Skocz do zawartości

O rowerach


Niuniek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Trasę Athertonów znam z YT ale chyba dopiero teraz została ukończona i - le big wow:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danny jak zawsze debeściak, tylko trochę na starość zmiękł i patrze rowery z amorkami używa :) Acz jak znam życie to nie miał wyjścia. Dawca hajsów reklamowych kazał, tak samo jak z kapeluszem od firmy od gazowanych napojów. No ale .. filmiki robi dzięki temu pro i zarabia na życie także cieszyć się trza :) Przyznaję 100 punktów rower-lansu na 10 możliwych :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam takie typy :D

post-486-0-46147500-1476863316.jpg

post-486-0-78429000-1476863316_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 

To ja mam takie typy :D

OŻ 0.o ile ten pierwszy ma skoku? - bo wyglada na wiecej niz impreza Solberga :D

Na pewno więcej niż 200 :D

Zwracam też uwagę na to że jest na slick'u !... Czyli nie jakieś Rampage tylko raczej Taxco chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Młoda adeptka DH poszła na spacer :D

post-486-0-61868700-1481126970_thumb.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unibike Xenon - prawie kazdy z elementow napedu o polke wyzej niz w tym Bulszicie, a przede wszystkim hamulce shimano i to wszystko za podobna kase!

Ale prawda jest taka, ze jezeli jestes laikiem i bedziesz tego roweru uzywac rekreacyjnie 1-2k km rocznie to rower za 2500 zl w 100% spelni twoje oczekiwania.

Pytanie tez, czego oczekujesz od takiego roweru?

Bo u niektorych producentow wszystkie rowery crossowe sa nastawione bardziej na sportowo (np. Specialized) tam nie uswiadczysz elementow zwiekszajacych komfort typu: regulowany wspornik kierownicy, zelowe siodelko, czy amortyzowana rura podsiodlowa. W innych markach jest to standardem dla calej serii. A u jeszcze innych zalezy to od ceny roweru i tak: tanie rowery nie beda tego mialy po to zeby byly tanie. Srednia polka cenowa (do 3, moze 3,5k zl) bedzie nastawiona bardziej na komfort, a drozsze modele znowu beda pozbawione tych dodatkow, przez co beda sztywniejsze i lzejsze.

Ogolnie moznaby o tym napisac ksiazke, ale dopuki sie nie przejedziesz na kilku rowerach, to nie dowiesz sie niczego.

A jezeli kupisz pierwszy z brzegu na podstawie samych danych technicznych to:

1. Moze trafisz na swoj ideal i bedzie Ci na nim wygodnie, bez zadnego "ale"

2. Moze bedzie Ci sie wydawac, ze jest ok, ale bedziesz kombinowac, bo cos Ci nie bedzie "lezec"

3. Rower bedzie na tyle nie dopasowany do Twojej anatomii, ze bedzie zalewac Cie krew na sama mysl o jezdzie na nim.

Powodzenia ;)

Edytowane przez pajac_am
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unibike Xenon - prawie kazdy z elementow napedu o polke wyzej niz w tym Bulszicie, a przede wszystkim hamulce shimano i to wszystko za podobna kase!

Ale prawda jest taka, ze jezeli jestes laikiem i bedziesz tego roweru uzywac rekreacyjnie 1-2k km rocznie to rower za 2500 zl w 100% spelni twoje oczekiwania.

Pytanie tez, czego oczekujesz od takiego roweru?

Bo u niektorych producentow wszystkie rowery crossowe sa nastawione bardziej na sportowo (np. Specialized) tam nie uswiadczysz elementow zwiekszajacych komfort typu: regulowany wspornik kierownicy, zelowe siodelko, czy amortyzowana rura podsiodlowa. W innych markach jest to standardem dla calej serii. A u jeszcze innych zalezy to od ceny roweru i tak: tanie rowery nie beda tego mialy po to zeby byly tanie. Srednia polka cenowa (do 3, moze 3,5k zl) bedzie nastawiona bardziej na komfort, a drozsze modele znowu beda pozbawione tych dodatkow, przez co beda sztywniejsze i lzejsze.

Ogolnie moznaby o tym napisac ksiazke, ale dopuki sie nie przejedziesz na kilku rowerach, to nie dowiesz sie niczego.

A jezeli kupisz pierwszy z brzegu na podstawie samych danych technicznych to:

1. Moze trafisz na swoj ideal i bedzie Ci na nim wygodnie, bez zadnego "ale"

2. Moze bedzie Ci sie wydawac, ze jest ok, ale bedziesz kombinowac, bo cos Ci nie bedzie "lezec"

3. Rower bedzie na tyle nie dopasowany do Twojej anatomii, ze bedzie zalewac Cie krew na sama mysl o jezdzie na nim.

Powodzenia ;)

Potwierdzam w pełnej rozciągłości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...