kosmit007 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 witam! minęło 1,5 roku i decyzja podjęta! zakuwanie,remap,nowy wydech,zawieszenie, zmiana przekładni kierowniczej........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolomeo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Może załóż wątek w nielegalu? Miło byłoby poczytać o takim świeżym autku, jeszcze nie ma chyba podobnego w tym dziale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 witam!minęło 1,5 roku i decyzja podjęta! zakuwanie,remap,nowy wydech,zawieszenie, zmiana przekładni kierowniczej........ do wożenia dziecka do przedszkola ? hmmm... kucizna raczej średnio się do takich celów nadaje... chyba, że przeznaczenie auta zdecydowanie się zmieniło. Padł Ci w końcu ten silnik, że takie plany na budowę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 dziecko chodzi już do szkoły a po rozmowie z fachowcami .....nakłaniaja mnie ze bezwzględnie musze to zrobic,że to najlepszy moment i do jazdy ulicznej nic to nie zmieni.a silnik i tak padnie...a jak po gwarancji to duży kłopot i lepiej za wczasu........bo bez przerwy w jezdzie, bez czekania na nowy shortblock itd. wydech kupiłem z downpipem hks, krótka przekładnia kierownicza(krótsza ze spec c) spręzyny eibach, 24 mm stabilizatory na przód i tył, przewody w oplotach , płyny, inne pierdoły itd...wszystko czeka w pudełkach i jestem umówiony na 24 kwietnia , ale mam jeszce burze w mózgu.....wolałbym nie ruszać silnika . . reszte wymienie na pewno...ale downpipe moge schowac do szafy i załozyc tylko catbacka..... sam nie wiem ....przez te 1,5 roku poznałem sporo ludzi, poznałem wiele opinii i każdy nakłania mnie to zrobienia tego silnika.... a w planie kute tłoki,korbowody, panewki, microbalancing turbiny,arp, remap itd....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 nie wytrzymasz 2 tygodnie bez samochodu, przez ten czas mogli by zakuć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 żeby tylko nie okazało się , że ten motor pod moją łagodna nogą lepiej pracuje i dłuzej wytrzyma na oryginale ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 żeby tylko nie okazało się , że ten motor pod moją łagodna nogą lepiej pracuje i dłuzej wytrzyma na oryginale ) na poczatek proponuje przejechanie sie autem po wymianie wydechu z kat. sportowym (brak gwarancji).....bo po tych wszystkich dodatkowych "finansowych-zakuciach" i tak wiele szybszy nie bedzie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 szybszy pewnie nie bedzie,, ale bardziej pewny .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 ale bardziej pewny .... pewna to jest gwarancja producenta ......a po tych "modyfikacjach" gwarancji od wykonawcy nie dostaniesz.... :wink: . ps. a jeżdząc , jak piszesz spokojnie , nie powinno być problemów z tlokami ani z uszczelkami.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 szybszy pewnie nie bedzie,, ale bardziej pewny .... Moje zdanie już znasz :roll: , ale powtórzę jeszcze raz , zostaw silnik taki jaki masz , jak sie kiedyś rozleci , to wtedy sobie zrobisz po swojemu Dla mnie zakuwanie dobrego motoru i to jeszcze o mocach do 330KM , to kompletny nonsens :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Dla mnie zakuwanie dobrego motoru i to jeszcze o mocach do 330KM , to kompletny nonsens :roll: Nie znasz sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Dla mnie zakuwanie dobrego motoru i to jeszcze o mocach do 330KM , to kompletny nonsens :roll: Nie znasz sie Wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Dla mnie zakuwanie dobrego motoru i to jeszcze o mocach do 330KM , to kompletny nonsens Nie znasz sie Dokładnie, carfit to taki "lajkonik" w temacie naszych aut, a ciągle głos zabiera i się wymądrza na tym szanownym forum :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 ok! wasze zdanie bardzo mi odpowiada, bo zostanie mi 15 tys w kieszenie!! wydech hks i downpipe mam juz w pudełku..... zamontowac wszystko i remap czy tylko catback i mam dalej jezdzic na serii.......juz tylko 1,5 roku gwary i przebieg 22 tys......już bym się chętnie pocieszył większą mocą zakładam przekładnie 2.2 i pompe ze spec c, stabilizatory 25 i 24 mm i sprezyny eibacha.....przewody w oplotach i klcki 2500......mocniejszy motorek byłby jak znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 zakładam przekładnie 2.2 i pompe ze spec c, stabilizatory 25 i 24 mm i sprezyny eibacha.....przewody w oplotach i klcki 2500......mocniejszy motorek byłby jak znalazł przydalby sie jakiś fotelik dla dziecka wersji gt....... wasze zdanie bardzo mi odpowiada, bo zostanie mi 15 tys w kieszenie!! nowy short-block STI kosztuje +- 12 tyś....a tlok +- 250 zł.......jakby to moglo w czyms pomóc...... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Gwarancja jest wiec i jest impreza! Nic tylko sie cieszyc ze ASO wszystko posklada do kupy jakby sie cos posypalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się