gforce Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Przeczytałem milion postów o regulacji zaworów a i tak nie jestem pewien jak regulowane sa zawory w poim silniku? Hydraulicznie, srubka czy płykami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 125 qni to regulacja płytkami. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Szajze, bo czasem gasnie mi na zimnym silniku, i delikatnie drga.... trzeba bedzie o tym pomsylec ;( Czy da sie za krotkie plytki gdzies dokupic? Jaka maja srednice? Jakie luzy zaworowe powinien miec ten silnik? I czy dostep jest naprawde tragiczny, regulacja zaja bym sie sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Trzeba zmierzyć luzy, rozpiąć rozrząd, wyjąć wałki rozrządu, wyjąć płytki, pomierzyć żeby było wiadomo ile potrzeba nowych ile można zastosować starych (w innym miejscu np), ile nadaje się do szlifu, potem wszystko do kupy poskładać i cieszyć się jazdą Dostęp jest słaby ale da się zrobić. Mimo wszystko oddał bym to komuś komuś do zrobienia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Wałki trza wyjmować ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Wałki trza wyjmować ? :roll: Chyba w kazdym rozrzadzie regulowanym plytkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 No właśnie nie w każdym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Nie w każdym ale tutaj akurat trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 125 qni to regulacja płytkami. A ja jednak myśle że jest regulacja ręczna czyli na śrubki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 A ja jednak myśle że jest regulacja ręczna czyli na śrubki Hmmm... sprawdziłem Faktycznie śrubki. Musiało mi się z 2,5 pomylić. Albo nadmiar Jaśka wczoraj wieczorem Sorry, mój błąd. Zabrać mi tego pomuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 no to jak śrubki to 2h roboty i po spawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Sorry, mój błąd.Zabrać mi tego pomuka Przeraziłeś mnie, nie powiem. Ale za szybka odpowiedz pomuk zostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 a w 2004 2.0 n/a tez srubki? ile aso sobie moze zyczyc za taka regulacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 a w 2004 2.0 n/a tez srubki? ile aso sobie moze zyczyc za taka regulacje? zależy czy silnik SOHC - jeden wałek rozrządu, na obudowie plastikowej rozrządu jedno duże kółko, na jedno głowicę DOHC - dwa wałki rozrządu, na obudowie plastikowej rozrządu dwa kółka, na jedno głowicę cena? zadzwonić do aso i najlepiej zapytać, i później poinformować na forum bo chętnie bym się dowiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 gforce, Mam taki sam model. Regulacja na 100% na śrubki. Silnika nie trzeba wyjmować. Kup tylko uszczelki pod pokrywę zaworów (dwie uszczelki) z możliwością zwrotu. Po zdjęciu pokrywy dowiesz się czy uszczelkę musisz wymienić. Jak nie to zwrócisz. Regulację w 2 godziny można spokojnie wykonać. Ja za regulacje zapłaciłem około 150zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jak na śrubki to z przyjemnościa zrobie sobie sam . Na płytki gorzej bo magnesówki nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 A trzeba do regulacji auto podnosić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Jakie powinny być luzy zaworowe w tym silniku? Z doświadczeń wynika, żeby regulować luźniej, ciaśniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 SOHC dolot 0,20 +/- 0,02 mm wylot 0,25 +/- 0,02 mm 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 A orientujecie się czy w Imprezie 99 2,0- 125KM też są śrubki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 To ten sam silnik przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 A trzeba do regulacji auto podnosić? samego auta nie ale silnik na poduchach pewnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 A trzeba do regulacji auto podnosić? samego auta nie ale silnik na poduchach pewnie tak. nie ma takiej potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 I dalej nie wiem co mam utaj piszecie że śrubki, a kolega carfit w innym poście pisze że płytki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 I dalej nie wiem co mam utaj piszecie że śrubki, a kolega carfit w innym poście pisze że płytki A ja jednak myśle że jest regulacja ręczna czyli na śrubki Pan carfit czarno na bialym napisal, silnik 125 kunia, regulacja na srubki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się