Eryk Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Te 285 koni to na silniku (celem sprostowania - wersja USDM) i jak wyzej wspomniano to kazda hamownia inaczej pokazuje a chodzi o poprawienie przyjemnosci jazdy autem w sposob bezpieczny. Dla mnie zmiany przy pomocy Cobba, znacznie zmienily reakcje auta na dodawanie gazu, i o to mi chodzilo. Sama cyferka jest bardziej dla mnie punktem orientacyjnym niz wartoscia, na ktorej bym polegal. Przy zakupie uppipe polecam sprawdzone marki, ja sie nadzialem i mialem "swierszcza" pod maska przez 2 miesiace - pozniej sie okazalo ze to nowiutki uppipe byl nieszczelny. Czy wydech 2.5 czy 3 cale, nie ma znaczenia, byle by nie rdzewial, byl szczelny, nie obijal sie o podwozie i dobrze brzmial. Przy turbo back z, czy bez katalizatorow, remap trzeba zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Te 285 koni to na silniku (celem sprostowania - wersja USDM) i jak wyzej wspomniano to kazda hamownia inaczej pokazuje a chodzi o poprawienie przyjemnosci jazdy autem w sposob bezpieczny. Dla mnie zmiany przy pomocy Cobba, znacznie zmienily reakcje auta na dodawanie gazu, i o to mi chodzilo. Sama cyferka jest bardziej dla mnie punktem orientacyjnym niz wartoscia, na ktorej bym polegal. Przy zakupie uppipe polecam sprawdzone marki, ja sie nadzialem i mialem "swierszcza" pod maska przez 2 miesiace - pozniej sie okazalo ze to nowiutki uppipe byl nieszczelny. Czy wydech 2.5 czy 3 cale, nie ma znaczenia, byle by nie rdzewial, byl szczelny, nie obijal sie o podwozie i dobrze brzmial. Przy turbo back z, czy bez katalizatorow, remap trzeba zrobic. Witam sorka ze sie wcinam Male pytanko,czy ten uppipe byl tzw flexi wstawka w srodku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Czy wydech 2.5 czy 3 cale, nie ma znaczenia, Nie nie do końca.. zwłaszcza na seryjnej td04l.. 3" to troszkę przerost formy nad treścią przy takich mocach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Te 285 koni to na silniku (celem sprostowania - wersja USDM) i jak wyzej wspomniano to kazda hamownia inaczej pokazuje a chodzi o poprawienie przyjemnosci jazdy autem w sposob bezpieczny. Dla mnie zmiany przy pomocy Cobba, znacznie zmienily reakcje auta na dodawanie gazu, i o to mi chodzilo. Sama cyferka jest bardziej dla mnie punktem orientacyjnym niz wartoscia, na ktorej bym polegal. Przy zakupie uppipe polecam sprawdzone marki, ja sie nadzialem i mialem "swierszcza" pod maska przez 2 miesiace - pozniej sie okazalo ze to nowiutki uppipe byl nieszczelny. Czy wydech 2.5 czy 3 cale, nie ma znaczenia, byle by nie rdzewial, byl szczelny, nie obijal sie o podwozie i dobrze brzmial. Przy turbo back z, czy bez katalizatorow, remap trzeba zrobic. Witam sorka ze sie wcinam Male pytanko,czy ten uppipe byl tzw flexi wstawka w srodku? Tak dokladnie, pozniejszy zakup markowy byl tez w tym stylu i dzialal sprawnie od poczatku. Czy wydech 2.5 czy 3 cale, nie ma znaczenia, Nie nie do końca.. zwłaszcza na seryjnej td04l.. 3" to troszkę przerost formy nad treścią przy takich mocach :wink: Wszystko zalezy jakie sa plany modyfikacji auta - apetyt rosnie w miare jedzenia. Dla mnie wydech 3 calowy byl bardziej dostepny, wiec na taki sie decydowalem, i nie mialem powodu do narzekania, ani problemow z seryjna td04l, byla w planach vf39, ale skonczylo sie ostatecznie na wymianie auta na STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Na 2.5" robi sie bez problemow ponad 300KM, a tyle w WRXowym bloku to juz duze ryzyko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaya Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Na 2.5" robi sie bez problemow ponad 300KM, a tyle w WRXowym bloku to juz duze ryzyko. Wg Jetronic 260-280 KM to bezpieczne granica dla tego modelu, można kręcić ponad 300 z tym, że wtedy najbardziej to auto lubi stać w servisie...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Rozsadna dziwczyna :shock: ... rzadkosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Na 2.5" robi sie bez problemow ponad 300KM, a tyle w WRXowym bloku to juz duze ryzyko. Wg Jetronic 260-280 KM to bezpieczne granica dla tego modelu, można kręcić ponad 300 z tym, że wtedy najbardziej to auto lubi stać w servisie...... Hm... Dyziowe 2,5 jeździ mając coś koło trzech setek i w serwisie stoi tylko okazjonalnie... jak się przepotwarza w STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaya Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Na 2.5" robi sie bez problemow ponad 300KM, a tyle w WRXowym bloku to juz duze ryzyko. Wg Jetronic 260-280 KM to bezpieczne granica dla tego modelu, można kręcić ponad 300 z tym, że wtedy najbardziej to auto lubi stać w servisie...... Hm... Dyziowe 2,5 jeździ mając coś koło trzech setek i w serwisie stoi tylko okazjonalnie... jak się przepotwarza w STI ja mówię o 2.0 WRX nie 2,5........