Skocz do zawartości

O rowerach


Niuniek

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, carfit napisał:

No chyba nie za bardzo , ten wyświetlacz u mnie to integralna część do sterowania silnikiem el. , ale gadżet fajny !

 

 

bardzo bardzo...

 

Przystawka Cobi z apka na iPhone przejmuje sterowanie napedem itd... O ile masz naped Bosch, a z tego co widzialem na fotce to tak jest...

Bosch Plug and Play

With the Bosch motor COBI.Bike is even much more fun! The classic display is now a relic of the past. The installation is child's play: your Intuvia or Nyon control unit and the central display holder remain on your handlebars! Just replace the existing display with the COBI.Bike hub and you can easily control the support modes and the light. With your smartphone and the free COBI.Bike app, now you have available a modern, fully-integrated control center – with komoot tours, real-time fitness data, tour tracking, voice guidance and much more. The best: your eBike battery is charging your smartphone! Connect your eBike to your digital world!

 

https://get.cobi.bike/pl_en/cobi/configurator/index/sku/BCP-BSN-IX-E1

 

 

 

Edytowane przez Pyzo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja kilka razy jechałem zaskakująco szybko rowerem po mieście czyli 50 kmh i były loty przez maskę auta wyjezdzajacego z podporządkowanej. Ogólnie nie polecam bo trzeba po każdym fikolku przednie koło nowe kupować. Także jedziemy swoje a jak ktoś z podporządkowanej sobie życzy wjechać to zwalniamy aby nie zaskoczyć i wszyscy zadowoleni :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu nie usprawiedliwia rowerzystów, którzy łamią prawo. Jednak w sytuacji  o której dyskutujemy prawo złamał zarówno rowerzysta jak i kierowca samochodu. W takiej sytuacji tj. widząc przed sobą nieprawidłowo jadącego rowerzystę (sam fakt że rowerzysta znajdował się na tej drodze) kierowca powinien zachować szczególna ostrożność , a to zgodnie z opinią biegłego zapobiegło by wypadkowi i śmierci człowieka. W takiej sytuacji kierowca musi ponosić odpowiedzialność .  

Przyczynienie rowerzysty skutkować będzie obniżeniem zadośćuczynienia, które kierowca najprawdopodobniej zapłaci rodzinie zabitego, jeżeli  ta wystąpi z  takim roszczeniem.  Odnosi się to tak samo do sytuacji gdy rowerzysta jedzie ścieżką rowerową. Musi zachować szczególną ostrożność i uwzględnić że pieszy może wejść na ścieżkę rowerową.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staram się nie jeździć ruchliwymi drogami poza miastem od czasu gdy debil z uśmiechem skręcił na mnie na czolówkę. To robotnicy wracający z pracy do domu po całym tygodniu. Debil stracił uprawnienia. Cwaniacki nie zauważyli, że mam kamerę w okularach!!! Po mieście jeżdżę ścieżkami.

Każdemu radzę kamerę na kask, bo też może trafić na zmęczonych robotników, albo na wesołą grupkę.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 
bardzo bardzo...
 
Przystawka Cobi z apka na iPhone przejmuje sterowanie napedem itd... O ile masz naped Bosch, a z tego co widzialem na fotce to tak jest...
Bosch Plug and Play
With the Bosch motor COBI.Bike is even much more fun! The classic display is now a relic of the past. The installation is child's play: your Intuvia or Nyon control unit and the central display holder remain on your handlebars! Just replace the existing display with the COBI.Bike hub and you can easily control the support modes and the light. With your smartphone and the free COBI.Bike app, now you have available a modern, fully-integrated control center – with komoot tours, real-time fitness data, tour tracking, voice guidance and much more. The best: your eBike battery is charging your smartphone! Connect your eBike to your digital world!
 
https://get.cobi.bike/pl_en/cobi/configurator/index/sku/BCP-BSN-IX-E1
 
 
 

