eddie_gt4 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Panowie gdzie mogę dostać felgi 18" ORI STI 2013 {takie jak na zdjęciu) nowe lub używki ? Chcę je jako 2-gi komplet kół na zimę do mojego STI 2016. To jest chyba Enkei, ale w aktualnej ofercie na stronie ich nie widzę. to jest kuty BBS, jest dosc drogi nawet jako uzywka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Panowie gdzie mogę dostać felgi 18" ORI STI 2013 {takie jak na zdjęciu) nowe lub używki ? Chcę je jako 2-gi komplet kół na zimę do mojego STI 2016. To jest chyba Enkei, ale w aktualnej ofercie na stronie ich nie widzę. to jest kuty BBS, jest dosc drogi nawet jako uzywka Najlżejsze 18-stki Subaru (2kg na feldze lżejsze od Enkei MY15), niestety mimo, że kute nie są pancerne i trudno dostać używki w idealnym stanie. Na zimę trochę zbyt delikatne IMHO, za to latem 8kg masy wirującej mniej to już coś... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 @matrix masz w dziale sprzedam całkiem fajne Prodrive. Te BBS będzie trudno znaleźć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martrix Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 @matrix masz w dziale sprzedam całkiem fajne Prodrive. Te BBS będzie trudno znaleźć. Jak Zwykle się nie zawiodłem. Dziękuję Eddie, Ayu, pb2004. Tych BBS'ów szukam od trzech ponad tygodni. W ASO są oczywiście, ale muczaczos z Rz sami się dziwią, że cena ok. 6 tysi za sztukę Ferrari Qva Ale tematycznie, gadałem z gościem z felgowni w miarę ogarniętej internetowej oczywiście. Wyprowadził mnię z błęda co do wyborów wszelakich. Ponoć felga ta do STI posiada homologację. To znaczy ta lepsza/właściwa rzecz jasna. Pasuje wiele ale nie każda ma tę homologację. No i kropka. Mój typ obecnie patrząc homologacyjnie, to OZ Ultraleggera Titan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 @matrix tylko to jest chyba rozmiar 8x18". Wtedy jednak lepiej byłoby zmienić rozmiar opony z seryjnej szerokości 245. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Mój typ obecnie patrząc homologacyjnie, to OZ Ultraleggera Titan. ...miałem kiedyś te felgi u siebie... nawet zastanawiałem się nad nimi w tym roku...ale wiesz co wybrałem do białego... co do Zimy ...to chyba lepiej zostań na fabrycznych....a na lato poszukaj zamiennika... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Panowie jakieś sugestie odnośnie dobrych zimówek? Tak kombinuję ale chyba zostanę przy seryjnych czarnych felgach, które po prostu pasują do MY15. Latał ktoś w zimie na 235/45/18" ? Trochę większe koło..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turas Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Ja mam Nokian'a WR A3 lub A4 245/40/18 i do jazdy na codzien w każdych warunkach daje rade. W zabawie ten rozmiar też nic nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Latał ktoś w zimie na 235/45/18" ? Trochę większe koło..... Miałem taki zestaw w Evo X, felga także 8,5" szerokości - foto. Problem w tym, że nie ma ten rozmiar homologacji. Ja mam Dunlop Winter Sport 5 w seryjnym rozmiarze i jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 trochę za wąska jest 235 do felgi 8.5". Jednak trzeba będzie albo zmienić felgi albo pozostać przy serii ale to kurna na zimę trochę mało "opony". W większym śniegu słabo będzie. Wielkie dzięki za info. Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredny Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Opona nie będzie za wąska, niektóre auta wychodzą tak skonfigurowane z fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Problem w tym, że nie ma ten rozmiar homologacji. a w czy to się objawia? Producenci homologują jeden rozmiar letni a na zimę sami zalecają stosowanie innych rozmiarów. Opony same w sobie posiadają homologacje i jeżeli spełniają wymogi nośności (zalecenia producenta), nie wystają za obrys auta (oddzielne przepisy o dopuszczeniu do ruchu) nie widzę podstaw do zakwestionowania opony o mniejszym rozmiarze na zimę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turas Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 @@Adam12, Na większy śnieg polecam takie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 235 na 8.5 cala powinno byc ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Producenci homologują jeden rozmiar letni a na zimę sami zalecają stosowanie innych rozmiarów. Nasze auta mają homologowany rozmiar zimowy 235/45/17. Ja tam nie wnikam w te zawiłości homo czy nie. Tymczasem robię tak żeby było zgodnie z tym co