Jump to content

Regulacja zaworów Legacy III 2.0 n/a 125 KM


gforce

Recommended Posts

Szajze, bo czasem gasnie mi na zimnym silniku, i delikatnie drga.... trzeba bedzie o tym pomsylec ;( Czy da sie za krotkie plytki gdzies dokupic? Jaka maja srednice? Jakie luzy zaworowe powinien miec ten silnik? I czy dostep jest naprawde tragiczny, regulacja zaja bym sie sam :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Trzeba zmierzyć luzy, rozpiąć rozrząd, wyjąć wałki rozrządu, wyjąć płytki, pomierzyć żeby było wiadomo ile potrzeba nowych ile można zastosować starych (w innym miejscu np), ile nadaje się do szlifu, potem wszystko do kupy poskładać i cieszyć się jazdą :mrgreen:

 

Dostęp jest słaby ale da się zrobić.

 

Mimo wszystko oddał bym to komuś komuś do zrobienia :wink:

Link to comment
Share on other sites

125 qni to regulacja płytkami.

 

A ja jednak myśle że jest regulacja ręczna czyli na śrubki :D

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

A ja jednak myśle że jest regulacja ręczna czyli na śrubki :D

Hmmm... sprawdziłem :oops:

 

Faktycznie śrubki.

 

Musiało mi się z 2,5 pomylić. Albo nadmiar Jaśka wczoraj wieczorem :P

:oops:

 

Sorry, mój błąd.

Zabrać mi tego pomuka :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

a w 2004 2.0 n/a tez srubki? ile aso sobie moze zyczyc za taka regulacje?

 

zależy czy silnik

SOHC - jeden wałek rozrządu, na obudowie plastikowej rozrządu jedno duże kółko, na jedno głowicę ;)

post-10091-135184426913_thumb.jpg

DOHC - dwa wałki rozrządu, na obudowie plastikowej rozrządu dwa kółka, na jedno głowicę ;)

post-10091-135184426923_thumb.jpg

cena? zadzwonić do aso i najlepiej zapytać, i później poinformować na forum bo chętnie bym się dowiedział ;)

Link to comment
Share on other sites

gforce,

Mam taki sam model. Regulacja na 100% na śrubki. Silnika nie trzeba wyjmować. Kup tylko uszczelki pod pokrywę zaworów (dwie uszczelki) z możliwością zwrotu. Po zdjęciu pokrywy dowiesz się czy uszczelkę musisz wymienić. Jak nie to zwrócisz.

 

Regulację w 2 godziny można spokojnie wykonać.

Ja za regulacje zapłaciłem około 150zł :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
A trzeba do regulacji auto podnosić?

 

samego auta nie ale silnik na poduchach pewnie tak.

 

nie ma takiej potrzeby :D

Link to comment
Share on other sites

I dalej nie wiem co mam utaj piszecie że śrubki, a kolega carfit w innym poście pisze że płytki :)

 

 

A ja jednak myśle że jest regulacja ręczna czyli na śrubki :D

 

 

 

Pan carfit czarno na bialym napisal, silnik 125 kunia, regulacja na srubki :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...