zoowty Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 może któryś z forumowiczów zrobił by kilka sztuk?ew rozpora pomiędzy pompą a podłużnicą Zobaczę jutro jak wygląda to w aucie i może coś wystrugam tylko pinokia nie zrob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zobaczę jutro jak wygląda to w aucie i może coś wystrugam myślę, że grono zaliczek mocno by zmotywowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 bling bling, niech ktoś najpierw sprawdzi czy ta ściana grodziowa faktycznie się porusza przy zwykłym hamowaniu... wg mnie nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 wg mnie nie. Według mnie tez nie... ale... warto sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Podpinam się pod temat, bo w każdym nowszym aucie, nawet WRX'03 pedał jest twardszy i reakcja szybsza, nie trzeba w niego kopać. Może od WRX pompa by podeszła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Dobra zrobiłem to ustrojstwo z kątowników,trochę to topornie wygląda ale działa,to znaczy nie działa, kompletnie żadnej zmiany czyli gra niewarta świeczki, tak jak mi kolega na PW napisał,ściana grodziowa w subaru jest wystarczająco mocna żeby znieść takie naprężenia bez żadnych odchyleń.Teraz czekam na czterotłoczki i potem rozważam nacinane tarcze TORX,dzięki i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Może faktycznie jakąś większą pompę założyć ? tak jak proponuje Xionc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Odnosze wrazenie, ze zaczynacie wydziwiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Odnosze wrazenie, ze zaczynacie wydziwiac jak nic trzeba jeszcze pomalować na różowy sti kolor i wtedy będzie git Pozdrawiam p.s. posiadać nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 bling bling, niech ktoś najpierw sprawdzi czy ta ściana grodziowa faktycznie się porusza przy zwykłym hamowaniu... wg mnie nie. A u mnie tak akurat bylo. Naddawala sie przy mocniejszym wcisnieciu hamulca. Nie byl to duzy ruch, ale zauwazalny. Fakt, ze nie chcialo mi sie bawic w mody "krok po kroku", wiec ciezko ocenic, co dalo wiekszy efekt, ale zamocowanie takiego wspornika + montaz przewodow w stalowym oplocie = duza roznica w new age WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Oki dzibi, to teraz może spróbuj zdeinstalować te ustrojstwo i będziemy mieli jasny obraz co bardziej pomogło,przewody w oplocie czy ten "usztywniacz",tak dla zasady żeby mieć jasność,dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 lucza, moze i bym to zrobil, ale niestety nie mam juz tej imprezy. Napewno sensownosc takiego rozwiazania zalezy od modelu, stanu auta itd. Ale generalnie niestety prawda jest taka, ze heble w WRX mnie nie powalily. Nawet po utopieniu jakichs tam pieniedzy i poprawieniu fabryki, to ciagle nie bylo to o co chodzi. I ogolnie wnioski wiekszosci uzytkownikow sa takie, ze trzeba wydac sporo pieniedzy, zeby zestaw ze standardowym rozmiarem tarczy jakos hamowal i sie nie przegrzewal. Trzeba po prostu siegnac po czesci z najwyzszej polki. A to juz powoduje, ze jest to kwota na tyle duza, ze warto myslec nad innym rozwiazaniem, tzn. np. nad wsadzeniem hebla z STi - to wydaje sie byc najlepszym rozwiazaniem na co dzien. Albo nad zmiana auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 WRX mnie nie powalily A dla mnie, jak z GT wsiadłem do WRX miło zaskoczyły. Moja mazda z 98 roku hamuje o wiele chętniej niż GT z 4 tarczami i nowymi klockami. Skoro klocki, tarcze i zaciski mam jak w WRX (przynajmniej z przodu) to musi być pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 czekam na pompę z STI,mam już co prawda cztero tłoczki ale na razie ich nie instaluje bo te co mam standardowe są nówka i chcę je dojeżdżić,a poza tym chcę sprawę doprowadźić do końca żeby mieć obraz da się czy nie da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Mówisz o tej pompie co ma na końcu taką czarną blaszaną puszkę? Pytam, bo na allegro jeszcze jest pompa ABS i wygląda już to inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 jeszcze jej nie widziałem ale opcja bez ABS-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 a ja zawsze myslalem ze najprosciej i najtaniej utwardzic hamulec to poprostu odpiac serwo calkiem PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Ale ja mam twardy hamulec, ale muszę go cisnąć mocno. -- 16 mar 2011, o 20:56 -- czy ktoś już wpadł na pomysł jak poprawić wspomaganie hamowania w GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 no właśnie nad tym pracuję,wszystko mam kupione i leży w garażu i czeka na wolna chwilę ale na razie strasznie dużo pracy mam także może w przyszłym tygodniu opiszę co i jak pomogło lub nie,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Znalazłem radę jak poprawić trochę hamulec. Otóż jedziemy na przegląd i dowiadujemy się, że jeden zacisk stoi na beton, następnie nam go regenerują, zalewają nowy płyn i jest ze 25% lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Ok,czas się znalazł,pompa STI,duże serwo,tarcze OEM,klocki OEM,przewody elastyczne zmienione na OEM,płyn dot5,zaciski po kompletnej regeneracji przód dwótłoczki tył jeden tłoczek i teraz mam prożbe niech ktoś mi napisze procedurę odpowietrzania po wymianie pompy,hamulce wiem od najdalszego do najbliższego pompy ale jak się odpowietrza pompę hamulcową? opcja bez ABS dzięki i pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Jeśli pompa nie ma odpowietrznika (chyba nie masz)to nie robisz z nią nic.Procedura taka jak bez wymiany pompy-może trochę więcej trza popedałować.Zalewasz zbiorniczek. Dobrze odczekać parę minut i potem machać pedałem,żeby powietrze mogło wstępnie odejśc do góry przez zbiorniczek. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 a czy przy pedałowaniu pompa nie będzie czasem tłoczyć powietrza w przewody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 a czy przy pedałowaniu pompa nie będzie czasem tłoczyć powietrza w przewody trochę będzie-dlatego trzeba będzie wiecej pedałować lub nawet powtórzyć odpowietrzanie.Wszystko wyjdzie przez odpowietrzniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 płyn dot5 a nie powinien być dt4 lub dot5.1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się