AMI Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 5w30 Troche chyba kiepski wybor mimo wszystko do STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 AMI, czemu kiepski w scooby necie taki leja taki subaru zaleca nawet na korku jest napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 dlaczego kiepski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Byc moze w codziennej jezdzie ujdzie - ale mimo wszystko chyba bym poszedl w cos typu 5/10w40 przynajmiej. Ale jest osobny watek olejowy - warto poczytac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 kosmit007, od kolejnej osoby sie dowiaduje ze po wlaniu takiego oleju, w aso nie podbija ksiazki serwisowej ... dziwne, bo ja postawilem przy swoim, na ostatnim serwisie gwarancyjnym Pustaka, ze nie zycze sobie wlewania lotosa do mojego silnika Wlali to co chciałem 8) 5W30 jest dobry do bulwarowej jazdy, do upalania nie bardzo :wink: Cojones przejechal na takim oleju juz 46k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 nie upalam, uzytkuje bardzo spokojnie, to co mam wlać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Na razie lej w takim razie to co ASO zaleca na gwarancji. A watek olejowy polecam tak czy inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 co do watku olejowego to nobby wylowil z 5000 stron dyskusji taki patent olej to wiadomo cudowny motul 15w50 4 litry i reszta 0w40 ktos taki koktail zapodawal do swojego bolidu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Nie no, nie popadalbym tez w przesade w druga strone - mysle, ze wiekszosci uzytkownikow xW50 czy xW60 pewnie tez raczej potrzebne nie bedzie No ale koncapcja mixu interesujaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 podobno o duzo redukuje tarcie i zuzycie metalowych , miedzianych czesci w silniku byla tabela wklejona w watek z wartosciami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 No ale koncapcja mixu interesujaca Nie chciało mi się przeglądać całego wątku, bo trochę nie chciało mi się wierzyć, że taki pomysł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 mi ten watek jak prowokacja brzmi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Prowokacja czy nie - nie zamierzam prawde mowiac praktykowac jakos celowo miksow. Chyba, ze mnie zycie nagle do dolewki zmusi i nie bede mial nic innego pod reka Zreszta pewnie i tak nie bede na Motulu 300V jezdzil - a jesli, to raczej 5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 .... ze nie zycze sobie wlewania lotosa do mojego silnika .... To kontrowersyjne lać tani brand lotos choćby i full syntetic do drogiej rajdowej fury. To tak jakby do Rolsa wstawić topowy sprzęt audio Supersonic 1) Nie polecam też zmieniać lepkości lato/zima 2)Mniej szkodliwa jest już stała mieszkana motul; 0w40 ale też nie rozumiem po co. Za to polceam stale lać ten sam markowy olej.Przy czym nie dramatyzowałbym z tym motulem. Mobil 5w50,Castrol10w60,Valvoline. I jeśli silnik jest "mocno" eksploatowany to przyspieszyć wymiany! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 mówiąc prowakacja miałem na myśli główny temat a nie olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalbtl Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 -- N mar 27, 2011 8:24 pm -- a tak na prawdę to nastraszyli mnie w nie-ASO...że silnik to złom , a samochód bez przeróbki jeżdzi kiepsko i remap i wydech jest konieczny... Z Subaru nie mam bogatych doświadczeń ale z "profesjonalnymi" mechanikami i firmami mam już spore. Pierwsza zasada to nie ufaj mechanikom i obsłudze w firmach typu nie-ASO. Być może mają rację i znają się na tym ale sprawdź to w innym miejscu i w internecie. No i nie zdziw się kiedy po godzinnym samo dokształcaniu w necie będziesz wiedział więcej niż obsługa firmy lub mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 nie upalam, uzytkuje bardzo spokojnie, to co mam wlać??? To po co Ci remap w 4t :?: :!: Przez najbliższe 3 lata zaglądaj tylko do ASO, jak Ci się znudzi, poszlajasz się po firmach na M i 4t. Nie rozumiem po co w ogóle rozmawiasz z tunerami o samochodzie na gwarancji, jeżeli Cię ta gwarancja interesuje :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectropagus Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Panowie ale skąd taka rozdmuchana dyskusja. Padło poste pytanie z obawy o wytrzymałość jednostki czy zakuwać silnik i drugie jak ze zmianą wydechu i remapem. Odpowiedź powinna być krótka-do momentu ukończenia gwarancji szanuj zimny silnik i korzystaj z niego, nie dotykając go -żadnych remapów, wydechów i innych zmian. Sprawa na tym się kończy. Jeśli natomiast Kosmit napisałby, że rezygnuje z gwarancji to lecimy z wątkiem na bogato-jeśli zakuć to tylko na takich i takich częściach, tu i tu, przy okazji zrób wydech, remap i kilka innych rzeczy i będzie przyjemne autko do kościoła i na tor. Koniec tematu. nie ma co się rozwodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Też nie rozumiem o co takie wielkie halo. Jak się kupuje samochód, nieistotne jaki, trzeba się liczyć z tym, że coś może "pryknąć" Jeśli padnie Ci silnik to naprawią na gwarancji (w tym przypadku) lub zrobisz to na własną rękę jeśli miną te 3 lata bądź 100kkm. Przecież to tylko samochód - kupa śrubek, uszczelek i paru innych gratów - rzecz nabyta :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Przecież to tylko samochód - kupa śrubek, uszczelek i paru innych gratów - rzecz nabyta :roll: jeden droższy, drugi tańszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 jeden droższy, drugi tańszy To jest akurat bez znaczenia, bo jeśli kogoś nie stać na utrzymanie samochodu, który kupuje to w ogóle nie ma co zaczynać takich tematów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobby Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 co do watku olejowego to nobby wylowil z 5000 stron dyskusji taki patent olej to wiadomo cudowny motul 15w50 4 litry i reszta 0w40 ktos taki koktail zapodawal do swojego bolidu 0w-40 lub 10w-40 Widzialem wyniki po szczegolowych analizach owych mieszanek. Delikatnie mowiac sa one bardzo zaskakujace Testy prowadzone byly przy uzyciu GT-R'a a do Motula dolewali M1. A apropo tematu. "Powiedzieli ze auto nie jezdzi".No tak....Nie bede komentowal checi zarobienia pieniazkow Jezeli odpychanie od 0-100km w troszke powyzej 5sek nie jest jezdzeniem to ja sie zastanawiam co mozna powiedziec o wiekszosci wolnossacych,TDI'kow itd...?koparki na drogach czy jak?? hahah :shock: kosmit007 36 m-cy spokojnej glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit007 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 przejechałem się sti kumpla z pakietem PRODRIVE.......i oszalałem!!!!! MEGA WYPAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 przejechałem się sti kumpla z pakietem PRODRIVE.......i oszalałem!!!!! no to pięknie... dobrze, że jutro też jest dzień! ze swoimi modami poczekaj, koledzy już radzili. a jak chcesz się ze swoim autem lepiej poznać, to na pojeżdżawkę się wybierz: tam poznasz ciemną stronę mocy, choć, w tym przypadku, będzie świetlista. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Odpowiedź powinna być krótka-do momentu ukończenia gwarancji szanuj zimny silnik i korzystaj z niego, nie dotykając go -żadnych remapów, wydechów i innych zmian. Sprawa na tym się kończy. Dokładnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się