eddie_gt4 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 otoz mam felgi (klasyczne OZ Crono 7X16 ET50), ktore wchodza na 4-tloczki na styk... wczesniej stosowalem 3mm'owy dystans, ale w tym roku postanowilem, ze zrobie temu kres 8) pacjent: zaciski z WRX MY'07 frezarka (minus jakies 3-4mm, tj. zostal usnuniety tylko ten wystajacy "garb" ) dala rade Uploaded with ImageShack.us polecam takei rozwiazanie wszystkim, kogo wkurzaja te zaciski, mocno ograniczajace wybor felg p.s. tak, wiem, to jest DRUCIARSTWO na max'a, ale "miesa" na tych zaciskach jest duzo za duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Teraz będziesz lżejszy i szybszy... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 czy ja wiem czy druciartwo... to sie nazywa poprawianie fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 To nie żadne druciarstwo,gdy się wie co się robi. Ale może być to trudne, bo zdejmowanie masy prowadzi do innych -nieraz nieprzewidzianych skutków.Na tych zdjęciach barbarzyństwa nie widzę,(w ogóle niewiele na nim widzę ) Należy pamiętać o zjawiskach karbu (wpływ na wytrzymałość zmęczeniową) i naprężeniach cieplnych i mechanicznych ,które mogą być znaczne w miejscach nagłych zmian przekrojów części. Nie wiemy na ile to ,a na ile względy technologiczne (kształty odlewów itp.) mają wpływ na taki kształt elementów.Dochodzi też zwykła ekonomia-producent ni eusuwa nadmiaru paru deko bi to koszty. Generalnie zaokrąglanie kształtów nie szkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 czy ja wiem czy druciartwo... to sie nazywa poprawianie fabryki tez tak sadze, ale napisalem "druciarstwo" umyslnie (na Forum sa osoby, ktore bardzo czule odnosza sie do wszelkich przerobek ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 ostatnio ktoś niemiłosiernie skrytykował Zbyszka z Bajecznej, że zrobił podobnie z hamulcami STi. A może to chodziło o sprzedaż felg przerobionych z 4x100 na 5x100 i założeniem dystansów bez informowania klienta...? nie wiem, nie znam się, nie oceniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 ostatnio ktoś niemiłosiernie skrytykował Zbyszka z Bajecznej, że zrobił podobnie z hamulcami STi (...) plaskie alu Brembulce to troszke inna bajka niz zeliwne 4-tloczki z wystajacym garbem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 nie wiem, nie znam się, nie oceniam. najbezpieczniej nie pisać jak się nie wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 DNL, poruszyłem temat w kontekście szlifowania zacisków, a nie oceny pracy kogokolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 frezarka (minus jakies 3-4mm, tj. zostal usnuniety tylko ten wystajacy "garb" ) dala rade [ ] Uploaded with ImageShack.us Eddie zaznacz przosz czerwona strzalna na tym zdjeciu w ktorym miejscu zdjales te 3-4mm bo ogladalem wczoraj moje zaciski i nie widze miejsc gdzie mialbym pilowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 frezarka (minus jakies 3-4mm, tj. zostal usnuniety tylko ten wystajacy "garb" ) dala rade [ ] Uploaded with ImageShack.us Eddie zaznacz przosz czerwona strzalna na tym zdjeciu w ktorym miejscu zdjales te 3-4mm bo ogladalem wczoraj moje zaciski i nie widze miejsc gdzie mialbym pilowac może masz zaciski z WRX EU 2005? