Skocz do zawartości

Wywalić katalizatory w imprezie WRX 2001?? co myślicie??


Kaya

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja sie nie pytalem o google, tylko kto z Forum (poza Toba) ma zrobione przez nich auto i jak ocenia. Problem jest taki, ze rzeczywistosc w porownaniu z obiacywanymi na stronach cudami, niemal zawsze powoduje rozczarowanie.

 

 

Znam takich paru poza forum...ja sama korzystałam z ich wiedzy w wielu moich autach...bo chyba zasugerowałeś przez przypadek, że znalazłam ich w googlach i zawierzyłam...otóż znów Cię rozczaruję, bo jest dokładnie przeciwnie.

 

 

Jak już wcześniej doszliśmy do konsensusu.....każdy robi auto gdzie uważa...jedni kochają nie-ASO inni nie-ASO jeszcze inni swój własny garaż....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze dodam, że można wymieniać i się licytować na temat firm 4*, M*, lub J* (których forum zabrania reklamować) ale na forum technicznym to tylko OT, ja poproszę o konkrety techniczne popierające lub nie rozwiązania tych firm.

Ja napisałem konkretnie czemu 3' jest za duży i dlaczego, proszę mi napisać czemu 2,5 cala jest za mały i czemu 3'jest lepszy od niego?

Jak juz kolega napisał "praw fizyki nie daje sie oszukac", jeżeli sie da to napiszcie jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac rozne fora (Polskie i zagraniczne) mozna sie natknac na wiele opini i wiele przykladow roznych rozwiazan ktore dzialaly lub nie. Niemal zawsze pierwszym pytaniem powinno byc: do czego bede uzywal(a) swoj samochod, i czy moje modyfikacje beda sprzyjaly mojemu celowi. Jak juz poprzednio pisalem, w swoim 2002 WRX'e mialem zrobiony uppipe bez kata, dolot czeszciowo perrina czesciowo fabryczny z wkladem K&N, a za turbo zainstalowalem 2 czesciowa 3" rure Perrina z 2 katalizatorami, ktora byla podlaczona do reszty wydechu Borla Hush z 2 koncowkami wylotowymi. Dodalem tez pompe paliwa Walbro, no i zostala wgrana mapa specificzne dopasowana do moich modyfikacji. Wszystkie te zmiany zostaly wprowadzone bym mial wiecej przyjemnosci z codziennej jazdy, a sam samochod nie byl uzywany w sporcie czy upalany w innych warunkach. W takich warunkach moj zestaw spisywal sie na medal, spalanie bylo na poziomie fabrycznym (lub lepszym w zaleznosci od trasy), i cel zwiekszonego zadowolenia z jazdy byl kompletnie osiagniety.

 

Jedynym minusem tych zmian bylo szybsze zuzycie sie uszczelek pod pokrywa zaworow, a pozniej glowica od strony pasazera - zetknalem sie z opinia ze jest tak po zainstalowaniu uppipe bez oslony termicznej. Procz tego, zanim zostala wgrana odpowiednia mapa, mialem spalanie stukowe, oraz cisnienie bylo nierowno ladowane przy wysokich obrotach.

 

Dla mnie przekatna wydechu miala mniej znaczenia - kupilem co mialem dostepne, i mialem mase przyjemnosci zarowno z dlubania przy swoim aucie i poznawania jak ten pojazd funkcjonuje, jak i z koncowego rezultatu. Osobiscie kozystam z roznych for jako zrodel informacji, ludzie wyrazaja swoje opinie na temat co dziala a co nie - mysle ze na tym to polega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Morgiana
A ja nawet w to nie watpie - wole uprzedzic, zanim moje urojenie, Morgiana, sie znow odezwie z jakimis pretensjami :)

 

ale że o co chodzi przepraszam?

że niby ja zawsze z pretensjami...? :roll: :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...