Skocz do zawartości

Filmy


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

mam nadzieje ze oddajecie furaki do mechanika, ktoremu mozna powierzyc ukochane zabawki a nie takiego jak na filmie

 

 

 

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 904&q=535i :shock:

 

 

warto poczekac do tego co sie dzieje po 5 minucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z pewną nieśmiałością....BYŁO :wink:

 

Hihi, dobry jest komentarz pod filmem :

 

"babe is a poser... very common indeed. She is selling her STi for a truck. She was never a subie enthusiast she was just trying to impress a guy that doesnt even like her"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie ten samochód zawsze był i jest argumentem mojego kumpla, który jest fanem quattro i audi, w dyskusji jaką z nim toczę o wyższości Subaru nad Audi... :twisted:

 

To trochę jak z tymi wyższościami świąt.

Ja tam bym się nie podejmował którejś stawiać wyżej. Z tym że Audi jest prekursorem, przynajmniej jak idzie o rajdy, a do historii przechodzą raczej twórcy gatunków.

A za dwudziestoletni egzemplarz Quattro Sport to ładnych kilka nowych estiajów trzeba by dać…

 

Subaru było prekursorem seryjnie produkowanych osobowych aut z AWD. Jeśli brać pod uwagę tylko rajdy to Subaru i Audi muszą przyznać wyższość Lanci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi od dawna pokazuje sie w takich produkcjach, np mam gdzies na plycie przewodnik po wiekszosci kurortow snowboardowych w Alpach - rola Audi sprowadza sie do tego, ze prowadzacy jedzie tym autem i opowiada o kolejnym regionie. Ladnie, dyskretnie i w temacie, bo jednak audi quattro plus snowboard - jakos pasuja do siebie. OBK rowniez, a jakze :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru było prekursorem seryjnie produkowanych osobowych aut z AWD.

 

Chyba jednak Audi.

 

 

Jeśli brać pod uwagę tylko rajdy to Subaru i Audi muszą przyznać wyższość Lanci.

 

 

Tylko że Lancia była jeszcze długo ośkowa jak Audi wygrywało. To Audi wywołało rewolucję - turbiny i napęd na 4 koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli brać pod uwagę tylko rajdy to Subaru i Audi muszą przyznać wyższość Lanci.

 

 

Tylko że Lancia była jeszcze długo ośkowa jak Audi wygrywało. To Audi wywołało rewolucję - turbiny i napęd na 4 koła.

 

Dokładnie tak, przed Audi absolutnie nikt nie kojarzył AWD z samochodami sportowymi. To było coś, co nadawało się dla leśniczego, jakiegoś geodety itp., czyli ludzi poruszających się poza drogami. Wykorzystanie takiego napędu w sporcie, to tylko i wyłącznie zasługa Audi ze swoim Quattro, a wszystkie późniejsze rajdowe czterołapy i cywilne HS-y są jedynie efektem sukcesów tegoż samochodu.

A Lancia bardzo długo opierała się napędowi na cztery koła, model S4 pojawił się dopiero w 1985 roku, czyli rok po Peugeot 205 T16 i cztery lata po Audi Quattro (1981).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru było prekursorem seryjnie produkowanych osobowych aut z AWD.

 

Chyba jednak Audi.

 

W 1971 weszło do produkcji masowej Leone z 4WD. Jakie Audi było wcześniej ?

 

Tez jestem ciekaw jakie audi bylo wczesniej produkowane SERYJNIE...

 

Co znalazlem na http://weteranszos.pl/index.php?s=read_news&nwsid=123 :

 

"W zeszłym roku upłynęło 25 lat od pierwszego wielkoseryjnego zastosowania napędu 4x4 w aucie osobowym. Pierwszym samochodem z tego typu napędem było właśnie Audi."

 

jesli 25 lat temu, to bylo to kolo roku 80, teraz zostaje sprawdzic czy Witek prawde napisal z tem subaru z 1971.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...