Ooo widzisz tego nie doczytałem , no to zamawiam :)
Jak tak dalej pójdzie , ze się wkrecilem ponownie w jazdę na rowerze , ze będę zmuszony zmienić auto :) . Niestety w Audi brak jakiekolwiek możliwości przewozu roweru :( , no może oprócz bagażnika na dachu , ale to odpada zupełnie :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, blejzu napisał:

Ale brzuch rośnie i trzeba zacząć się ruszać. No i dzieci marudzą, że chcą ze mną na rower pójść :

To Ty zwykły rower kup, a nie e-bajka :P Nawet pomijając kwestie zrzucania brzucha, to chcesz jechać 30, gdy dziedzi będą jechały 10? ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Zyzol napisał:

To Ty zwykły rower kup, a nie e-bajka :P Nawet pomijając kwestie zrzucania brzucha, to chcesz jechać 30, gdy dziedzi będą jechały 10? ;) 

Myslalem o tym ale zwykly rower ma ogromna wade: czlowiek sie meczy ;) A tak, to do pracy bede sobie pomykal elektrykiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, carfit napisał:


Ooo widzisz tego nie doczytałem , no to zamawiam :)
Jak tak dalej pójdzie , ze się wkrecilem ponownie w jazdę na rowerze , ze będę zmuszony zmienić auto :) . Niestety w Audi brak jakiekolwiek możliwości przewozu roweru :( , no może oprócz bagażnika na dachu , ale to odpada zupełnie :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Hak i bagażnik na hak:)

Bagaznik-na-hak-Thule-VeloSpace-XT-3-939-BOX-300L.jpeg

Edytowane przez bikeman1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bikeman1 napisał:

Hak i bagażnik na hak:)

no niestety , w RS6 brak możliwości zamontowania haka , i brak możliwości montażu bagażnika na tylną klapę , bo jest spojler dachowy ...... i jestem w generalniej dupie :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, carfit napisał:

no niestety , w RS6 brak możliwości zamontowania haka , i brak możliwości montażu bagażnika na tylną klapę , bo jest spojler dachowy ...... i jestem w generalniej dupie :( 

Tak z ciekawości...czemu w RS6 haka nie można a w A6 można?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bikeman1 napisał:

Tak z ciekawości...czemu w RS6 haka nie można a w A6 można?

bo są jakieś systemy do zawieszenia DRS , zaraz za tylną belką i nie ma takiej opcji , już pytałem , można ale tylko fabrycznie , jak sie zamawia auto do produkcji . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bikeman1 napisał:

No to lipton rzeczywiście:/ a powiedz mi odblokowałeś już rower? Jak to się robi? Nie traci się gwarancji? I ciekaw jestem do jakiej prędkości będzie wspomaganie i na ile bateria wytrzyma

Odblokanie roweru w systemie Bosch , jest dziecinnie proste , kupuje sie gotowy chip , odkreca się lewą korbę , i obudowę silnika , wypina piny i wpina gotowy moduł , najlepsze jest to , że pokazuje rzeczywistą prędkość  , a nie jak w innych przypadkach oszukuje tylko czujnik prędkosci .... 

https://mocnerowery.pl/speedbox-2-bosch-performance_odblokowanie-roweru.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem dziś u znajomego na takich maszynach, Trek za 23k oraz Spec za 15k i powiem szczerze pomimo że trek sporo droższy to nie dorasta do pięt Specowi 

 

Ps Carfit do jazdy z kolegami o stalowych łydach zobacz jaki jest sprzęt:) seryjnie ma wspomaganie do 45km/h

PowerflyLT99_19_27119_A_Primary.jpeg

specialized-levo-fsr-comp-carbon-6fattie-2018-electric-mountain-bike-black-red-EV306354-8530-1.jpg

DomanePlus_19_24672_A_Primary.jpeg

Edytowane przez bikeman1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bikeman1 napisał:

Jeździłem dziś u znajomego na takich maszynach, Trek za 23k oraz Spec za 15k i powiem szczerze pomimo że trek sporo droższy to nie dorasta do pięt Specowi 

