Skocz do zawartości

Jak zrobić "twardy" hamulec??


lucza

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra zrobiłem to ustrojstwo z kątowników,trochę to topornie wygląda ale działa,to znaczy nie działa, kompletnie żadnej zmiany czyli gra niewarta świeczki, tak jak mi kolega na PW napisał,ściana grodziowa w subaru jest wystarczająco mocna żeby znieść takie naprężenia bez żadnych odchyleń.Teraz czekam na czterotłoczki i potem rozważam nacinane tarcze TORX,dzięki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bling bling, niech ktoś najpierw sprawdzi czy ta ściana grodziowa faktycznie się porusza przy zwykłym hamowaniu... wg mnie nie.

 

A u mnie tak akurat bylo. Naddawala sie przy mocniejszym wcisnieciu hamulca. Nie byl to duzy ruch, ale zauwazalny. Fakt, ze nie chcialo mi sie bawic w mody "krok po kroku", wiec ciezko ocenic, co dalo wiekszy efekt, ale zamocowanie takiego wspornika + montaz przewodow w stalowym oplocie = duza roznica w new age WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucza, moze i bym to zrobil, ale niestety nie mam juz tej imprezy. Napewno sensownosc takiego rozwiazania zalezy od modelu, stanu auta itd. Ale generalnie niestety prawda jest taka, ze heble w WRX mnie nie powalily. Nawet po utopieniu jakichs tam pieniedzy i poprawieniu fabryki, to ciagle nie bylo to o co chodzi. I ogolnie wnioski wiekszosci uzytkownikow sa takie, ze trzeba wydac sporo pieniedzy, zeby zestaw ze standardowym rozmiarem tarczy jakos hamowal i sie nie przegrzewal. Trzeba po prostu siegnac po czesci z najwyzszej polki. A to juz powoduje, ze jest to kwota na tyle duza, ze warto myslec nad innym rozwiazaniem, tzn. np. nad wsadzeniem hebla z STi - to wydaje sie byc najlepszym rozwiazaniem na co dzien. Albo nad zmiana auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
WRX mnie nie powalily

 

A dla mnie, jak z GT wsiadłem do WRX miło zaskoczyły. Moja mazda z 98 roku hamuje o wiele chętniej niż GT z 4 tarczami i nowymi klockami.

 

Skoro klocki, tarcze i zaciski mam jak w WRX (przynajmniej z przodu) to musi być pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam na pompę z STI,mam już co prawda cztero tłoczki ale na razie ich nie instaluje bo te co mam standardowe są nówka i chcę je dojeżdżić,a poza tym chcę sprawę doprowadźić do końca żeby mieć obraz da się czy nie da się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ok,czas się znalazł,pompa STI,duże serwo,tarcze OEM,klocki OEM,przewody elastyczne zmienione na OEM,płyn dot5,zaciski po kompletnej regeneracji przód dwótłoczki tył jeden tłoczek i teraz mam prożbe niech ktoś mi napisze procedurę odpowietrzania po wymianie pompy,hamulce wiem od najdalszego do najbliższego pompy ale jak się odpowietrza pompę hamulcową? opcja bez ABS dzięki i pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pompa nie ma odpowietrznika (chyba nie masz)to nie robisz z nią nic.Procedura taka jak bez wymiany pompy-może trochę więcej trza popedałować.Zalewasz zbiorniczek. Dobrze odczekać parę minut i potem machać pedałem,żeby powietrze mogło wstępnie odejśc do góry przez zbiorniczek.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...