Skocz do zawartości

Forek żyje! Jednak uszczelka pod głowicą...


Subaru_Forester

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Nagle, podczas jazdy, podskoczyła temp. silnika na czerwone pole i z rury wydechowej poleciał siwy dym, jak z komina!! Mnóstwo dymu! Zapach spalin...raczej normalny - silnika. Teraz samochód stoi i się studzi, ale pod maską nie widać, żeby chłodnica lub elementy układu chłodzenia przeciekały. Dymu spod maski NIE BYŁO. Tylko z rury wydechowej, co (nie znam się, ale na moją logikę) wskazuje, że problem jest w silniku.

 

Sprawdzę płyn chłodniczy i olej, jak silnik ostygnie. Ogólnie widać było, że płyn w zbiorniczku wyrównawczym się gotuje!

 

Problem jest taki, że jestem w Pobierowie, gmina Rewal, woj. Zachodniopomorskie. Samochód na co dzień jeździ po Warszawie i tam jest serwisowany. CO MAM ZROBIĆ... :?: Skąd wziąć mechanika :?:

 

Błagam o jakieś dobre rady, bo chwilowo jestem zrozpaczony...samochodem nie da się jeździć a jestem prawie 600 km od domu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak na moja znajomość mechaniki to poszła uszczelka pod głowicą. I płyn dostaje się do silnika, do tłoków i stąd ten dym. Auto niestety nie do jazdy. Sprawdź jeszcze olej i płyn, ale stawiam na uszczelkę. W pobliżu może być trudno o mechanika znającego Subaru. Najbliżej chyba coś w Szczecinie, bo w kamieniu to wątpię..

Mam nadzieję że sie mylę..

Acha, może zapiekły się wentylatory? Albo bezpiecznik poszedł od nich? Sprawdź to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wentylatory chłodnicy pracowały?

 

Nie jestem pewien...sprawdzę, jak go uruchomię. Wydaje mi się, że pracował...

 

-- 30 lip 2011, o 13:24 --