Skocz do zawartości

Forester MY'11 - 2.0 benzyna


mazzurek

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanow sie jednak, bo wnetrze i wyposazenie forka wiele odbiega od podobnych modeli w tej klasie (ogolnie bieda bym powiedzial). Jesli chodzi o naped i silnik to dla mnie bomba.

 

Tu bym się spierał, mnie wnętrze ujęło... oczywiście w nowej odsłonie z podwójną klimatyzacją, do tego jasne wnętrze - nie ma żadnych niepotrzebnych bajerów (czyli kokiptu samolotu z milionem przycisków), wszystko ładnie podświetlone, dyskretne przyciemnianie światła jak zamknę drzwi, diody niebieskie w podsufitce i we wnęce pod klimatyzacją dające miłą poświatę podczas jazdy,plastiki pod dłonią niczego sobie (choć w touranie ii-giej generacji miałem bardziej miękkie), ale nie skrzypią, mocno osadzone, łatwe w utrzymaniu czystości..o 100? przyjemniej niż w poprzednim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zastanow sie jednak, bo wnetrze i wyposazenie forka wiele odbiega od podobnych modeli w tej klasie (ogolnie bieda bym powiedzial). Jesli chodzi o naped i silnik to dla mnie bomba.

 

Tu bym się spierał, mnie wnętrze ujęło... oczywiście w nowej odsłonie z podwójną klimatyzacją, do tego jasne wnętrze - nie ma żadnych niepotrzebnych bajerów (czyli kokiptu samolotu z milionem przycisków), wszystko ładnie podświetlone, dyskretne przyciemnianie światła jak zamknę drzwi, diody niebieskie w podsufitce i we wnęce pod klimatyzacją dające miłą poświatę podczas jazdy,plastiki pod dłonią niczego sobie (choć w touranie ii-giej generacji miałem bardziej miękkie), ale nie skrzypią, mocno osadzone, łatwe w utrzymaniu czystości..o 100? przyjemniej niż w poprzednim aucie.

 

 

1. Jasniejszego wnetrza niz moje pewnie nie ma ;), bralem jasny srodek i zakladalem bezowa skore w srodku - czern w ogole odpadala.

2. Plastiki - tandeta, latwo porysowac, niemile w dotyku. Te niby chromowane po kilku miesiacach juz mam porysowane. Konsola srodkowa dotyka siedzen z obu stron - plastik do plasiku - wszystko poscierane juz (auto kilka miesiecy). W bagazniku raz polozylem plastikowa skrzynke, ktora musiala dotknac klapy bagaznika - efekt - poscierany plastik na klapie.

3. Dojscie do zlacza USB - nie bede komentowal :)

4. Roleta bagaznika - klekot.

5. Wykladzina tandetna, wycieraczka firmowa (ktora to niby w promocji dostalem gratis) juz ma dziure od prawej nogi kierowcy (pewnie ktos na S powie ze to wina nogi :)). Wszystkie wycieraczki juz sie rozlatuja od wytrzasania piasku....

6. Komputer - nie nazwal bym tego komputerem nawet :).

7. Klima - strasznie wysusza oczy i usta, nie wiem czy jest filtr kabinowy ale nic nie zatrzymuje jakis smrodkow z zewnatrz.

8. Pozatym brak domykanych automatycznie szyb i brak skladanych lusterek po zamknieciu, swiatla dzienne i kierunki autostradowe trzeba bylo dodatkowo montowac.

9. No i radio....

 

Swietnie sie jezdzi, swietna pozycja za kolkiem, ale wnetrze jak dla mnie moglo by byc o wiele lepsze.

 

Wszystko porownuje do volvo ktorego ostatnio mialem, szczegolnie wykonczenie, klime i dodatki z p 8.

 

To na tyle :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Ty, ale ja bez zbytniej pedantyczności nadal nie mam ryski na żadnym z plastyków a przejechałem już 10tyś km (4 miesiąc leci).

Konsola środkowa nie dotyka siedzeń.

Dojście do usb nie ma znaczenia dla mnie (mam tam CB RADIO), a kabelek do iphone wychodzi pod ręką czyli na półeczce pod podłokietnikiem i na stałe wpięty jest w gniazdo usb.

Roleta nie dzwoni - zajęło mi to 2 minuty.

Skoro Ci przeszkadza klekot rolety to po kiego wrzucasz do bagażnika platykowe koszyki (które z reguły są tak tandetne i tak głosne) i nie dziwię się, że porysowaly Ci klapę bagażnika od wewnątrz. W innych samochodach podobnej klasy było by to samo sądzę.

