Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2012


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli co?

"Tak dobrze zarła i zdechła" :?:

 

Wg. mnie, to wpuszczenie MINI do WRC, to od początku było nieporozumienie, z drugiej jednak strony, to oglądanie "strychniny" i Forda było lekko nudne.

 

Cóż, Bayernioki zrobiły se reklama i chyba się im udało... SCHEISS :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowe zachowanie BMW :?

 

Dziwisz sie, serio? Przychodzi taki lapworth, mówę ze jest z prodrive i ma kupę doświadczenia, kontakty, to i tamto, umawia sie z nimi, ze znajdzie dodatkowych sponsorów, ale koniec końców takowych nie ma nawet jednego!!! I wyciąga rękę po wiecej. W dodatku 2012 miał byc jechany cały, co z marketingowego pkt widzenia byłoby idealne, a tu sie okazuje ze jednak nie więc korzyści znacznie mniejsze.

 

To dlaczego MINI miałoby sie dać upodlic i traktować bez szacunku, płacąc jeszcze za to grube pieniądze? To naprawdę takie dziwne? Bo dla mnie nie. Biznes to biznes i tak poważny koncern nie moze sobie pozwolic ma wyrzucanie pieniędzy przez okno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego MINI miałoby sie dać upodlic i traktować bez szacunku, płacąc jeszcze za to grube pieniądze? To naprawdę takie dziwne? Bo dla mnie nie. Biznes to biznes i tak poważny koncern nie moze sobie pozwolic ma wyrzucanie pieniędzy przez okno.

TJ, ogólnie zgoda, ale trzeba pamiętać, że biznes to też wizerunek. Co prawda BMW mocną marką jest, ale trudno czasem uchwycić ten moment kiedy to się zaczyna zmieniać. Im "większa" marka, tym trudniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

romek_l, tak, ale problem w przypadku sponsoringu jest taki, ze korzyści są bardzo cieżko wymierne. Inaczej: ja sam prawdopodobnie machnalbym juz ręka, tym bardziej ze wyniki były dobre, i sięgnął trochę głębiej do kieszeni. Ale zakładam, ze na program WRC mieli z gory założony budżet i konkretne umowy z partnerem, czyli Prodrive. Skoro partner sie nie potrafi ywiązać z umowy, to lepiej szybko zakręcić kurek niż narażać sie na wielkie koszty. jeszcze należy pamiętać, ze to Niemcy więc są pod tym względem... bezwzgledni ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, mi raczej chodziło o to, że BMW w każdej serii wyściowej/rajdowej na pewnym etapie nagle rezygnuje.

 

a co, maja powoli rezygnowac? :mrgreen:

 

BMW od zawsze angazuje sie w roznych dziedzinach motorsportu, dbajac o roznorodnosc. Od tego roku na przyklad wrocili do DTM.

 

Ale akurat tu mowimy o marce MINI - BMW to jedynie koncern, wiec ich dzialania nalezaloby traktowac oddzielnie. Z tego co mi wiadomo z WRC to kierownictwo MINI ma wiecej do gadania.

 

Than_Junior, a myślisz, że Bawarczycy akceptując budżet polegali na obiecankach Prodrive? Jakoś to niepodobne do nich...

 

hehe - no wiesz, kazda umowa partnerska w pewnym stopniu bazuje na zaufaniu, nie? ;)

 

 

Nie ma zreszta co dyskutowac, nikt z nas nie ma wystarczajacego wgladu w sytuacje (jeszcze :twisted: ) - pozostaje trzymac kciuki, ze jednak sie uda i Mini przelamie hegemonie Forda i przede wszystkim Citroena :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co, maja powoli rezygnowac?

 

BMW od zawsze angazuje sie w roznych dziedzinach motorsportu, dbajac o roznorodnosc. Od tego roku na przyklad wrocili do DTM.

Zrobią samochód, pojadą pół sezonu i stwierdzą, że im się nie podoba, więc sobie pójdą :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rallye-magazin melduję, ze fia zgodziło sie na spóźnione dopuszczenie Mini, pod tymi warunkami:

 

- zobowiązują se wziąć udział w co najmniej 7 rundach, w tym min 2 poza Europa

 

- na ich udział muszą wyrazić zgodę Ford i citroen

 

- maksymalne ilości testów i części zamiennych zostaną zmniejszone odpowiednio do faktycznie jechanych eliminacji

 

- zespoły klienckie nie mogą brać udziału dopóki prodrive nie zaakceptuje w/w warunków

 

Problem jeszcze jest taki, ze kwestia homologacji zostanie zatwierdzona dopiero podczas następnego posiedzenia zarządu koncernu, które bedzie miało miejsce pare dni przed rajdem Szwecji.

 

Trzymamy kciuki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...