Skocz do zawartości

Short shifter - jaki do STi MR04 6MT?


tarant

Rekomendowane odpowiedzi

Prośba o radę bardziej doświadczonych forumowiczów - czy ktoś z Was używa/używał short shiftera w blobie STi 6MT?

Temat był już "liźnięty" na forum ale w odniesieniu do GTków i chyba Forestera. W perspektywie kilku miesięcy muszę wymienić docisk sprzęgła i to będzie dobra okazją to zaaplikowania SS. Czy kultura pracy i żywotność regulowanych i nieregulowanych SS jest taka sama (i nie mam tu na myśli złego zapinania biegów bo w ten sposób wszystko można zakatować).

Będę wdzięczny za opinie i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam takiego doświadczenia w obcowaniu z eSTiaIem, ale moim zdaniem 6MT jak napisał doCtor drążek ma standardowo wystarczająco krótki skok, jakby tam wstawić SS, to nie wiem, jak by to krótko chodziło:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem okazję jeździć na takiej skrzyni z SS, u "cybla" co prawda to GTek, ale skrzynia 6mt jest właśnie z sti03..

 

ten kto nie miał okazji sprawdzić, niech żałuje, w sti seryjnie skok nie jest długi, ale to co robi w tym przypadku SS to bardzo przyjemny idealnie krótki skok lewarka, bardzo ale to bardzo przyyjemnie na taki się jedzie...

 

polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim patrz żeby był łożyskowany a nie na miedzianej tulejce albo tym bardziej na plastikowej! bo możesz szybko zjechać zęby,pozdro.

 

OK, dzięki za wszystkie komentarze. Jak wspominałem temat odpalam dopiero za jakiś czas ale już teraz odpalę jakiś research, podpytam swojego mechaniora, znajomych etc. i jak zakończę operację to chętnie się podzielę na forum. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Przede wszystkim patrz żeby był łożyskowany a nie na miedzianej tulejce albo tym bardziej na plastikowej! bo możesz szybko zjechać zęby,pozdro.

 

A jakie firmy robią te łożyskowane?