Komputer - no jakoś nie odczuwam braku kilku fiuczerów, które gościły na mym MMA Plus w VW. Gadżet.

Klima dwustrefowa pracuje wyśmienicie, jeżdżę na niej na okrągło.

Z lusterkami faktycznie mozna było pomysleć by się same składały, albo miały możliwość zaprogramowania ich w kompie jako automaty bądź na życzenie.

Radio w moim vw grało lepiej - to fakt - ale dużej różnicy nie ma - tu myślę jak je rozbudować.

Światła do jazdy dziennej i doświetlacze wytargowałem przy kupnie - nie narzekam że nie ma w standardzie. Przy VW musiałem dopłacić do szyb elektrycznych :D więc już nie przesadzajmy :)

 

I wiem co mówię :) bo porównanie mam do aut (którymi od czasu do czasu pomykam) z parkingu służbowego i jest co porównywać (audi q7 z 2011, bmx x6 z 2010, lexus rx350 z 2010, lexus rx350 z 2007, volvo xc90 z 2007, w drodze volvo xc60 z pakietem R) - one - pomimo, że mało eksploatowane i góra dwóch kierowców - też mają stukające i głosne plastiki, rysujące się klapy bagażnika czy porty usb w schowku i jedynie pasażer może tam sięgnąć w miarę wygodnie, do tego nie wszystkim składają się lusterka... a "roleta" faktycznie najlepiej wykonana w X6

 

Ostatnio miałem okazję karnąć się chewroletem captivą z roku 2012 - masakra - do mojego S to to się nie umywa jakością wnętrza, o napędzie i zawieszeniu nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak do takich aut porownujesz wnetrze forestera to sorki ale nie zgadzam sie :). Moze jestes zauroczony forkiem, ale prawda jest taka ze srodek jest biedny w porownaniu z innymi.

 

Przeciez plastiki w volvo sa mieciutkie i kompletnie innej jakosci. Ja jezdzilem moim rok (nowy, kupiony w 2009) i zadnych halasow nie bylo, zrobilem 25 kkm.

Wystarczy porownac jakosc i wykonanie skory w obu autach zeby widziec gdzie jest wieksza tandeta.

 

Zeby uscislic, skrzynka plastikowa nie halasowala w bagazniku tylko roleta ;).

 

-- Pt mar 16, 2012 2:05 am --

 

Klima - strasznie wysusza oczy i usta

 

Jak każda klima. Osuszanie powietrza to normalna funkcja klimatyzacji. Kapiąca woda pod samochodem nie bierze się znikąd.

 

 

Ze wysusza to wiem. Wystarczy sie przejechac dwoma autami i porownac. Nie bedzie watpliwosci. Ja nikogo nie przekonuje bo po co, ale taka jest prawda. Jezdzilem tamtym okolo rok temu, tym jezdze teraz. Jeszcze nie zapomnialem wszystkiego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanow sie jednak, bo wnetrze i wyposazenie forka wiele odbiega od podobnych modeli w tej klasie (ogolnie bieda bym powiedzial). Jesli chodzi o naped i silnik to dla mnie bomba.

Tu bym się spierał, mnie wnętrze ujęło...

 

I wiem co mówię :) bo porównanie mam do aut (którymi od czasu do czasu pomykam) z parkingu służbowego i jest co porównywać (audi q7 z 2011, bmx x6 z 2010, lexus rx350 z 2010, lexus rx350 z 2007, volvo xc90 z 2007, w drodze volvo xc60 z pakietem R) - one - pomimo, że mało eksploatowane i góra dwóch kierowców - też mają stukające i głosne plastiki, rysujące się klapy bagażnika czy porty usb w schowku i jedynie pasażer może tam sięgnąć w miarę wygodnie, do tego nie wszystkim składają się lusterka... a "roleta" faktycznie najlepiej wykonana w X6.

Kadrowy musiałeś rzeczywiście bardzo polubić swojego Forka, gdyż nie wiem czy jest na forum druga osoba która odważyłaby się porównać wnętrze X6-ki czy nawet XC60 z wnętrzem Forestera ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie porównuję stricte tych aut, wiem, że to zupełnie inne klasy, ale bez przesady, auta za 400tyś zł też mają wiele do życzenia i chciałem to podkreślić w moim poprzednim poście. Fotele przednie w X6 są nie do porównania z żadnym innym autem w swojej klasie. Te auta są znakomicie wygłuszone... i znakomicie

Ale tam też skrzypią plasiki, też coś telepie w bagażniku, kratki w q7 też na nierównościach poprzecznych skrzypią, volvo całe skrzypi, cicho bo cicho ale słychać pracę pomiędzy tworzywami - i faktycznie macie rację - materiały deski itp, wykończeń są tam naturalnie na wysokim miękkim poziomie - w forku twardsza jest deska, ale nie dotykam jej, nie mam potrzeby, a wygląda estetycznie, i nie wibruje - dobrze jest zmontowana, kratki nie trzeszczą (bynajmniej na razie). Coś za coś. Podkreślam: tamte auta są dużo, dużo droższe a także jest się do czego przyczepić i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż mnie palce zaswędziały po lekturze powyższych postów i postanowiłem dorzucić swoje 3 grosze.

