carfit Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 I dalej nie wiem co mam utaj piszecie że śrubki, a kolega carfit w innym poście pisze że płytki to może podaj jaki masz silnik , bo w tamtym poście była rozmowa o gt-ku :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Tak dla swiętego spokoju, każda 125-ka ma regulację na śrubki.Iść regulować i ne marudzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 gforce,Mam taki sam model. Regulacja na 100% na śrubki. Silnika nie trzeba wyjmować. Kup tylko uszczelki pod pokrywę zaworów (dwie uszczelki) z możliwością zwrotu. Po zdjęciu pokrywy dowiesz się czy uszczelkę musisz wymienić. Jak nie to zwrócisz. Regulację w 2 godziny można spokojnie wykonać. Ja za regulacje zapłaciłem około 150zł Wujek Dobra Rada: uszczelki przy montażu dwustronnie smarować silikonem, w ten sposób unika się śmierdzącego wycieku oleju na kolektor wydechowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eden Prime Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Podepnę się. Po wizycie w jednym warsztacie dowiedziałem się że mam uszczelki pod głowicę do wymiany. Że niby widać jak się patrzy pod kątem na silnik (normalnie od góry), że cieknie olej. Generalnie po rozmowie z Aflintą dochodzę do wniosku że jednak chodzi o uszczelkę pod dekle/pokrywę zaworów. Nie mam białego dymu z rury,oleju nie ubywa,a mechanik (gdzie dwóch klubowiczy robi auta) twierdzi że trza wyjmować silnik, planować głowice,czyli wydać 2000 zł żeby wymienić uszczelkę pod głowicą, bo widzi że cieknie olej (którego nie ubywa). Pomóżcie "chopy" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Tak dla swiętego spokoju, każda 125-ka ma regulację na śrubki.Iść regulować i ne marudzić Dzięki Marek za pomoc bo za chwile już czekałem na 4 wersje co to ja nie mam w silniku Co ASO to ASO . Wielkie dzięki raz jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Eden Prime, jest tak jak piszesz, masz uszczelki pod dekielkami do wymiany(chyba ze faktycznie pod glowicami w co watpie, a to juz bol finansowy jak sam pisales), ja po jakichs tam nizkach zaplacilem ok 50zl za 2 sztuki, silikon o ktorym pisal motorOla dostalem w gratisie, tylko ze u mnie sie nie poci, a RZYGA , teraz jak popadal snieg i wyglupiam sie na parkingu musze pilnowac jego stanu. Ile wezma za robote, nie wiem, trzeba chyba silnik lekko uniesc, ja przy okazji unoszenia i wymiany uszczelek, wymieniam swiece i dam nowe kable w.n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 jak się patrzy pod kątem na silnik (normalnie od góry), że cieknie olej szczerze, to większej głupoty tutaj nie przeczytałem , i nie wiem co za mechanik coś takiego wywnioskował bo, boxer subaru ma doprowadzenia oleju górą, cieknąć może tylko gdy głowica jest pęknięta, ale to mało prawdopodobnie, i jeżeli cieknie to od dołu silnika, gdzie są kanały którymi olej wraca grawitacyjnie do miski, ciec może z dekli, uszczelki są chyba po 44 pln w aso, lub można zrobić jeszcze jeden myk , ale ogólnie polecam wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Jednak śrubki u mnie, i po problemie - regulacja i już na zimnym nie gaśnie Wogule nie byłu luzu a i osiągi lepsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ja dzis regulowalem u siebie i przezylem szok, ze mam 16 zaworow a nie 8 ;P. Też nie bylo luzów na wydechowych... zobaczymy jak teraz bedzie chodził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 gforce, SOHC nie oznacza, że tam jakaś stara technologia po dwa zawory na cylinder siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik_80 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 A wiecie panowie jakie powinny być luzy w Legasiu MY04 2.5 SOHC? Szukałem ale jakoś nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi... Mam serwisówkę ale w niej tylko do DOHC Turbo znalazłem wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się