chrisro Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Widze, że nie wystarczyły Ci moje informacje Ale widzę, że namawiają do subaru więc kupuj moje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Co trza zrobic jak turbo pyknie ....Regeneracja twinskrolla a co w evo ???? nowa do e9 ok 5-6 k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Podaj mie ceny rewizji silnika kpl.od a do z Pełna rewizja z wymianą tłoków, korb, panewek, pieścieni. to ok 15tys., oczywioście moze wyjść mniej ( jak tłoki ok i nie ma owalu na tuleji ) Podaj mie jeszcze co z dyframi i ich rewizjami i czy się psują tak czesto jak w efo .. dyfer przedni LSD Nkowy !!! nie mylić z seryjnym :roll: kosztuje chyba 1,5keuro i też są z nim czasami problemy, jak ktoś tego nie umie dobrze składać i zabezpieczyć śrub :roll: z tylnim podobnie, rewizje robi sie co ok 2000 km , regulacje częściej w zależności od rajdu czy asflatowy czy szutrowy. Ze skrzynią podobnie, ale to wszystko zalezy jaki wkład, Modena, Caps itp. są też różne modele samych wkładów, Nie wiem jak sie psują w EVO ( rajdówce ) ale myśle że tu więcej jest urban legends jak prawdy :roll: , trzeba wyraźnie oddzielić auto seryjne od rajdówki , bo to że seryjne coś tam częściej pada, to nie oznacza ze w rajdówce jest to samo. :roll: Nie poruszaliśmy tematu turbin ....Co trza zrobic jak turbo pyknie .... Regeneracja twinskrolla a co w evo ???? trzeba wymienić na nowe, żadna regeneracja , VF36 to ok 1800 k euro Hamulce , zawias, jak w każdej rajdówce, tu różnice są pomijalne :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Temat wybitnie on topic to pozwolę sobie coś nabąknąć 1. może lepiej kupić Justynę od lukassa, jest 4x4 i koszt eksploatacji żaden w porównaniu do EVO i STi 8) 2. VF36 to ok 1800 k euro Za tyle to całego WRCa sobie kupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 raison prosze nie śmieć mnie tu jakimś justy . Chrisro pytam się nie w celach bo tobie nie ufam tylko konkretów potrzebuję i bądz co bądz pytam o Evo . Na chwillę obecną dowiedziałem się więcej o subaru .... niż o efo . Jak by ktoś zapytał jakie są koszty związane z utrzymaniem rajdowej M3 albo Rajdowego 318 Is to nawet mogę powiedzieć ile kosztuje łącznik stabilatora tył i przód albo płytki do szpery i gdzie kupic i kto poskłada cały ten bałagan no konkret wsio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 eMka już nie wyrabia że taka przesiadka na EVO lub Subaru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Felix, zajrzyj na forum Evo, jest tam mnóstwo zawodników i opisów samochodów Gr.N :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Emka jest jednak autem fajnym ale nie konkurencyjnym .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectropagus Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Felix znasz nr do Kamila B> chyba najprościej będzie do niego zadzwonić i zapytać. Moim zdaniem powie Ci najsolidniej jakie są rzeczywiste koszty utrzymania Evo. Jak nie Kamil to wal do Dzienisa ten macza dosłownie ręce w smarze tego Evo więc chyba jego wiedza również będzie bezcenna. Jeśli o mnie chodzi to wracaj do korzeni: jeśli nie masz ambicji takich jak Stanik aby łoić chłopaków na szutrze to może warto rozważyć GT od Krotoszyńskiego-sprzedawał jeszcze niedawno-cena sensowna tylko nie wiem jak dokładnie wartość fantów zawartych w nim do ceny się ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Felix znasz nr do Kamila B> chyba najprościej będzie do niego zadzwonić i zapytać. Moim zdaniem powie Ci najsolidniej jakie są rzeczywiste koszty utrzymania Evo. Jak nie Kamil to wal do Dzienisa ten macza dosłownie ręce w smarze tego Evo więc chyba jego wiedza również będzie bezcenna. Jeśli o mnie chodzi to wracaj do korzeni: jeśli nie masz ambicji takich jak Stanik aby łoić chłopaków