 

Ps Carfit do jazdy z kolegami o stalowych łydach zobacz jaki jest sprzęt:)

PowerflyLT99_19_27119_A_Primary.jpeg

specialized-levo-fsr-comp-carbon-6fattie-2018-electric-mountain-bike-black-red-EV306354-8530-1.jpg

DomanePlus_19_24672_A_Primary.jpeg

Ostatni ok , górskie odpadają , ja mam w tym roku jeden cel , zrobić jak najlepszą formę w tym sezonie , a na zimę jechać znowu na teneryfę z ekipą , ale tym razem jako czynny uczestnik , a nie człowiek do pomocy , choć ta funkcja w tej ekipie dawała mi wielką frajdę :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem dziś u znajomego na takich maszynach, Trek za 23k oraz Spec za 15k i powiem szczerze pomimo że trek sporo droższy to nie dorasta do pięt Specowi 
 
Ps Carfit do jazdy z kolegami o stalowych łydach zobacz jaki jest sprzęt:) seryjnie ma wspomaganie do 45km/h
PowerflyLT99_19_27119_A_Primary.thumb.jpeg.dd8d53cfa05c4b481a5f1a2374260fc3.jpeg
specialized-levo-fsr-comp-carbon-6fattie-2018-electric-mountain-bike-black-red-EV306354-8530-1.jpg.c4b824bd49e911ed300c3dcb8d7c189a.jpg
DomanePlus_19_24672_A_Primary.thumb.jpeg.d7c2cfc899334efcd609195efee7afcf.jpeg

Spec dużo lepszy? Napisz coś więcej, próbuje się dokształcić z e-Bike’ów


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, sredniaq napisał:


Spec dużo lepszy? Napisz coś więcej, próbuje się dokształcić z e-Bike’ów

chętnie bym Ci pomógł , ale ja jestem leszczem w tych sprawach :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, bikeman1 napisał:

Jeździłem dziś u znajomego na takich maszynach, Trek za 23k oraz Spec za 15k i powiem szczerze pomimo że trek sporo droższy to nie dorasta do pięt Specowi 

 

Ps Carfit do jazdy z kolegami o stalowych łydach zobacz jaki jest sprzęt:) seryjnie ma wspomaganie do 45km/h

PowerflyLT99_19_27119_A_Primary.jpeg

specialized-levo-fsr-comp-carbon-6fattie-2018-electric-mountain-bike-black-red-EV306354-8530-1.jpg

DomanePlus_19_24672_A_Primary.jpeg

 

Ten Trek to 35tys kosztuje, przynajmniej na półce ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w każdym hobby cena nie idzie w parze z rozsądkiem :)

33 minuty temu, sredniaq napisał:


Spec dużo lepszy? Napisz coś więcej, próbuje się dokształcić z e-Bike’ów


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Najlepszym dokształceniem to będzie wsiąść i się przejechać

 

Z grubsza to wygląda to tak, są dwa systemy e-bików

 

1. MID - czyli silnik / napęd centralny, tam gdzie korba, polega na wspomaganiu pedałowania, masa zębatek, coś na zasadzie skrzyni biegów, predkość przeważnie do 25km ( bo takie przepisy ), po odblokowaniu 40-45. Moc silnika 250 - 500W

 

 

 

Product0094.jpg

 

 

2. HUB - czyli napęd w tylnej piaście / kole. Wspomaga pedałowanie, lub odkręcamy manetkę i gaz. Prędkość nawet 120km/h ( są wariaty, wystarczy wpisać na YT ), moc silnika od 1000W - 12kW :D, przyśpieszenie do setki na poziomie 5s. Przy czym mój ma np 3kW i do 45km/h przeciętna osobówka nie ma startu na światłach

 

IMG_9540.jpg

 

 

Co jeszcze...tak na początek tej zajawki...

 

MIDy są to przeważnie maszyny seryjne, natomiast HUBy to customy 

Edytowane przez bikeman1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...