Skocz do zawartości

Regulacja zaworów Legacy III 2.0 n/a 125 KM


gforce

Rekomendowane odpowiedzi

I dalej nie wiem co mam utaj piszecie że śrubki, a kolega carfit w innym poście pisze że płytki :)

 

to może podaj jaki masz silnik , bo w tamtym poście była rozmowa o gt-ku :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gforce,

Mam taki sam model. Regulacja na 100% na śrubki. Silnika nie trzeba wyjmować. Kup tylko uszczelki pod pokrywę zaworów (dwie uszczelki) z możliwością zwrotu. Po zdjęciu pokrywy dowiesz się czy uszczelkę musisz wymienić. Jak nie to zwrócisz.

 

Regulację w 2 godziny można spokojnie wykonać.

Ja za regulacje zapłaciłem około 150zł :)

 

Wujek Dobra Rada: uszczelki przy montażu dwustronnie smarować silikonem, w ten sposób unika się śmierdzącego wycieku oleju na kolektor wydechowy... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się. Po wizycie w jednym warsztacie dowiedziałem się że mam uszczelki pod głowicę do wymiany. Że niby widać jak się patrzy pod kątem na silnik (normalnie od góry), że cieknie olej. Generalnie po rozmowie z Aflintą dochodzę do wniosku że jednak chodzi o uszczelkę pod dekle/pokrywę zaworów. Nie mam białego dymu z rury,oleju nie ubywa,a mechanik (gdzie dwóch klubowiczy robi auta) twierdzi że trza wyjmować silnik, planować głowice,czyli wydać 2000 zł żeby wymienić uszczelkę pod głowicą, bo widzi że cieknie olej (którego nie ubywa). Pomóżcie "chopy" .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla swiętego spokoju, każda 125-ka ma regulację na śrubki.Iść regulować i ne marudzić :mrgreen:

 

 

Dzięki Marek za pomoc :) bo za chwile już czekałem na 4 wersje co to ja nie mam w silniku :) Co ASO to ASO . Wielkie dzięki raz jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eden Prime, jest tak jak piszesz, masz uszczelki pod dekielkami do wymiany(chyba ze faktycznie pod glowicami w co watpie, a to juz bol finansowy jak sam pisales), ja po jakichs tam nizkach zaplacilem ok 50zl za 2 sztuki, silikon o ktorym pisal motorOla dostalem w gratisie, tylko ze u mnie sie nie poci, a RZYGA :P , teraz jak popadal snieg i wyglupiam sie na parkingu musze pilnowac jego stanu. Ile wezma za robote, nie wiem, trzeba chyba silnik lekko uniesc, ja przy okazji unoszenia i wymiany uszczelek, wymieniam swiece i dam nowe kable w.n

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się patrzy pod kątem na silnik (normalnie od góry), że cieknie olej

szczerze, to większej głupoty tutaj nie przeczytałem ;), i nie wiem co za mechanik coś takiego wywnioskował bo, boxer subaru ma doprowadzenia oleju górą, cieknąć może tylko gdy głowica jest pęknięta, ale to mało prawdopodobnie, i jeżeli cieknie to od dołu silnika, gdzie są kanały którymi olej wraca grawitacyjnie do miski, ciec może z dekli, uszczelki są chyba po 44 pln w aso, lub można zrobić jeszcze jeden myk ;), ale ogólnie polecam wymianę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...