zofx Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 powitać czy ma ktos jakies fajne fotki imprez z odwróconym wlotem na masce? najlepiej GD tak jak tutaj: pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Może sie natkniesz na jakieś :wink: http://www.rs25.com/forums/f12-subaru-images Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 oże sie natkniesz na jakieś :wink: http://www.rs25.com/forums/f12-subaru-images Fajna kopalnia niestudyjnych zdjęć,parę godzin oglądania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Nie mogę się jakoś przyzwyczaić do odwróconego kurnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Zamontuj w nim dwa mini LCD będziesz mógł z pasażerem filmy oglądać, ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 ;- D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Na marginesie w sobotę obrócę swój kurnik i zobaczę jak to jest, ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Na marginesie w sobotę obrócę swój kurnik Odradzam. A co do fot: wpisz do google'a: "subaru impreza reverse scoop" i znajdziesz tam trochę takiej wiochy. Była dyskusja na temat sensowności instalowania tego - sam rozważałem - i odpuściłem. Nie ma sensu 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 lucza dodaj zdjęcia jak odwrócisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 odwrócenie ma tylko sen jak zamontujesz intercooler pod zderzakiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 no dobrze ale jak nie mam w ogole IC to tez ma sens bo wtedy maska nie jest taka pusta -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 mnie na new age się podoba taki zabieg, na klasyku średnio, i można śmiało rozumieć to jako N/A ale z wlotem, a nie n/a udające turbo mam maskę do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Jaki wogóle sens może mieć instalowanie kurnika w taki sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ja juz nie mam klasyka z avatara, tam mialem turbo wiec kurnik byl ok, teraz mam blobeye kombi, zrobionego na wrx z tylu, a maska wydaje sie tak pusta ze az boli. dlatego zeby nie odjebac kaszanki typu: kurnik do n/a kombinuje zeby cos zrobic innego, dla samego wygladu bo sorry ale 125 koni nie jedzie. rozmawialem z morgianą i wlasnie ona mysli o wywaleniu kurnika bądz odwróceniu bo ona IC ma w zderzaku - stad pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Odwracanie kurnika to trochę jakby logo ///M odwrócić i przykleić na klapie W\\\, bo łyso było... Ale ja się tam nie znam. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio-moto Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Krzysztov jak masz N/A STI wannabe to wtedy odwrócenie kurnika pozwala na "wypluwanie" ciepłego powietrza spod maski, co wpływa pozytywniej na temperaturę w komorze silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Bio-moto, teoretycznie. Bo faktycznie nalezaloby sprawdzic przeplyw powietrza, albo mierzyc temperature przed i po Poza tym, w seryjnym aucie komora silnika jest tak skonstruowana, zeby gwarantowac optymalne warunki pracy dla jednostki napedowej - to dotyczy rowniez temperatury. Nie uzasadnialbym wiec takiego rozwiazania checia poprawy warunkow pod maska. Co innego, jak powiemy ze ma wygladac fajnie - wtedy robta co chceta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Chyba się zagalopowaliście w ocenach,to ma tylko fajnie lub nie wyglądać.Operacja potrwa 20min zrobię zdjęcia i wstawię,jak będzie kicha to odwrócę go z powrotem.Ale juz widzę miny iroli jak zobaczą subaru z takim antykurnikiem .A na marginesie,propos tych "gołych masek" w n/a to w stanach kiedys na ebayu były żeberkowe wyloty powietrza i bardzo to fajnie wyglądało,niestety nie mogę odnależć aukcji,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio-moto Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Bio-moto, teoretycznie. Bo faktycznie nalezaloby sprawdzic przeplyw powietrza, albo mierzyc temperature przed i po nawet podczas stania w miejscu zapewnia trochę niższą temperaturę pod maską słowo klucz: konwekcja. Niestety fizyki nie da się tak łatwo oszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Bio-moto, teoretycznie. Bo faktycznie nalezaloby sprawdzic przeplyw powietrza, albo mierzyc temperature przed i po Dokładnie tak. Ja to rozważałem w kontekście faktu, że mam FMICa i pusto pod kurnikiem, a więc na chłopski rozum powietrze wpadające przez FMICa może "zderzać" się z tym, które wpada przez kurnik i w rezultacie ciepłe powietrze zostaje w komorze. Ale potem osoba znająca się bardzo na takich sprawach (inżynier od płynów, specjalizujący się w motoryzacji) uświadomiła mi, że to zbytnie uproszczenie - trzeba wziąć pod uwagę wszystkie wloty i wyloty itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 No i nie wytrzymałem do soboty :!: Wziąłem klucze i przystąpiłem do operacji .Niestety pacjent zmarł .Kurnik w '99 jest niesymetryczny i od strony szyby jest ciut szerszy także nie da się tego zrobić P&P, a rzeźbić i szpachlować tylko po to żeby zobaczyć jak to jest,oto to nie.Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 przystąpiłem do operacji .Niestety pacjent zmarł .Kurnik w '99 jest niesymetryczny i od strony szyby jest ciut szerszy także nie da się tego zrobić P&P lucza, ja myślałem, że Ty żartujesz z tą próbą odkręcenia i odwrócenia - przecież jak by był symetryczny, to kto by sprzedawał i po co aftermarketowe odwrócone kurniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Szkoda, ciekaw bylem wnioskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Na przedniej krawedzi maski jest nadcisnienie. Na calej niemal masce - podcisnienie. Dopiero tam gdzie maska przechodzi w podszybie (tam gdzie wlot powietrza) znow jest nadcisnienie. Kurnik umiejscowiony jest we wlasciwym miejscu, nadcisnienie wpycha przez niego powietrze pod maske. Dodatkowo jest tak wyprofilowany, ze zagarnia powietrze w czasie jazdy. Bez roznicy w ktora strone sie go da, powietrze bedzie wchodzilo przez niego pod maske. W ktorejs - i zakladam w klasycznej - pozycji bedzie to dzialalo lepiej. Prawdopodobnie przy odwroceniu kurnika zgodnie z prawami Bernoulliego (czy jak to nazwac) kurnik bedzie generowal podcisnienie na gornej powierzchni ktore bedzie redukowalo naddcisnienie na podszybiu, wiec jego efekt bedzie mniejszy. Sens odwrotnego kurnika widze w srodkowej czesci maski. Wtedy powietrze byloby wysysane do gory. Takie chyba maski widzialem w EVO. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się