Zastrzegam, że nie chciałbym być postrzegany jako krytykant Forestera i marki Subaru - sam ja przecież świadomie wybrałem i cieszę się swoim forkiem, ale....

 

- co do wykończenia wnętrza to faktycznie Subaru mogło by się bardziej postarać, nie oczekuję "wodotrysków" ale np. regulacji odcinka lędźwiowego fotela kierowcy, plastiki faktycznie mogły by trochę lepszej jakości, podłokietnik w wersji benzynowej jest stanowczo za nisko ( diesel ma go dużo wyżej ), brak w standardzie świateł do jazdy dziennej, jakość audio no i wyciszenie.

 

Rozumiem,że forester to niszowe auto o znakomitych właściwościach trakcyjnych ( dlatego go nabyłem i nie żałuję ) ale odnoszę wrażenie , że pierwsze skrzypce w projekcie-liftingu tego modelu grali księgowi firmy Subaru.

Nie mam dużego doświadczenia w motoryzacji ( prawo jazdy od 24 lat i jak dotąd 15 aut z czego 9 to fabrycznie nowe - daleki jestem od chwalenia się, ale chcę przedstawić swój bagaż doświadczeń - a ostatnie auto to było Mitsubishi ASX benzyna 1,6 ), ale moim zdaniem subaru kosztem podwyższenia ( w granicy rozsądku ) ceny Forestera mogło by sprawić nabywcom jeszcze więcej frajdy z jego nabycia i użytkowania.

 

Reasumując, swojego forka nabyłem we wrześniu 2011r w wersji VW i jestem z niego bardzo zadowolony szczególnie po sezonie zimowym ale pewien niedosyt pozostaje.

 

pozdrawiam wszystkich Subarofanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłokietniki nie montuje się w terenowych autach co by sobie łokcia albo barku nie wybić w terenie.

Forek benzyna z reduktorem to przecież auto terenowe a dyszle bulwarowe :)

 

W modelu My12 benzyna jest to awykonalne no chyba,że długość kończyn górnych jest równa lub większa długości kończyn dolnych :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W modelu My12 benzyna jest to awykonalne no chyba,że długość kończyn górnych jest równa lub większa długości kończyn dolnych :D

 

W modelach benzynowych z reduktorem po 2008 roku nie ma podłokietnika tylko schowek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam też kamerę cofania w navi. coś tam musieli tylko przerobić bo to zestaw dedykowany od kenwooda czy jakoś tak. czekam na odbiór mojego Forka :mrgreen:

 

Gratuluję :!: benzyna czy diesel :?:

Diesel :mrgreen:

 

-- Pn mar 19, 2012 4:05 pm --

 

Ten podłokietnik w benzynie to jest jakieś nieporozumienie trzeba by nim jeździć prawie na leżąco :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam też kamerę cofania w navi. coś tam musieli tylko przerobić bo to zestaw dedykowany od kenwooda czy jakoś tak. czekam na odbiór mojego Forka :mrgreen:

 

Gratuluję :!: benzyna czy diesel :?:

Diesel :mrgreen:

 

-- Pn mar 19, 2012 4:05 pm --

 

Ten podłokietnik w benzynie to jest jakieś nieporozumienie trzeba by nim jeździć prawie na leżąco :D

 

a w dieslu jest inny podłokietnik :?: ja mam benzynę i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam też kamerę cofania w navi. coś tam musieli tylko przerobić bo to zestaw dedykowany od kenwooda czy jakoś tak. czekam na odbiór mojego Forka :mrgreen:

 

Gratuluję :!: benzyna czy diesel :?:

Diesel :mrgreen:

 

-- Pn mar 19, 2012 4:05 pm --

 

Ten podłokietnik w benzynie to jest jakieś nieporozumienie trzeba by nim jeździć prawie na leżąco :D

 

a w dieslu jest inny podłokietnik :?: ja mam benzynę i nie narzekam :)

 

 

bardziej oplywowy i lokiec sie nie zeslizguje :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...