Jump to content

impreza wrx sti


kosmit007
 Share

Recommended Posts

Witam!

zostałem niedawno posiadaczem wrx sti 2011 w wersji sedan.

.....naczytałem się już po fakcie na forach na temat awaryjności silników w tych modelach i lekko sie przeraziłem....

pytanie! auta już nie sprzedam, więc trzeba ratować sytuacje!!! przebieg 4 tys km.....mam od razu zakuwac silnik?????

myślałęm o remapie , wydechu itd.....ale teraz nie wiem czy ma to wszystko sens...co za BUBEL !!!!

z góry dziękuję za wszelkie porady

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A qrfa miałem już iść spać :evil:

 

 

someone_is_wrong_on_the_internet1.jpg

 

Jutro odpowiesz ;)

 

-- sobota, 26 mar 2011, 23:29 --

 

A autorowi chyba na razie bym polecal nie dramatyzowac i jezdzic.

Jak sie posypie uszczelka, to wtedy skrecic mocniej i jezdzic dalej.

Peknie tlok? Wtedy wymienic.

 

Ale tez jednoczesnie moze trzymac jakas kase w zapasie, wiedzac, ze takie kuku moze spotkac.

Link to comment
Share on other sites

A z zakuwaniem i innymi modami nie lepiej poczekać do końca gwarancji??

 

Generalnie dosc celna uwaga - jesli auto nadal ma gwarancje (bo z roznych wzgledow przeciez moze juz jej nie miec),

to bym sie nie martwil za bardzo na razie i jezdzil - silnik sie posypie, to w ASO naprawia/wymienia.

Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze,czy to twoje pierwsze subaru?po drugie,do czego i jak je używasz? po trzecie wszyscy co piszą o lanosie maja już za sobą duże doświadczenia w jeżdżeniu subaru i wiedzą co na wstępie trzeba zrobić żeby nie zabić tego auta utrzymując je ciągle w górnych partiach obrotów,jeśli to twoje pierwsze subaru to masz stary przed sobą kupę chwil przyjemności,nie licząc tych chwil kiedy mijasz classica STI (te są nie do zastąpienia),ja osobiście gdybym wygrał w totka to kupiłbym STI JDM (22b jest nie do zdobycia :lol: ),pozdro.

Link to comment
Share on other sites

dokladnie

ale jak zrobi remapto po grawrancji

ja jednak poczekalbym do jej zakonczenia ( ile jest 12 miesiecy )

 

co do kucizny to AMI wyczerpal temat

 

kosmit007, pojezdzij tak do 60 tys i wtedy zacznij sie martwic

no chyba ze jakies rajdy , ewentualnie pojezdzawki itp

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

subaru to moje już trzecie, ale poprzednie to byly zwykłe kombiki.

sti kupiłem zamiast mojego poczciwego 911 z 91 roku........

a gwarancji to mam nie 12 tylko 36 miesiecy.....

no i z tym remapem i wydechem mam tez dac sobie spookój?

Link to comment
Share on other sites

a gwarancji to mam nie 12 tylko 36 miesiecy.....

no i z tym remapem i wydechem mam tez dac sobie spookój?

 

Sam sobie odpowiedziałeś...

Jak się motor posypie, ASO zrobi.

Jak chcesz modować, moduj ale poleci gwarancja.

Link to comment
Share on other sites

kosmit007, po 4 tysiacach powinno juz bys dotarte :twisted:

 

chyba wiesz co sie robi z takimi autami

 

 

jak bedziesz jezdzil wolno to dopiero zacznie sie psuc

 

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

kosmit007, ja przejeździłem 110kkm co prawda Forkiem 2.5XT, auto jeździ i ma sie dobrze. Uszczelka fabryczna. Nie panikuj, często dobra oliwa, bak do pełna i ognia :twisted: . Ja gdybym miał nowe STi, a taki dzień nastąpi :twisted: , olałbym mody, uszczelki i cieszył sie samochodem/gwarancją :mrgreen:. Jasne że po remapie będzie lepiej, tylko po co kupować nowe auto i rezygnowac z gwarancji :idea: :?:

Link to comment
Share on other sites

hmmm

a evo mniej awaryjne?

pomijając fakt że mi się nie podoba wizualnie i 5 skrzynia mi się znudziła , bo taką miałem w 911.....

 

Ale Ty masz problemy :roll: , aby rozwiązać Twoje rozterki proponuje dokupić EVO :twisted: :!: Tak dla porównania, będziesz wiedział które mniej awaryjne :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

hmmm

a evo mniej awaryjne?

pomijając fakt że mi się nie podoba wizualnie i 5 skrzynia mi się znudziła , bo taką miałem w 911.....

 

 

evo bardzo awaryjne :twisted:

nie kupuj bo to zło :!:

 

a jak z 911??

 

 

dzis czytalem fajny artykul na temat porszakow i ich wlascicieli

a w zasadzie bylych wlascicieli

 

smieszny byl :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

a jak z 911??

 

 

dzis czytalem fajny artykul na temat porszakow i ich wlascicieli

a w zasadzie bylych wlascicieli

 

smieszny byl :mrgreen:

 

Podobno w silnikach 3.4 pękają bloki, więc te nasze uszczelki to o dupe... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

911 jest zajebista. mam ją już 4 lata i się znudziła troszkę . zrobiona na tip top i pójdzie do sprzedania....może troche szkoda, ale w zimie mimo ze 4 napedówka nie jeżdziła i trochę mało wygodna na codzień, a rodzina rośnie w siłę :D

 

-- N mar 27, 2011 1:04 am --

 

a blok 3.4 byl w polowie modeli beznadziejnych modeli 996 i pekły prawie wszystkie!!!

moje to ostanie prawdziwe ! :twisted:

 

-- N mar 27, 2011 1:04 am --

 

a blok 3.4 byl w polowie modeli beznadziejnych modeli 996 i pekły prawie wszystkie!!!

moje to ostanie prawdziwe ! :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...