Skocz do zawartości

litschauer67

Użytkownik
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pl
  • Auto
    dwa ople , OBK my23 2,5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia litschauer67

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. Święta racja co do tomtoma bo fabryczna navi to.....Masz rację nie kupiłem OBK dla stacji multimedialnej tylko dla bezpieczeństwa i wygody. Gdyby projektanci Subaru podpatrzyli troszkę co dają Koreańczycy w swoich autach ( wszystkie wodotryski ) to i sprzedaż byłaby lepsza.
  2. Racja co do stacji i systemu info potrafi się zawiesić i tylko ponowne wyłączenie i włączenie eliminuje problem. Jeszcze pytanie do wszystkich użytkowników czy naprawdę jesteście zadowoleni s systemu audio Harman , czy to tylko ja jestem tak wybredny ( moim zdaniem to nawet nie leżało obok Harmana a jeśli nawet to Harman zszedł na psy lub w OBK nie gra jak należy ) To nie hejt tylko konstruktywna krytyka stacji multimedialnej bo samo auto ok. - inaczej bym go nie kupił.
  3. Witam. Jeżdżę na Vredestein Quadrac 5 15kk a moje uwagi są tutaj :
  4. Mam OBK my17 z fabryczną navi i Harmanem. Szczerze mówiąc spodziewałem się lepszego dzwięku i jego regulacji a co do navi to totalna porażka.Powiem tylko tyle ,że korzystam z tomtoma z dożywotnią aktualizacją. Same auto jest ok ale "stacja multimedialna" to prowizorka.
  5. Jak u Mariusza 12209 OBK 17 2.5 po 9 tys wszystko ok , żadnych dziwnych dźwięków.
  6. Nie chciałem się mieszać, ale sam wybrałem OBK 2,5 Exk. Wcześniej jeździłem Forkiem 2,0 Comfort w manualu - benzyna. Subaru to specyficzna marka i albo ją się szanuje albo nienawidzi. Moim skromnym zdaniem na oszczędnościami diesel - benzyna nie trzeba sobie zaprzątać głowy 1-2 litry więcej nie robi wielkiej różnicy a komfort podróżowania jest zupełnie inny. Nie mam nic przeciw dieslom, ale Subaru specjalizuje się w silnikach boxer 4 cylindrowych a każde inne silniki (także benzynowe) w tym diesle to nie najlepsza strona tej firmy. Dla mnie wybór był i będzie jasny jeśli Subaru do tylko benzyna.Mam nadzieję, że inżynierowie i księgowi z Japonii nie wpadną na pomysł stworzenia hybrydy czy też zastosowania downsizingu ( Levorg, XV ) bo ostatnia z dobrych marek straci swoją pozycję i renomę na rynku.
  7. Pierwsza niespodzianka. Jadąc serpentynami między Limanową i Nowym Sączem wpadłem w malutki poślizg ( elektronika wszystko skorygowała ). Co prawda znaki drogowe ostrzegały o możliwości wpadnięcia w poślizg ( asfalt wypolerowany na wysoki połysk na zakrętach ) ale temperatura na zew. to 25 stopni zero deszczu słonecznie i brak liści na jezdni a jednak... Z prędkością nie przesadzałem. Pytana nasuwające się to : te opony dopuszczają taką możliwość ze względu na skład mieszanki , za wysoka prędkość + fizyka, kierowca i jego umiejętności do .... Co Wy na to ?
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Mam takiego samego OBK i wszystko jest w jak największym porządku. Wskazania kompa zależą od stylu jazdy i tak je analizuje komp podając zasięg. Jadąc na remontowanej trasie z ograniczeniem do 80km/h zasięg podawany przez komp był imponujący - po zatankowaniu 890km, już miałem obawy , ze wkrótce auto zacznie produkować paliwo i będę miał perpetuum-mobile. Po powrocie do "normalnych warunków drogowych " zasięg zmalał.Lać,jeździć i patrzeć na rezerwę.
  12. Chciałem kupić Crossclimate, ale Michelin potraktował ten rozmiar po macoszemu a ja chciałem zachować "wymiary" i komfort jazdy. Jedyną sensowną oponą były tylko Vredestein Quatrac 5 225/60/18 w tym rozmiarze stąd mój wybór. Jak na razie wszystko ok. Testowałem na suchym 140km/h i mokrym 120km/h i wszystko w porządku. Jeszcze raz podkreślę - są ciche, nie odczuwam większego hałasu od opon letnich Bridgistone dueler hp sport 225/60/18 na jakich było auto kupione.
  13. Używam tych opon od 1500km i jak na razie ok. Co prawda mamy lato a ja jeżdżę na razie zachowawczo to nie mam do nich specjalnych zastrzeżeń , mówiąc więcej jak na oponki całoroczne to są bardzo ciche.Co będzie w zimie czas pokaże a i ja to skomentuję.
  14. Dzięki Tsunetomo i Puggy. Puggy - jedna z pięciu a pozostałe cztery to ?
  15. Witam wszystkich. Do niedawna byłem posiadaczem forka my12 2.0 benzyna bez turbo a teraz mam OBK 2.5. W forku miałem 2 komplety kół lato/zima. W związku z brakiem miejsca na składowanie dodatkowych kół zastanawiam się nad zakupem opon całosezonowych Vredestein Quatrac 5 225/60/18. Przewidywane przebiegi roczne to ok 10kk. Czy ktoś z szanownych Forumowiczów ma/miał i używał tych opon a jeśli tak jakie ma zdanie na ich temat. Czytałem opinie na stronach oponiarskich ale jestem ciekawy jak odbierane są one przez użytkowników OBK-ów .Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam Litschauer67 Czytaj więcej: https://www.oponeo.pl/dane-opony/vredestein-quatrac-5-225-60-r18-104-v-xl?gclid=CjwKCAjw47bLBRBkEiwABh-PkYNk-CC5l1AaWeQ0aWmGM8TLm2LlqqPq7MZXXHA3fzj8FcbhMsKmcBoCWSgQAvD_BwE Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. Vredestein Quatrac 5 225/60 R18 104 V XL
×
×
  • Dodaj nową pozycję...