Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Technologi technologia i cena cena ale trzeba to jeszcze jakos opakowac.Umowmy się te samochody nigdy nie alezaly do kanonów piekna i zazwyczaj podobały się waskiej grupie zapaleńców jak my ale patrzac na te zdjęcia uważam ze subaru w dziedzinie designu osiągnęło kompletne dno. To na prawdę nie jest takie trudne pójść nawet do przecietnego biura projektowego i zamówić pare koncepcji skoro sie tego kompletnie nie umie robić.

Az ciężko uwierzyc ze ten Lanas ktory w sobie piekny tez nigdy nie był przy tym co stoi obok wyglada wręcz pięknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka ze rzadna impreza nigdy nie byla piekna, a poprostu z czasem przyzwyczailismy sie do nich, i z czasem dostrzeglismy ich urok poparty swietnymi osiagami i przyjemnoscia z jazdy. Zapewne nie inaczej bedzie tym razem. Szkoda jedynie ze FHI robi nam ogromnego smaczka koncepcyjnymi wersjami tylko po to by zaserwowac nam wersje produkcyjne ktore stylistycznie sa poprostu nie atrakcyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednie wersje były kontrowersyjne (...)

w ktorym dokladnie miejscu? kontrowersyjnym, imho, mozna nazwac jedynie buga :rolleyes::biglol:

 

nie oszukujmy sie: zwykla Impreza zawsze byla nudnym, z grubsza poprawnym autem, w duzej mierze wzorujacym na owczesnych "trendach" (przede wszystkim Corolla, hawk wyraznie nawiazywal do Seata, lanos byl podobny wiadomo do czego :D )

WRX czy STI mial swoje akcenty (kurnik, spojler, zlote felgi), ktore jakos podnosily atrakcyjnosc auta, ale tak naprawde nie zmienialo to faktu, ze byl to tylko zwykly rodzinny senan/kombiak/heczbek "na sterydach"

 

tym razem bedzie dokladnie tak samo - +/- "poprawne" auto, wzorowane na obecnych trendach/modach (przede wszystkim Civic?) + doza "sterydow"

 

imho szkoda, ze nie pokusili sie o wide-body (tj. poszerzenia blotnikow), no ale moze pojawi sie to przy okazji FL, jak to bylo w przypadku lanosa WRX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ktorym dokladnie miejscu?

 

w wyglądzie. Jednym się podobał a innym nie.

 

awk wyraznie nawiazywal do Seata,

 

 

zatrudnili byłego szefa projektów z Seata to wstawił akcent od siebie :)

 

ze byl to tylko zwykly rodzinny senan/kombiak/heczbek "n

 

prawie się zgodzę. Dla mnie najgorsze jet to, że były zapowiedzi zmiany strategii, WRX/STI to już nie będzie Impreza tylko całkiem oddzielny model itd itp a wyszło jak zwykle.

 

PS. Podobnie będzie dzisiaj wieczorem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ktorym dokladnie miejscu?

 

w wyglądzie. Jednym się podobał a innym nie.

ale to chyba dotyczy wszystkich aut - nie ma swiecie takiego auta, ktore (nie)podobaloby sie bez wyjatku wszystkim ludziom ;)

 

(...) były zapowiedzi zmiany strategii, WRX/STI to już nie będzie Impreza tylko całkiem oddzielny model itd itp a wyszło jak zwykle.

chyba to dotyczylo tylko wersji STI... i chyba wlasnie tak bedzie: nowe, zbudowane od podstaw, STI pojawi sie jako MY'15 (u nas, a w US to pewnie bedzie nazywalo MY'16 :D ), a WRX bedzie bazowal na obecnej Imprezie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie zmiazdzy osiagami 400 KM i 400 Nm. Tego sie trzymajmy :lol:

 

jedyny plus jaki widzę to fakt, że będzie miał 2.0DIT i 6MT. Przez co może ...... cena będzie rozsądna.... Aczkolwiek patrząc na to ile kosztuje F XT czy SBD to bym nie liczył.

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I będzie też wersja WRX SBD, jak nic :yahoo:

btw, kiedys juz byly takie zapowiedzi: http://subaruvortex.com/2012-subaru-impreza-wrx-sti-may-come-in-diesel/

 

ale pewnie w FHI stwierdzili, ze wal nie wytrzyma... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, co generacja to to samo: "brzydkie". Mnie się "Lanos" bardzo podoba:

 

subaru_impreza_wrx_sti_2.5_sedan_s_2010_06.jpgsubaru_impreza_wrx_sti_2.5_sedan_s_2010_03.jpg

 

Wiele razy już oficjele z FHI mówili, że budowę każdego nowego Subaru zaczynają od podwozia, nie od wyglądu zewnętrznego. Już widzę włochów próbujących upchnąć pod piękną karoserią technologię FHI. Pozabijaliby się chyba z konstruktorami. A o "klatce bezpieczeństwa" możnabyłoby zapomnieć. Starzejemy się ;) , z pewnymi rzeczami trzeba się pogodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...