kosmit007 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Witam! zostałem niedawno posiadaczem wrx sti 2011 w wersji sedan. .....naczytałem się już po fakcie na forach na temat awaryjności silników w tych modelach i lekko sie przeraziłem.... pytanie! auta już nie sprzedam, więc trzeba ratować sytuacje!!! przebieg 4 tys km.....mam od razu zakuwac silnik????? myślałęm o remapie , wydechu itd.....ale teraz nie wiem czy ma to wszystko sens...co za BUBEL !!!! z góry dziękuję za wszelkie porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Napisz o tym jeszcze w Pytaniach do Dyrekcji :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 A qrfa miałem już iść spać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 A qrfa miałem już iść spać Jutro odpowiesz -- sobota, 26 mar 2011, 23:29 -- A autorowi chyba na razie bym polecal nie dramatyzowac i jezdzic. Jak sie posypie uszczelka, to wtedy skrecic mocniej i jezdzic dalej. Peknie tlok? Wtedy wymienic. Ale tez jednoczesnie moze trzymac jakas kase w zapasie, wiedzac, ze takie kuku moze spotkac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 hehheh 4 tysiace juz Ci wytrzymal :shock: to dobry egzemplaz sie Tobie trafil powiem szczerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 A z zakuwaniem i innymi modami nie lepiej poczekać do końca gwarancji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 A z zakuwaniem i innymi modami nie lepiej poczekać do końca gwarancji?? Generalnie dosc celna uwaga - jesli auto nadal ma gwarancje (bo z roznych wzgledow przeciez moze juz jej nie miec), to bym sie nie martwil za bardzo na razie i jezdzil - silnik sie posypie, to w ASO naprawia/wymienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Po pierwsze,czy to twoje pierwsze subaru?po drugie,do czego i jak je używasz? po trzecie wszyscy co piszą o lanosie maja już za sobą duże doświadczenia w jeżdżeniu subaru i wiedzą co na wstępie trzeba zrobić żeby nie zabić tego auta utrzymując je ciągle w górnych partiach obrotów,jeśli to twoje pierwsze subaru to masz stary przed sobą kupę chwil przyjemności,nie licząc tych chwil kiedy mijasz classica STI (te są nie do zastąpienia),ja osobiście gdybym wygrał w totka to kupiłbym STI JDM (22b jest nie do zdobycia ),pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 dokladnie ale jak zrobi remapto po grawrancji ja jednak poczekalbym do jej zakonczenia ( ile jest 12 miesiecy ) co do kucizny to AMI wyczerpal temat kosmit007, pojezdzij tak do 60 tys i wtedy zacznij sie martwic no chyba ze jakies rajdy , ewentualnie pojezdzawki itp pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Jak masz na gwarancji to niech twój pedał gazu i poszycie podłogi będą najlepszymi przyjaciółmi ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Jak masz na gwarancji to niech twój pedał gazu i poszycie podłogi będą najlepszymi przyjaciółmi ,pozdro. dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 subaru to moje już trzecie, ale poprzednie to byly zwykłe kombiki. sti kupiłem zamiast mojego poczciwego 911 z 91 roku........ a gwarancji to mam nie 12 tylko 36 miesiecy..... no i z tym remapem i wydechem mam tez dac sobie spookój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 a gwarancji to mam nie 12 tylko 36 miesiecy.....no i z tym remapem i wydechem mam tez dac sobie spookój? Sam sobie odpowiedziałeś... Jak się motor posypie, ASO zrobi. Jak chcesz modować, moduj ale poleci gwarancja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 36 na silnik :shock: a limit kilometrow ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 zoowty, 36m-cy lub 100 tyś. km na całe auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 100 tys -- N mar 27, 2011 12:51 am -- w nie-ASO powiedzieli mi ze to auto dopiero jezdzi po remapie, wydechu i pompie paliwowej,,,ale jak odradzacie to poczekam...a silnikiem sie zmartwiłem....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 kosmit007, po 4 tysiacach powinno juz bys dotarte chyba wiesz co sie robi z takimi autami jak bedziesz jezdzil wolno to dopiero zacznie sie psuc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 kosmit007, ja przejeździłem 110kkm co prawda Forkiem 2.5XT, auto jeździ i ma sie dobrze. Uszczelka fabryczna. Nie panikuj, często dobra oliwa, bak do pełna i ognia . Ja gdybym miał nowe STi, a taki dzień nastąpi , olałbym mody, uszczelki i cieszył sie samochodem/gwarancją . Jasne że po remapie będzie lepiej, tylko po co kupować nowe auto i rezygnowac z gwarancji :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 hmmm a evo mniej awaryjne? pomijając fakt że mi się nie podoba wizualnie i 5 skrzynia mi się znudziła , bo taką miałem w 911..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 kosmit007, po prostu używaj,a potem zobaczymy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 hmmm a evo mniej awaryjne? pomijając fakt że mi się nie podoba wizualnie i 5 skrzynia mi się znudziła , bo taką miałem w 911..... Ale Ty masz problemy :roll: , aby rozwiązać Twoje rozterki proponuje dokupić EVO :!: Tak dla porównania, będziesz wiedział które mniej awaryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 hmmm a evo mniej awaryjne? pomijając fakt że mi się nie podoba wizualnie i 5 skrzynia mi się znudziła , bo taką miałem w 911..... evo bardzo awaryjne nie kupuj bo to zło :!: a jak z 911?? dzis czytalem fajny artykul na temat porszakow i ich wlascicieli a w zasadzie bylych wlascicieli smieszny byl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 a jak z 911?? dzis czytalem fajny artykul na temat porszakow i ich wlascicieli a w zasadzie bylych wlascicieli smieszny byl Podobno w silnikach 3.4 pękają bloki, więc te nasze uszczelki to o dupe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 911 jest zajebista. mam ją już 4 lata i się znudziła troszkę . zrobiona na tip top i pójdzie do sprzedania....może troche szkoda, ale w zimie mimo ze 4 napedówka nie jeżdziła i trochę mało wygodna na codzień, a rodzina rośnie w siłę -- N mar 27, 2011 1:04 am -- a blok 3.4 byl w polowie modeli beznadziejnych modeli 996 i pekły prawie wszystkie!!! moje to ostanie prawdziwe ! -- N mar 27, 2011 1:04 am -- a blok 3.4 byl w polowie modeli beznadziejnych modeli 996 i pekły prawie wszystkie!!! moje to ostanie prawdziwe ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 kosmit007, 993 :?: Szacun :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się