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 ostatnio ktoś niemiłosiernie skrytykował Zbyszka z Bajecznej, że zrobił podobnie z hamulcami STi.A może to chodziło o sprzedaż felg przerobionych z 4x100 na 5x100 i założeniem dystansów bez informowania klienta...? nie wiem, nie znam się, nie oceniam. Evokiler też miał zdjęte troszkę z D2. Felgi nie były przerabiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 ktoś to mieso zaprojektował na podstawie czegos, wyglad felg to nie wszystko- bezpieczenstwo na pierwszym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 frezarka (minus jakies 3-4mm, tj. zostal usnuniety tylko ten wystajacy "garb" ) dala rade [ ] Uploaded with ImageShack.us Eddie zaznacz przosz czerwona strzalna na tym zdjeciu w ktorym miejscu zdjales te 3-4mm bo ogladalem wczoraj moje zaciski i nie widze miejsc gdzie mialbym pilowac może masz zaciski z WRX EU 2005? rocznik zaciskow nie ma tu nic do rzeczy, bo i pre-MY'05, i post-MY'05 maja ten sam "garb" (tylko na nowszych zaciskach napis "SUBARU" jest naklejka, a na straszych - jest spec. odlew, wiec ten "garb" jest nawet ciut wiekszy w starszych zaciskach) zostal usuniety zaznaczony na niebiesko "garb" - po operacji jest rowna "plaszczyzna", teraz nic nie wystaje, wiec odpowiednio jest wiecej miejsca pomiedzy zaciskami i wewn. strona ramion felgi... Uploaded with ImageShack.us -- 18 maja 2011, o 08:15 -- ktoś to mieso zaprojektował na podstawie czegos, wyglad felg to nie wszystko- bezpieczenstwo na pierwszym miejscu gdzies czytalem o "spiskowej" teorii, ze niby FHI poprosilo, aby Sumitomo (producent zaciskow) specjalnie zaprojektowalo ten wystajacy garb, aby zmusic ludzi do kupowania/uzywania oryginalnych felg usuniecie tych 3-4mm ani jak nie wplywa na bezpieczenstwo btw, sam jeszcze nie regenerowalem tych zaciskow, ale znajomy, ktory juz to przerabial, stwierdzil, ze w tym miejscu spokojnie mozna by usunac jeszcze jakies 4-5mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 no to mamy problem gdyz wszystki fele jakie zakladalem czy to stalowki czy inne z VW w zaznaczonym przez ciebie miejscu mialy luz a blokowaly sie o zacisk w plaszczyznie bocznej (obwod felgi byl o 2mm za maly zeby weszla bo blolowalo sie na obudowie zacisku) Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 no to mamy problem gdyz wszystki fele jakie zakladalem czy to stalowki czy inne z VW w zaznaczonym przez ciebie miejscu mialy luz a blokowaly sie o zacisk w plaszczyznie bocznej (obwod felgi byl o 2mm za maly zeby weszla bo blolowalo sie na obudowie zacisku)[ ] Uploaded with ImageShack.us nie ma zadnego problemu (imho) tak wyglada "rozpolowiony" zacisk 4-tloczkowy Uploaded with ImageShack.us moim zdaniem w zaznaczonych przez Ciebie miejscach (szczegolnie na zewn. bocznej stronie), tak na oko, smialo mozna pozbyc sie jakichs 3-4mm (nie to ze zachecam - niech kazdy mysli swoja glowa i dziala na wlasna odpowiedzialnosc ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 eddie_gt4, w tym miejscu gdzie szlifowałeś to dystans 3-4mm załatwiłby sprawę. Większość 15 jednak zaciera w tym miejscu gdzie Graf pokazał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 eddie_gt4, w tym miejscu gdzie szlifowałeś to dystans 3-4mm załatwiłby sprawę. chyba nie doczytales - wczesniej byl dystans, ale teraz jest elegancja-Francja aka szlif Większość 15 jednak zaciera w tym miejscu gdzie Graf pokazał u mnie nic nie zaciera 8) ale jak zaciera, to zawsze mozna poeksperementowac, byle z glowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Większość 15 jednak zaciera w tym miejscu gdzie Graf pokazał Liczycie ze oszlifowanie zaciskow pozwoli zalozyc ja na 15" felgi? To jest rozwiazanie problemu wiekszosci 16", ktore wlasnie hacza o ten 'napis'. U nas w US-Specu felgi weszly na 4-tloczkowy zacisk, ale luz jest na zapalke, a jedno z ramion felgi bylo zle odlane i lekko wyszczerbilo sie o zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się