napisane w instrukcji. No i jak już pisał @turas nie zauważyłem nic złego w zachowaniu auta na zimówkach 245 (różnicy między 235 a 245 też nie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 @@Adam12, Na większy śnieg polecam takie coś W Moskwie taxówki i nie tylko śmigają na kolcach do kwietnia Nasze auta mają homologowany rozmiar zimowy 235/45/17. w mojej jest tylko jeden letni No i jak już pisał @turas nie zauważyłem nic złego w zachowaniu auta na zimówkach 245 (różnicy między 235 a 245 też nie). ja nie obawiam się złego zachowania bo niema takiej możliwości. Ale mam spory kawałek nie odśnieżanej drogi i jak popada bywa różnie. Dlatego wolałbym węższą oponę. Osobna kwestia to koszty i dobranie modelu opony. Nie każdy produkuje 245/40/18 a 1k pln za oponę hmmm to trochę sporo. W każdym razie dziękuje za rozjaśnienie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turas Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Nokiana w tym rozmiarze masz za 549zl za sztukę więc tragedii nie ma. Jeżeli chciałbyś odczuć różnice na kopnym śniegu względem 245 to musiałbyś iść w 205-215 ale przy tej masie samochodu na suchym i mokrym asfalcie będzie tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 (edytowane) to musiałbyś iść w 205-215 ale przy tej masie samochodu na suchym i mokrym asfalcie będzie tragedia. dokładnie dlatego szukam kompromisu i najrozsądniejszym wydaje się 235/45/18". tj. ok. 1.6% większe koło a FHI dopuszcza max. 3% więc pomyślałem, że będzie OK. Nokiana w tym rozmiarze masz za 549zl za sztukę więc tragedii nie ma Którą wersję masz na myśli? Parę lat temu dałem się skusić atrakcyjną ceną i wstawiłem zimówki Nokiana do WRX'a. Po miesiącu musiałem zdjąć i kupić TS830P bo praktycznie nie dało się na tym jeździć na mokrym asfalcie. Przejrzałem kilka testów i parametrami Nokian odstaje bardzo mocno od czołówki TS850P czy Winter Sport 5 co by tłumaczyło cenę. Przynajmniej częściowo. Edytowane 25 Września 2016 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turas Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Przejezdzilem ostatnia zime na WR A3 w różnych warunkach i nie mam się do czego przyczepić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 widać poczynili postępy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Nie wiem czy to dobre miejsce na spekulacje ale widziałem ostatnio program ECU dla WRX 2017 S4 2.0DIT: 300 KM i 400 Nm. To ciekawe ile będzie w STI 2018 z DIT? Zakładaliśmy się, że minimum 330 KM max 350. Zapowiada się całkiem ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Nie wiem czy to dobre miejsce na spekulacje ale widziałem ostatnio program ECU dla WRX 2017 S4 2.0DIT: 300 KM i 400 Nm. To ciekawe ile będzie w STI 2018 z DIT? Zakładaliśmy się, że minimum 330 KM max 350. Zapowiada się całkiem ciekawie A to w jakikolwiek sposób potwierdzone, że bedzie DIT od 2018? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) W ogóle przydałoby się, żeby STI wreszcie rozpoczęło pogoń za konkurencją w tym zakresie, bo jednak te 300 koni w serii dla uturbionego 2.5 (awaryjnego swoją drogą ) to trochę blado. Takie 2.0 mogłoby mieć te 350 na start to już by to zaczęło mieć ręce i nogi Edytowane 3 Października 2016 przez Sikor44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) Nie wiem czy to dobre miejsce na spekulacje ale widziałem ostatnio program ECU dla WRX 2017 S4 2.0DIT: 300 KM i 400 Nm. To ciekawe ile będzie w STI 2018 z DIT? Zakładaliśmy się, że minimum 330 KM max 350. Zapowiada się całkiem ciekawie A to w jakikolwiek sposób potwierdzone, że bedzie DIT od 2018? Takie wieści dochodzą z USA. Amerykański rynek tuningu tak daje do zrozumienia. Oficjalnie brak info. Jakby tam zrobili ze 360 na start to już by to zaczęło mieć ręce i nogi Na start i na koniec. Raczej nie liczyłbym na to żeby można było tak łatwo i tanio podnieść moc DITach jak EJ25. Coś mi się zdaje, że będziemy tęsknić za EJatami. My jak my ale tunerzy na pewno będą tęsknić. No cóż, bezsprzecznie idzie nowe. http://members.subaru.jp/purchase/simulation/index.php#t=wrx_s4&gi=1737 Edytowane 3 Października 2016 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Na start i na koniec. Raczej nie liczyłbym na to żeby można było tak łatwo i tanio podnieść moc DITach jak EJ25. Coś mi się zdaje, że będziemy tęsknić za EJatami. My jak my ale tunerzy na pewno będą tęsknić. No cóż, bezsprzecznie idzie nowe. Dobrze, że stare w garażu stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się