Skocz do zawartości

Subaru XV [GP+GT] (MY12=>MY17+MY18=>MY22)


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Groźny japoński konkurent zaprezentował się teraz w Genevie:

dyn_wat_lightbox_img.php?path=41744f4494

 

Przy okazji zapytam. Orientuje się ktoś jaki był typ napędu w starym HR-V produkowanym w latach 1998-2005? Ogólnie były 3 silniki z czego 2 z napędem 4wd według nomenklatury Hondy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Groźny japoński konkurent zaprezentował się teraz w Genevie:

 

 

Przy okazji zapytam. Orientuje się ktoś jaki był typ napędu w starym HR-V produkowanym w latach 1998-2005? Ogólnie były 3 silniki z czego 2 z napędem 4wd według nomenklatury Hondy.

 

HR-V miał napęd dołączany (działanie podobne do tego z CR-V). Ten nowy zdaje się nie jest dostępny z  AWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Groźny japoński konkurent zaprezentował się teraz w Genevie:

 

 

Przy okazji zapytam. Orientuje się ktoś jaki był typ napędu w starym HR-V produkowanym w latach 1998-2005? Ogólnie były 3 silniki z czego 2 z napędem 4wd według nomenklatury Hondy.

 

HR-V miał napęd dołączany (działanie podobne do tego z CR-V). Ten nowy zdaje się nie jest dostępny z  AWD.

 

 

Ma AWD i CVT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Groźny japoński konkurent zaprezentował się teraz w Genevie:

 

 

Przy okazji zapytam. Orientuje się ktoś jaki był typ napędu w starym HR-V produkowanym w latach 1998-2005? Ogólnie były 3 silniki z czego 2 z napędem 4wd według nomenklatury Hondy.

 

HR-V miał napęd dołączany (działanie podobne do tego z CR-V). Ten nowy zdaje się nie jest dostępny z  AWD.

 

 

Ma AWD i CVT.

 

 

Jak tak to faktycznie może być ciekawy pojazd :-). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten nowy zdaje się nie jest dostępny z AWD.

Nowy HR-V nie będzie dostępny z jakimkolwiek napędem AWD a sprawę śledziłem dość długo. Jest tak dla tego, że nowe HR-V bazuje na Civicu który pod środkową częścią podwozia (pod przednimi fotelami) ma zbiornik paliwa, co stanowi pewien problem. Może i problem można w jakiś sposób obejść ale Honda najwyraźniej nie zdecydowała się na to. Zresztą napędy AWD Hondy ( z wyjątkiem tego z Hondy Legend) są jednymi ze słabszych dołączanych, więc żalu nie ma.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo, to H-RV (na innych rynkach VEZEL) bazuje na Hondzie JAZZ, a na płycie CIVICA zbudowany jest CRV.

Honda chwali sie tzw. 'magic seats' w HRV (podnoszone do pionu siedziska tylnych foteli, a tę możliwość daje właśnie obecność zbiornika paliwa pod przednimi fotelami (miałem tak w Civicu Vlll).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ten nowy zdaje się nie jest dostępny z AWD.

Nowy HR-V nie będzie dostępny z jakimkolwiek napędem AWD a sprawę śledziłem dość długo. Jest tak dla tego, że nowe HR-V bazuje na Civicu który pod środkową częścią podwozia (pod przednimi fotelami) ma zbiornik paliwa, co stanowi pewien problem. Może i problem można w jakiś sposób obejść ale Honda najwyraźniej nie zdecydowała się na to. Zresztą napędy AWD Hondy ( z wyjątkiem tego z Hondy Legend) są jednymi ze słabszych dołączanych, więc żalu nie ma.

 

http://automobiles.honda.com/hr-v/#styling

 

Trochę słabo temat śledzisz :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zresztą napędy AWD Hondy ( z wyjątkiem tego z Hondy Legend) są jednymi ze słabszych dołączanych, więc żalu nie ma.

napedy 4wd sa slabe to fakt ale awd czyli sh-awd z hondy legend czy acury to jeden z najlepszych napedow awd na swiecie ( nie wiem czy nie lepszy niz ten z Subaru) Ciekawe jak bedzie rozwiazany tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za OT,

Karas dziwnie zacytowałeś coś czego ja nie powiedziałem tylko: Mechanik :-)

 

Mam na myśli zdanie: Zresztą napędy AWD Hondy ( z wyjątkiem tego z Hondy Legend) są jednymi ze słabszych dołączanych, więc żalu nie ma.

 

Co do SH-AWD (super handling all wheel drive) => http://en.wikipedia.org/wiki/SH-AWD

 

Jeżeli dobrze interpretuję to jest to taki udoskonalony Torsen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NonPhisxos sorry  nie celowo cos chyba ze skryptem jest nie ok na forum...

 

 

z czystej ciekawości muszę zapytać - czemu ?

 

bo w Sh-AWD  moment obrotowy rozdzielany jest nie tylko pomiędzy przednią i tylną oś, ale również pomiędzy poszczególne koła z tyłu.


 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo w Sh-AWD  moment obrotowy rozdzielany jest nie tylko pomiędzy przednią i tylną oś, ale również pomiędzy poszczególne koła z tyłu.

 

tzn. tył jest "dopinany" sprzęgłem, potem zwiększana jest prędkość obrotowa kół tylnych

a do tego są dwa sprzęgła umożliwiające aktywny przydział momentu dla strony lewej i prawej

 

Nissan Juke też ma taki aktywny podział na tyle

 

z napędów z centralnym dyfrem

 

Mitsu Evo X - Active Yaw Control 

Audi Quattro ze "sportowym" dyfrem na tyle

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...