemieckiego Rallye Magazin, na ktory powoluje sie rallyonline, wiadomosc brzmi troche bardziej optymistycznie. Widac, ze jednak znajomosc jezyka niemieckiego w redakcji pozostawia troche do zyczenia: "Eine der Hauptaufgaben der FIA ist es nun, die existierenden Autos wie Gruppe-N, oder 2-Liter-S2000 in die neuen Klassen einzuordnen. Größtes Kopfzerbrechen bereiten die neuen 1,6-Turbo S2000 (Ford Fiesta RRC oder Mini S2000). Hier ist keine klare Strategie der FIA zu erkennen, wie es mit diesen Autos weitergeht." Czyli: Jednym z glownych zadan FIA jest teraz dopasowanie juz istniejacych samochodow, takich jak z grupy N czy dwulitrowe S2000, do nowych klas. Najwiekszy problem stanowia nowe S2000 z silnikami 1,6 turbo (Ford Fiesta RRC czy Mini S2000). Tu nie widac zadnej jednoznacznej strategii ze strony FIA dotyczacej ich przyszlosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Wstępne ustalenia zakładają, że auta mają mieć silniki 1.6 turbo oparte na seryjnych jednostkach, o maksymalnej pojemności 1620 ccm. (...) Nic nie pisze, że mają to być rzędówki, więc kto wie :?: Nie wydaje mi się, żeby Subaru mialo jakikolwiek problem w skonstruowaniu 1,6T "H". Powiało optymizmem, ale.... pierw trzeba dożyć do tego 2013. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Kuchar chce sprzedac swoje EVO V, w sumie nie ma sie co dziwic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 od 2 czy 3 miesięcy jest wystawione za grube euro, ciekawe czym będzie startował w przyszłym sezonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 w sumie szkoda , byla to jakas ozdoba RSMP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 no i dawał radę babcią 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 A to nie jest tak, ze po prostu juz Lancer przestaje sie lapac w tej grupie przejsciowych historykow...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faldżip Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 http://rajdy.autoklub.pl/news/hirvonen-kolega-loeba,39453 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 nie wiem czy to dobry pomysł Hirvonena :?: W Fordzie nawet jak mu nie szło to Latvala go musiał przepuścić a w Citroenie będzie kierowcą nr 2 kompletnie bez szans na tytuł MŚ chyba ,że o kasę chodziło :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 chyba ,że o kasę chodziło chodziło podobno :roll: o przeczekanie jednego sezonu, aby w 2013r przesiąść się do Polo WRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 nie wiem czy to dobry pomysł Hirvonena :?: W Fordzie nawet jak mu nie szło to Latvala go musiał przepuścić a w Citroenie będzie kierowcą nr 2 kompletnie bez szans na tytuł MŚ chyba ,że o kasę chodziło :? A Ogier do Forda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 A Ogier do Forda i Ogier dalej będzie drugi jak Hirvonen w Citroenie, zmiany dla nich nic nie wnoszące :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 chodziło podobno o przeczekanie jednego sezonu, aby w 2013r przesiąść się do Polo WRC. Moze Ogier ma takie same plany :wink: Mimo wszystko latwiej bedzie przekonac kierownictwo Forda do ustapienia Latvali jak Ogier bedzie mial predkosc niz kierownictwo Cytryny gdzie Loeb ma pozycje nie do ruszenia.Zreszta on tam i tak juz jest spalony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 A to nie jest tak, ze po prostu juz Lancer przestaje sie lapac w tej grupie przejsciowych historykow...? Nie, do pełnej historii jeszcze 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baranek Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Loeb skończy rajdowanie po sezonie 2012 zastąpi go pewnie już wtedy wjeżdżony w Cytryne Hirvonen, a Ogier wtedy wskoczy do Polo WRC i wszystko się zacznie od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 A tymczasem w 2012 widzimy się 17-19 lutego na Rajdzie Lotos - pierwszej rundzie RSMP i RPP! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baranek Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 chciałbym Kajta na podium... ciekawe w czym :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 ciekawe w czym wypadaloby w kombinezonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się