GiGi Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 zamknąłem auto normalnie pilotem i od następnego dnia nie otwiera się bagażnik. Nic nie przytrzasnąłem zamykając go. Dostępu od środka nie ma, bo jest kratka. ani pilot, ani przycisk na klapie nie dają efektu.. czy ktoś z was miał już taką sytuację? co robić????!!!!! help :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Dostępu od środka nie ma, bo jest kratka Ale kratka się zaczyna chyba od konca oparcia, to nie mozesz oparcia zlozyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGi Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 GENIALNE Kratka jest do oparcia, a do podłogi gruba blacha. Palca nie wciśniesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 zamknąłem auto normalnie pilotem i od następnego dnia nie otwiera się bagażnik. Nic nie przytrzasnąłem zamykając go.Dostępu od środka nie ma, bo jest kratka. ani pilot, ani przycisk na klapie nie dają efektu.. czy ktoś z was miał już taką sytuację? co robić????!!!!! help :shock: A probowales przycisk wewnatrz samochodu? Do otwierania/zamykania wszystkich zamkow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGi Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 próbowałem, też dupa;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 GiGi, ja w Imprezie przez przypadek taką przesówkę przy zamku na klapie przestawiłem. Się okazało, że to blokada zamka jest. Też nie mogłem otworzyć z kabiny, ani z klucza. Pomogło wczołganie się do bagażnika przez środkowy otwór w kanapie (wiem, człowiek guma ze mnie) i pociągnięcie za fluorescencyjna klamkę (w US-specach jest). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 GENIALNE nie wiedziałem, że to taki bunkier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 GENIALNE nie wiedziałem, że to taki bunkier blachę można odkręcić ale od strony bagażnika. Swoją drogą to niezły klops. Nie ma jakiegoś trybu awaryjnego odblokowującego wszystkie zamki ? np. brak zasilania z aku ? chyba, że zamek się zaciął....a wtedy to ciężki przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGi Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 po długich mękach udało się wykręcić kratkę od strony kanapy. klapę udało się otworzyć od wewnątrz, ale z zamkiem wszystko w porządku. po zamknięciu problem pozostaje. jutro odwiedzę serwis...;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOLO Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Miałem kiedyś taki sam problem. Okazało się, że postawienie OBKa na równym podłożu rozwiązało problem. Generalnie zauważyłem, że gdy stanę na nierówności ( np. przednie koło na wysokiej zaspie) są problemy zarówno z otwarciem jak i zamknięciem. Czy też tak się Wam zdarza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 GiGi, ja w Imprezie przez przypadek taką przesówkę przy zamku na klapie przestawiłem. Się okazało, że to blokada zamka jest. Też nie mogłem otworzyć z kabiny, ani z klucza przesuwka jest, a ZTCW (bo też kiedyś przypadkiem przesunąłem) to umożliwia otwarcie tylko z klucza, a uniemożliwia otwarcie ze środka za pomocą dźwigienki (ta standardowa obok otwierania wlewu paliwa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 po długich mękach udało się wykręcić kratkę od strony kanapy. klapę udało się otworzyć od wewnątrz,ale z zamkiem wszystko w porządku. po zamknięciu problem pozostaje. jutro odwiedzę serwis...;( czyli lepiej wcześniej zdjąć blachę...