Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2012


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

co do WRC to Hirvo do Citroena zamiast Ogiera i to juz jest pewne, a Ogier... no i wlasnie tu jest pies pogrzebany, bo mozliwe, ze zamiast Hirvo w Fordzie bedzie... Ott Tanak, gdyz to on pojedzie Fiesta WRC w Rallye du Var, a nie Ogier :) a Rallye du Var to dobry test przed Monte Carlo

 

-- 18 lis 2011, o 00:20 --

 

co do WRC to Hirvo do Citroena zamiast Ogiera i to juz jest pewne, a Ogier... no i wlasnie tu jest pies pogrzebany, bo mozliwe, ze zamiast Hirvo w Fordzie bedzie... Ott Tanak, gdyz to on pojedzie Fiesta WRC w Rallye du Var, a nie Ogier :) a Rallye du Var to dobry test przed Monte Carlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasciwie to to jest news nadajacy sie bardziej do "Rajdowe Dyskusje - sezon 2013" ...

 

http://rallyonline.pl/index.php?1&modex=pnews&&s=34790

 

"(...)na grudniowym zebraniu Światowej Rady Sportu Motorowego można spodziewać się potwierdzenia wprowadzona klasy R4T. Ma to być szansa na przygotowanie dość szybkich, a zarazem tanich, czteronapędowych rajdówek.

Wstępne ustalenia zakładają, że auta mają mieć silniki 1.6 turbo oparte na seryjnych jednostkach, o maksymalnej pojemności 1620 ccm. (...) R4T ma się pojawić w 2013 roku - i FIA zamierza znowu wprowadzić zmiany w podziale na klasy. Królewską kategorią mają być WRC, zakazane w regionalnych rozgrywkach. R4T będą najmocniejszymi rajdówkami dostępnymi w krajowych mistrzostwach. Kolejne poziomy to R3, R2 i R1 (...) Jednak problemem dla FIA będzie co zrobić nowymi S2000, które dopiero co zadebiutowały, a najwyraźniej za rok stracą sens. Nie wiadomo też, jak będzie przyszłość grupy N."

 

W takiej formie bardzo mi sie ten news nie podoba Chyba, ze Subaru wprowadzi jednak faktycznie jakies male STI z silnikiem 1.6T ...

 

Jednak w oryginale z niemieckiego Rallye Magazin, na ktory powoluje sie rallyonline, wiadomosc brzmi troche bardziej optymistycznie. Widac, ze jednak znajomosc jezyka niemieckiego w redakcji pozostawia troche do zyczenia:

 

"Eine der Hauptaufgaben der FIA ist es nun, die existierenden Autos wie Gruppe-N, oder 2-Liter-S2000 in die neuen Klassen einzuordnen. Größtes Kopfzerbrechen bereiten die neuen 1,6-Turbo S2000 (Ford Fiesta RRC oder Mini S2000). Hier ist keine klare Strategie der FIA zu erkennen, wie es mit diesen Autos weitergeht."

 

Czyli:

 

Jednym z glownych zadan FIA jest teraz dopasowanie juz istniejacych samochodow, takich jak z grupy N czy dwulitrowe S2000, do nowych klas. Najwiekszy problem stanowia nowe S2000 z silnikami 1,6 turbo (Ford Fiesta RRC czy Mini S2000). Tu nie widac zadnej jednoznacznej strategii ze strony FIA dotyczacej ich przyszlosci.

o subaru advanced concept tourer:

"Jednostka napędowa ma tylko 1.6 l pojemności, za to wspomagana jest turbosprężarką."

 

Czyli subaru przygotowuje 1.6 T albo już ma. Powrót do WRC możliwy?

 

jokec_bije_ci_brawo

Wiecej polityki ... :roll: Żenada ... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Ogier... no i wlasnie tu jest pies pogrzebany, bo mozliwe, ze zamiast Hirvo w Fordzie bedzie... Ott Tanak

Ogier będzie jeździł w Fordzie 8)

a wlasnie, ze nie! :P

 

Prezentacje pierwszego fabrycznego kierowcy VW - S. Ogier :

http://www.youtube.com/watch?v=VeicxXyqwvw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...