Skocz do zawartości

Forester MY'11 - 2.0 benzyna


mazzurek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Taki duży chłopiec a nie potrafi sam podjąć decyzji :twisted:

Brałbym .... XV. Forków jak psów ostatnio po ulicach lata.

Bo we wiosce pod wawą mieszkasz.. U nas na zachodzie to w promieniu 50 km jeden jeszcze jest i kunic... Auta rzadsze niz kupa po biegunce....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że wątek został reaktywowany pozwolę sobie na zadanie pytania, jako że dotyczy ono owego auta :)

 

Od jakiegoś czasu (o ile pamiętam był to któryś z mroźnych dni) zamiast średniego spalania komputer pokazuje mi coś na kształt spalania chwilowego - zmieniające się wartości od --.- do 50.0 :lol:

O ile dobrze wyczytałem w instrukcji to komputer nie posiada funkcji chwilowego spalania - nie licząc wskazówki ekonomicznej jazdy ;)

 

Nie robiłem nic przy ustawieniach wskaźników dlatego nie wiem czym to może być spowodowane... wcześniej od samego początku było tam wyświetlane średnie spalanie.

 

Czy ktoś ma jakiś pomysł? :)

 

(Tak, do ASO mam zamiar się wybrać, ale nie mam w tej chwili czasu tracić kilku godzin na takie 'drobnostki').

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Andrzejem... Mam i kamere cofania i nowe zegary i dwustrefową klime :).

 

mam to samo a rocznik to lipiec 2011.

ludzie, nauczcie sie wreszcie rozrozniac date produkcji i tzw. "rocznik" (tj. rok modelowy)

jak auto jest wyprodukowane w lipcu 2011 r., to juz jest MY'12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do awaryjności to lepsze notowania ma benzyniak,

 

Obecna benzyna 2.0 to zupełnie nowy silnik dostępny chyba dopiero jakieś pół roku. Nie mówię, że jest awaryjny. Po prostu na razie tego nie wiadomo. Za to ponoć lepiej jeździ i mniej pali od starego 2.0

 

Co do wyboru między dieslem i benzyną, to przy takich przebiegach i zdecydowanej przewadze jazdy poza miastem zgadzam się, że diesel jest zdecydowanie lepszy.

 

Mialem okazje jezdzic najswiezszym modelem, rocznikowo MY12 i ten nowy silnik to jest cos.Nie moge sie wypowiadac o awaryjnosci, bo w kilka dni nic sie nie zepsulo :twisted:

Ale tez nie slychac zeby ludzie narzekali, za to wrazenia z jazdy zdecydowanie lepsze od poprzednika, ktorego mam w moim ssaku. Juz sam dzwiek wydobywajacy sie z komory jest o niebo lepszy m :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie diesel w miescie z ciezka noga spala max 9 litrow srednio na caly bak. Mieszanie wychodzi 7-7,5. Jak zona jezdzi po miescie to nie przekracza 8 litrow.

 

Tylko diesel, nie chce kalkulowac co taniej wychodzi ale satysfakcja z jazdy o wiele lepsza niz benzyna :). Jezdzilem dwoma wiec porownuje.

 

Zastanow sie jednak, bo wnetrze i wyposazenie forka wiele odbiega od podobnych modeli w tej klasie (ogolnie bieda bym powiedzial). Jesli chodzi o naped i silnik to dla mnie bomba.

Zima nie ma zadnego klekotania, ani problemow z odpalaniem. Ja mysle ze musi trafic sie jakis wadliwy egzemplarz zeby wystepowaly jakies powazne klopoty. A np paliwo nie ma wielkiego wplywu na to, no chyba ze jest powaznie chrzczone. Ja leje zawsze normalnego diesla i jeszcze nie mialem problemow. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...