Wito Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Tak sie właśnie zastanawiałem, czy ktoś mi może powiedzieć jak mocne są zakute 2 litrowe jednostki ? jakie przebiegi wytrzymują? czy to zależy od jego pasowania ? Za wszystkie info z góry thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 wszytko zalezy co, gdzie i jak czyli, jaki silnik, jakie graty oraz kto i jak pasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Silnik ej20 większa TURBINA TDO5 Kute tłoki CP Pistons Panewki ACL śruby do korbowodu komplet uszczelek do silnika Mniej wiecej tak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Wito, nikt Ci nie powie ile to wytrzyma bo niby skąd można coś takiego wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Wito, nikt Ci nie powie ile to wytrzyma bo niby skąd można coś takiego wiedzieć? możemy wróżyć i robić zakłady :?: :wink: a wracając do tematu: podobno zakute wytrzymują krócej (ale szybciej) - bo nikt przecież nie buduje takich jednostek żeby jeździć spokojnie w trasy i nabijać kilometry :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Heh no niby tak.. tylko chcialem wiedziec czy to sa granice 20 tys km czy duzo wiecej, ja nie cisnę auta jezdze raczej spokojnie nie upalam na torze a ni nic... dlatego tak czysto teoretycznie chcialem sie dowiedziec czy to bardzo skraca zywotnosc czy po prostu troche.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Wito - dla mnie to bylo 25tys. km Ale ja mialem, jak sie okazalo za bardzo luzno spasowane Generalnie z tego co wywniosowalem z lektur i ostatnich rozmow z Carfitem. Nawet ciasniej pasowana kucizna i tak jest luzniej pasowana niz seria - co powoduje, ze zycie silnika od remontu do remontu, a juz na pewno do "piston slapa" bedzie nieco krotsze jednak z reguly. Przy luzniejszej kuciznie, jeszcze krotsze. Ale za to dmuchac mozna wiecej, z racji zapewne wytrzymalszych tlokow, co sie na moc przelozy na pewno. Zdarza sie, ze piston slap sie odzywa niedlugo po montazu (niektorym), moze sie odezwac po 50-60tys. km np. Gwarancji ani reguly chyba nie ma. Z piston slapem mozna zyc, ale jak juz zacznie np. dmuchac powietrze bokami, jak u mnie, to sie nie pojezdzi. Kwestia czego oczekujesz przede wszystkim od samochodu i jak nim jezdzisz tez. Czeste odpalanie, zwlaszcza na zimno - na pewno zadnemu silnikowi sie nie przysluzy. Jesli jezdzisz wiecej w trasach - pojezdzi pewnie dluzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 piston slap ma większość turbo subaraków po pewnym (ktoś może strzeli jakąś liczbę?) przebiegu kolega ma na myśli awarię uniemożliwiającą dalszą eksploatację typu panewka, utrata kompresji, pokruszony tłok,pęknięty korbowód, wywalona uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 piston slap ma większość turbo subaraków po pewnym (ktoś może strzeli jakąś liczbę?) przebiegukolega ma na myśli awarię uniemożliwiającą dalszą eksploatację typu panewka, utrata kompresji, pokruszony tłok,pęknięty korbowód, wywalona uszczelka W tym temacie niestety duzo zalezy takze od mapy... Bedzie sknocona, to jazda moze nie byc zbyt dluga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Moje auto wystroił Rysiek ze strojenia.pl Gośc jest mistrzem jesli o to chodzi Czyli w takim razie jak juz cos sie stanie to trzeba ponownie remontowac i zakuwac silnik ? kurde nie dobrze boje sie bo mój na kuciznie ma przebieg 14 tys km ale działa pieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 ile KM/NM masz na tym zestawie :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Hmm narazie dmucha 1 bar ale bede go stroił na 1.2/1.3 na hamowani jak juz cieplej sie zrobi. wiec pewnie koło 300 jest teraz i około 400 momentu przy 1.3 ma wyjsc własnie 350 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Ja na razie na kuciźnie przejechałem z 8 tys. km (z czego prawie 5 tys. docieranie) i jest - odpukać - spokój, nie ma piston slapa, ani dymu dziwnego koloru. Oby tak dalej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Wito, wał jest nowy oraz korbowody (są to seria wrx czy sti)? -- 15 sty 2011, o 02:34 -- Wito, wał jest nowy oraz korbowody (są to seria wrx czy sti)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 no ja właśnie tego się tylko obawiam. Trochę kilometrów klepie i jestem ciekaw jak zakuty i trochę zdłubany będzie się sprawował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Kameleon, kwestia czego użyłeś i jak to wszystko jest pasowane. ( bo inaczej się pasuje do sportu i na ulicę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Kameleon, kwestia czego użyłeś i jak to wszystko jest pasowane. ( bo inaczej się pasuje do sportu i na ulicę) Zgaduje ze na ulice jest ciasniej a do sportu luzniej ze wzgledu na temperatury dzialania silnika, i wplywu jaki temperatura ma na kute tloki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 do sportu zawsze jest luźniej, ale z tym zwiazane są inne problemy oraz żywotność danej jednostki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 do sportu zawsze jest luźniej, ale z tym zwiazane są inne problemy oraz żywotność danej jednostki.... No rozumiem ze tak jest, probuje sie zorientowac w temacie ze wzgledu na posiadane obecnie auto i rozpowszechniane wiesci or ringlandach, ktore nie daja rady w serii, no poprostu zastanawiam sie nad opcjami jakie sa... czytalem ze kute tloki sa za luzne zima i ze trzeba rozgrzac porzadnie auto zanim bedzie sie gdzies jechalo. Z jakimi problemami nalezy sie liczyc przy kutych tlokach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 na tych tłokach daje Ci max 10kkm :roll: potem, znajdź sobie hurtownie z olejami, może Ci się sprzedać :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 na tych tłokach daje Ci max 10kkm :roll:potem, znajdź sobie hurtownie z olejami, może Ci się sprzedać :roll: Taką co abonamenty miesięczne na olej dają? Nie pozostawiłeś cienia nadzieji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 na tych tłokach daje Ci max 10kkm :roll:potem, znajdź sobie hurtownie z olejami, może Ci się sprzedać :roll: To było apropo Cp Pistons ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 na tych tłokach daje Ci max 10kkm :roll:potem, znajdź sobie hurtownie z olejami, może Ci się sprzedać :roll: "Na tych" czyli ktorych? W tej chwili mam przejechane 15k mil czyli ponad 24k km - silnik ewidentnie jest juz rozsypany . Auto nadal na gwarancji, i jak na razie to ani nie bierze oleju ani nie przejawia innych oznak swojej upadlosci. Nie mniej licze sie z mozliwoscia samozniszczenia, stad moje pytania odnosnie kutych tlokow. Czy zakuty silnik ma znacznie zwiekszone zapotrzebowanie na olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Warto pamiętać że pod daną nazwą producenta tłoków nie zawsze są takie same tłoki. Każda licząca się firma produkuje tłoki z wielu rodzajów stopów metali w zależności od przeznaczenia i życzeń klienta. Takie uogólnianie jest podobne do wątku olejowego i tekstów w stylu: "oleje Mobil są do dupy a Motul jest najlepszy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.