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krass Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 czy ktoś z was miał już taką sytuację? co robić????!!!!! help :shock: Ja tak miałem. Albo raczej myślałem, że mam - zamek się chyba niby otwierał, ale klapy nie dawało się podnieść. Próbowałem zamknąć pilotem i otworzyć ponownie - spowodowałem tylko uruchomienie się alarmu (w garażu podziemnym) Klapa dalej nie dawała się podnieść. Byłem bliski odkręcania blachy i wściekły na maksa. Szarpnąłem naprawdę porządnie klapę, tak "ostatni raz" i... w cudowny sposób otworzyła się Skleiła się od mieszanki błotno-solnej z drogi i otwieranie standardową siłą było daleko niewystarczające Ale to chyba nie jest ten sam case, co u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGi Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Odwiedziłem dziś serwis. Chłopaki wzięli auto od razu. Rozebrali. Ewidentnie nie było impulsu (prądu) przy otwieraniu i zamykaniu. Po zdjęciu plastików w klapie okazało się, że utlenił się przewód zasilający centralny zamek. Wszyscy byli bardzo zdziwieni. Ja najbardziej. Dodam, że auto kupiłem nowe w salonie w lipcu 2010 i nigdy nic w nim nie było rozbierane, walone itd. a żeby coś się utleniło to do reakcji potrzeba jakiejś wilgoci, po której śladu też nie było. Tak czy inaczej na razie naprawili i działa. Jak coś będzie nie tak, powiedzieli, że wymienią wiązkę... Dziwne, nie powinny się takie rzeczy zdarzać w nowym i zdecydowanie nie tanim aucie. dzięki wszystkim za pomoc. PS wycinam blachę z kratki. tak na wszelki wypadek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 PS wycinam blachę z kratki. tak na wszelki wypadek... Wytnij i zamontuj na kilka śrubek, bo jak trafisz na bardzo upierdliwego policjanta lub co gorsza inspektora ITD (mają juz uprawnienia do osobówek) to stracisz dowód za niezgodność z homologacją i można mieć nawet problem ze skarbowym (jak odliczasz VAT od rat leasingowych) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 PS wycinam blachę z kratki. tak na wszelki wypadek... Wytnij i zamontuj na kilka śrubek, bo jak trafisz na bardzo upierdliwego policjanta lub co gorsza inspektora ITD (mają juz uprawnienia do osobówek) to stracisz dowód za niezgodność z homologacją i można mieć nawet problem ze skarbowym (jak odliczasz VAT od rat leasingowych) Nawet przy wycięciu samej blachy z dolnej części kraty ? Sama krata zostaje, odpada tylko kawałek blachy od podłogi do kraty - czyli realnie do górnej krawędzi kanapy ... Też bym to chętnie zrobił, ale jak nie można tego "legalnie " zrobić to chyba "odpuszczę" temat ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 PS wycinam blachę z kratki. tak na wszelki wypadek... Wytnij i zamontuj na kilka śrubek, bo jak trafisz na bardzo upierdliwego policjanta lub co gorsza inspektora ITD (mają juz uprawnienia do osobówek) to stracisz dowód za niezgodność z homologacją i można mieć nawet problem ze skarbowym (jak odliczasz VAT od rat leasingowych) Nawet przy wycięciu samej blachy z dolnej części kraty ? Sama krata zostaje, odpada tylko kawałek blachy od podłogi do kraty - czyli realnie do górnej krawędzi kanapy ... Też bym to chętnie zrobił, ale jak nie można tego "legalnie " zrobić to chyba "odpuszczę" temat ... Przestrzeń ładunkowa ma być trwale oddzielona. Jak ktoś zorientowany w temacie dopatrzy się brak blachy kłopoty mogą być bolesne/kosztowne. Można spróbować przykręcić ją od strony kanapy ale to wymaga wiercenia w rurkach mocujących wielu otworów na nakrętki. Na kilku mocowaniach blacha będzie niemiłosiernie hałasować. -- 18 sty 2011, o 11:50 -- GiGi jak serwis dostał się na tył skoro była kratka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGi Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Z tą gównianą blachą z kombi robi się mały hatchback. Przecież wiele "ciężarówek" ma tylko górną część kratki. Np. mieliśmy forestera z kratką którą mam do dziś w garażu i ona nie ma blachy... -- 19 sty 2011, 02:06 -- ADAM12, kratkę wyjąłem z kumplem i jednym Jackiem Danielsem w przeddzień od strony kabiny. Są tylko cztery śruby do których z trudem ale można się dostać. Oni tylko zdjęli wewnętrzny plastik z klapy i zrobili swoje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 dobrze, że jest taka opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się