pit1golf Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam wszystkich posiadaczy suburu. Jestem od 2m-cy "szczesliwym" posiadaczem outback 2.0 diesel,a. Po dokonaniu zakupu i odebraniu z salonu bardzo bylem zadowolony z tego modelu. Jednakze na drugi dzien strasznie sie rozczarowalem poniewaz nie moglem uruchomic silnika. Wezwalem asistance i odcholowali go do serwisu. Po sciagnieciu z lawety okazalo sie iz "no problem" - odpalil. Nie stwierdzono niczego. Auto 100% sprawne. Wszystko byloby w porzadku gdyby historia sie niepowtorzyla :-( Po 2tyg. znowu to samo. Auto nie jest garazowane i stai na dworze. Z moich obserwacji doszedlem do wniosku iz problem pojawia sie gdy na dworze jest powyzej 10 st mrozu. Przy kolejnym razie skorzystalem z ogrzewanego garazu i ku mojemu zdziwieniu usterka sie sama usunela. O co chodzi nie mam zielonego pojecia.W serwisie nic nie moga zaradzic poniewaz auto jest sprawne. Strach pomyslec jak gdzies dalej pojade i zostawie je na cala noc. Nie moge przez caly mysleco cieplym noclegu na mojego subaru.Moge sie jedynie pocieszyc iz niedlugo juz nie bedzie mrozow ale czy o to wlasnie chodzi, raczej nie . Akumulator jest sprawny- nie ma zwarcia na celi takze prad trzyma.Pozdrawiam wszystkich i przyszlych wlascicieli subaru. Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 pit1golf, lej paliwo z wyższej półki, zimowe. Przy dużych mrozach nie szczędź na zupkę dla Subaraczka 8) Witam na Forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 albo dodaj depresator do paliwa - jak bedizesz w garazu stal - zeby galaretka sie nie zrobila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit1golf Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Od samego poczatku nie oszczedzam na paliwie. Wogole nie chce zaskoczyc.Przy nacisnieciu start nie ma zadnej reakcji . To wyglada tak jakby nie dostal odpowiedniego zasilania do uruchomienia tej maszyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 serwis - telefon ... aku siadło? rozładowane? naładować i jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 ...a sprzęgło wciskasz....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Wogole nie chce zaskoczyc.Przy nacisnieciu start nie ma zadnej reakcji . To wyglada tak jakby nie dostal odpowiedniego zasilania do uruchomienia tej maszyny. No i trzeba było tak od razu a nie że się mamy domyslać co się dzieje. Czasem nawet padnie akumulator sam z siebie, zwarcie cel i na smietnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 A to nie jest problem z jakimś autoalarmem i odcięciem zapłonu? Przyznam się, że mi kiedyś lawetą wypożyczony samochód do serwisu zawieźli, bo wysiadłem na stacji benzynowej, coś tam źle zrobiłem z uzbrojeniem alarmu i wóz już nie ruszył . A wystarczyło ponownie uzbroić alarm i rozbroić i samochód pojechał dalej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 ...a sprzęgło wciskasz....? No właśnie - pamiętaj, że jak nie wciśniesz sprzęgła, to po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje - totalna cisza (przynajmniej tak jest w poprzednim modelu). Ja mam wyuczony nawyk wciskania sprzęgła przy zapalaniu, ale kilka razy zdarzyło się o tym zapomnieć i zawsze byłem w ciężkim szoku, że coś się popsuło. Może nie dopełniasz tej procedury? A jeśli nie, to raczej akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 No właśnie - pamiętaj, że jak nie wciśniesz sprzęgła, to po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje - totalna cisza (przynajmniej tak jest w poprzednim modelu). W nowym też tak jest :arrow: nad pedałem sprzęgła jest czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Przy nacisnieciu start nie ma zadnej reakcji . Czasem np. pilot do bramy / inny nadajnik w aucie powoduje zakłócenia i po wciśnięciu "start" nie ma reakcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Zanim naciśniesz Start/Stop świeci się na zielono? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Czytam takie same rady jak mnie dawali . A mnie przy minus 5 nie zapalał , a przy minus 4 zapalał . Ciekawostka , bo nikt nie chciał uwierzyć . Może koledze ktoś powie gdzie jest moduł immo , aby wiedział gdzie podgrzać zapalniczką gdy nie odpali . To pierwszy sposób na szukanie winowajcy , gdy komputer nie zapamiętuje . -- 24 lut 2011, o 17:58 -- viewtopic.php?f=24&t=115253&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.