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Nie wazne ile samochod ma koni, wazne jak jedzie. Mozna zrobic 2.0 na TD04, ktory pokona 1/4 mili w wysokie 12 sekund. Co do pytania z tematu, w starszych WRX mozna jezdzic bez katalizatorow i bez remapu, wtedy jeszcze program nie byl napisany z mysla o ochronie srodowiska. Ja przez kilka miesiecy jezdzilem w bugeye z przelotowym wydechem i nie swiecil sie CEL, sprawe zalatwily dwa rezystory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Potwierdzam, bo niestety mam...3 cale w WRX, to przesada i tylko pogarsza osiągi. Będę kombinował wsadzić zwężkę na łączeniach rur, chyba niektóre STI takie właśnie miały rób 2,5 cala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Kuba, to w końcu jak to jest? Mam wydech od turbo 2,5" z końcowym przelotowym, chciałem zmienić up pipe na taki bez kata, ale większość ludzi mówiła, że to nie ma sensu jeśli nie będę robił mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Czy tactrixem można wyłączyć 2gą sondę w łatwy sposób czy musi być cała mapa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunomk Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 mozesz swobodnie wywalic te katy ja wywalilem koncowy tlumik prodriv up pipe oszukiwacz drugiej sondy i smigac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 brunomk, a długo już tak jeździsz? Ps. jakbyś mógł to używaj polskich liter i znaków interpunkcyjnych, bo ciężko się czyta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 I co to za oszukiwacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Czy tactrixem można wyłączyć 2gą sondę w łatwy sposób czy musi być cała mapa? Można wyłączyć wyświetlanie się błędu P0420 jednym suwaczkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 chrisro, to tuleja dystansowa odstawiajaca sonde od wydechu - taka circa 10cm rurka przyspawana do wydechu pod katem prostym w miejscu wkrecenia sondy (lub wkrecona w jej gniazdo), a w nia dopiero sonda. Moze pomoc - moze nie pomoc. Moze pomoc, a po jakims palowaniu albo jezdzie na autostradzie CEL sie wlaczy. Skoro zaczelismy, to porozmawiajmy czym skutkuje wylaczenie drugiej sondy, pls. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 grzywaczewski, kilka aut widziałem z tulejką, ale w subaru to chyba nie działa. Błąd wyskakuje wyłącznie przy spokojnej, jednostajnej jeździe w trasie. Czasami po 20km, innym razem po 300 lub w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 niumen, ja z tym patentem przejechałem już 3000km i żaden błąd się nie pojawił. Skoro zaczelismy, to porozmawiajmy czym skutkuje wylaczenie drugiej sondy, pls. No właśnie. Niech ktoś napisze bo ciekaw jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 niumen, ja z tym patentem przejechałem już 3000km i żaden błąd się nie pojawił. No to się tylko cieszyć. :wink: grzywaczewski napisał(a):Skoro zaczelismy, to porozmawiajmy czym skutkuje wylaczenie drugiej sondy, pls. No właśnie. Niech ktoś napisze bo ciekaw jestem. Żeby nie pojawiał się błąd sondy, wystarczy wyłączyć wyświetlanie tego błędu za pomocą tactrixa i romraidera, a nie wyłączać sondę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 A czy taki samochód nie jeździ w trybie awaryjnym jak pali się check? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 I jaka jest zła strona metody oszukania sondy tulejką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 A czy taki samochód nie jeździ w trybie awaryjnym jak pali się check? Jeżeli zapala się P0420 z powodu przelotowego wydechu to nie ma żadnego awaryjnego trybu. Dlatego wyłączenie wyświetlania tego błędu załatwia sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Druga sonda jakies jednak informacje dostarcza. U mnie sportowy katalizator jest gdzies po srodku auta dopiero, wiec przewody od drugiej sondy majster przedluzyl. Jednak doczytalem sie w necie, ze tych kabli nie powinno sie przedluzac, bo zmienia sie opornosc i odczyty sa zafalszowane (jesli juz przedluzac, to firmowymi przedluzkami z wtykami... a u mnie ucinaczki i lutowanie :roll: ). CEL sie nie swieci (juz) bo jakos dobrali opornosc tych kabli. Przypuszczam jednak, ze pomiary sa zafalszowane i to moze byc przyczyna wysokiego spalania. Co bedzie jesli wylaczy sie druga sonde? Przepadnie closeloop? Szczegoly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się