na szutrze to może warto rozważyć GT od Krotoszyńskiego-sprzedawał jeszcze niedawno-cena sensowna tylko nie wiem jak dokładnie wartość fantów zawartych w nim do ceny się ma. no widzisz coś od kamila się starałem dowiedzieć ale on odpowiada tylko tak rajd 50 tys albo 100 tys koniec wywiadu ... on serwisuje auta U gabla więc tam jak sam on napisał w jednym artykule konkretne pieniądze trzeba mu za takie xzabawy zapłacić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectropagus Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 W takim razie cofam swoją wypowiedź bo jakoś chyba jestem nie na czasie a w każdym bądź razie zatrzymałem się na etapie, że Dzienis mu auto serwisował. P.S. Przywiozłeś od Czarnego dla mnie jakieś pocieszające info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Informacja jest taka że ten spec nie nawidzi gazu I teraz będzie się mścił w postaci awarii P.S. Jarek ci pomoże . P.S. Dzenis serwisuje tez jemu ale prawdopodobnie są przyzwyczajenie do dużych Rallyartowych kwot za swoje usługi więc mogę się nie przebić ze swoją małą sakwą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Rewizja skrzyni Hewland 3000 PLN z przeswietleniem - przebieg ok 2000 km Odbudowa zawieszenia Ohlins - 2400 PLN, łączniki itp seria czyli ok. 90 PLN szt, sworznie 130 PLN Silnik - co ok. 1200 km /jezeli gruba N-ka/ - do wymiany tłoki, pierscienie, panewki - koszt ok. 4500 PLN + graty. Jezeli nie walczymy o 10-ke w generalce 8) to w zaleznosci od potrzeb Turbosprezarka - jezezli lata sie lightowo to ok. 3000-4000km, jezeli grubiej to 1200km - nowa 7500 PLN Dyfry - zestaw naprawczy dyfra 1200 PLN - koszt rewizji z ustawianiem: 600 PLN /przód/ i 500 PLN /tył/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 no i wsio jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał z Ursusa Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Jak jasne to kiedy i co kupujesz ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 jest jeszcze pare spraw do uzgodnienia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Felix jak kupisz evo to wyjedź od razu gdzieś daleko. Ty i evo... :roll: :roll: :roll: Tylko subaru. Jak widzisz jeden kolega z RSMP leje wszelkie evo i to grubo plus jakieś dziwne fordy fiesty s 2000 ale tam pan słabo ogarnia fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PSYCHObójca Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 ... tak patrzę na ten "cennik" kolegi Xbike'a i uwzględniając ilość eliminacji RSMP,nowe opony co pętlę to nie chce mi wyjść 70k złota na event ... ... chyba że nie dokalkulowałem afer party :wink: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 ja tylko 3 albo 4 rajdy chciałbym pojechać 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 ... tak patrzę na ten "cennik" kolegi Xbike'a i uwzględniając ilość eliminacji RSMP,nowe opony co pętlę to nie chce mi wyjść 70k złota na event ... no well, ....to tylko kilka podstawowych cen zwiazanych bezposrednio z obsługą auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Xbike, żyjesz? pozdro z Irlandii, mamy ostatnio jakieś drobne problemy z komunikacją ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 hejho jakiej natury? To my korespondujemy via gg i skype? Jezeli tak, to zatrzymalismy sie na etapie: kanały w głowicach 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GIGITECH Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Felix, a eMka będzie pod młotek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Felix, a eMka będzie pod młotek? Już ją widziałem na jakiejś tam aukcji chyba za 50 tys euro ?:> o ile dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GIGITECH Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Profi auto -> profi cena;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się