Skocz do zawartości

impreza wrx sti


kosmit007

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

witam!

minęło 1,5 roku i decyzja podjęta!

zakuwanie,remap,nowy wydech,zawieszenie, zmiana przekładni kierowniczej........ :D

do wożenia dziecka do przedszkola ? hmmm... kucizna raczej średnio się do takich celów nadaje... chyba, że przeznaczenie auta zdecydowanie się zmieniło.

Padł Ci w końcu ten silnik, że takie plany na budowę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziecko chodzi już do szkoły :D

a po rozmowie z fachowcami .....nakłaniaja mnie ze bezwzględnie musze to zrobic,że to najlepszy moment i do jazdy ulicznej nic to nie zmieni.a silnik i tak padnie...a jak po gwarancji to duży kłopot i lepiej za wczasu........bo bez przerwy w jezdzie, bez czekania na nowy shortblock itd.

wydech kupiłem z downpipem hks, krótka przekładnia kierownicza(krótsza ze spec c) spręzyny eibach, 24 mm stabilizatory na przód i tył, przewody w oplotach , płyny, inne pierdoły itd...wszystko czeka w pudełkach i jestem umówiony na 24 kwietnia , ale mam jeszce burze w mózgu.....wolałbym nie ruszać silnika . . reszte wymienie na pewno...ale downpipe moge schowac do szafy i załozyc tylko catbacka.....

sam nie wiem ....przez te 1,5 roku poznałem sporo ludzi, poznałem wiele opinii i każdy nakłania mnie to zrobienia tego silnika....

a w planie kute tłoki,korbowody, panewki, microbalancing turbiny,arp, remap itd.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby tylko nie okazało się , że ten motor pod moją łagodna nogą lepiej pracuje i dłuzej wytrzyma na oryginale :))

 

na poczatek proponuje przejechanie sie autem po wymianie wydechu z kat. sportowym (brak gwarancji).....bo po tych wszystkich dodatkowych "finansowych-zakuciach" i tak wiele szybszy nie bedzie..... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybszy pewnie nie bedzie,, ale bardziej pewny ....

Moje zdanie już znasz :roll: , ale powtórzę jeszcze raz , zostaw silnik taki jaki masz , jak sie kiedyś rozleci , to wtedy sobie zrobisz po swojemu :D

Dla mnie zakuwanie dobrego motoru i to jeszcze o mocach do 330KM , to kompletny nonsens :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok!

wasze zdanie bardzo mi odpowiada, bo zostanie mi 15 tys w kieszenie!!

wydech hks i downpipe mam juz w pudełku.....

zamontowac wszystko i remap :D

czy tylko catback i mam dalej jezdzic na serii.......juz tylko 1,5 roku gwary i przebieg 22 tys......już bym się chętnie pocieszył większą mocą

zakładam przekładnie 2.2 i pompe ze spec c, stabilizatory 25 i 24 mm i sprezyny eibacha.....przewody w oplotach i klcki 2500......mocniejszy motorek byłby jak znalazł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładam przekładnie 2.2 i pompe ze spec c, stabilizatory 25 i 24 mm i sprezyny eibacha.....przewody w oplotach i klcki 2500......mocniejszy motorek byłby jak znalazł

 

przydalby sie jakiś fotelik dla dziecka wersji gt....... :mrgreen:

 

 

wasze zdanie bardzo mi odpowiada, bo zostanie mi 15 tys w kieszenie!!

 

 

nowy short-block STI kosztuje +- 12 tyś....a tlok +- 250 zł.......jakby to moglo w czyms pomóc...... :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...