Jump to content

Kaya

Użytkownik
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Kaya

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 05/15/1984

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza WRX
  • Zainteresowania
    Subaru :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Płeć: :wink: Qurcze, patrząc na nadinterpretację kolegów powyżej to chyba mam za dużo męskich hormonów...
  2. Znam takich paru poza forum...ja sama korzystałam z ich wiedzy w wielu moich autach...bo chyba zasugerowałeś przez przypadek, że znalazłam ich w googlach i zawierzyłam...otóż znów Cię rozczaruję, bo jest dokładnie przeciwnie. Jak już wcześniej doszliśmy do konsensusu.....każdy robi auto gdzie uważa...jedni kochają nie-ASO inni nie-ASO jeszcze inni swój własny garaż....
  3. Who the ... is Jetronic? Powaznie pytam. Kaya, dziala, dziala. Pewnie ze bedzie dzialac. Pytanie tylko czy na wezszym nie bedzie dzialac lepiej. Turbo to nie N/A zeby wydechem wszystko zepsuc, ale nadal to silnik spalinowy, nadal sa zjawiska falowe - a praw fizyki nie daje sie oszukac. Artur_ZAQ na 2.5" wydechu mial 500Nm :!: Carlos tez sie zaczal zblizac do tych wartosci... Dyskusja staje sie coraz mniej sensowna. Twoje auto i masz pelne prawo zrobic w nim co zechcesz. A ze masz juz to zrobione, to calkiem po ludzku bedziesz teraz tego bronic (jak lwica ) i mozemy niechcacy zaczac robic jakies wycieczki osobiste. No i chyba tu po raz pierwszy mamy podobne odczucia - dyskusja bezsensowna, tłumik dawno zrobiony, a temat żyje swoim życiem:) A o Jetronik-u "LEWKU" zapewne poczytasz w googla-ch
  4. Śmiesznie się robi... Po co się pytasz jak wiesz lepiej lub lepiej wiedzą Twoi fachowcy "spece od tuningu"? Może zadaj to pytanie na forum tuning.pl Tutaj wypowiadają się ludzie znający Subaru i ich problemy, jak, bym nie wiedział nic o 3 calowym tłumiku to bym nie pisał. Pytam po to, aby zapoznać się z tematem, bo chyba temu między innymi ma służyć to forum ...to chyba jasne...ale jak widać nie dla wszystkich! Co do "jak to barwnie określiłeś - Specy od tuningu" - to jak już wcześniej pisałam, chyba jako znawca tego prawdziwego (nie z tuning.pl) tematu powinieneś wspierać tak profesjonalne firmy jak Jetronic, nie-ASO czy też nie-ASO.... ??????? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: No i oczywiście dziękuję za dobre rady, ale jak nie doczytałeś wcześniej tłumik już zrobiłam no i mój w przeciwieństwie do Twojego działa...więc zamiast tych złośliwości i opowieści o znanym Ci :arrow: tuning.pl powinieneś zająć się naprawą swojego dziadka! :] :wink: -- 14 sty 2011, o 12:09 -- Gdybym miała zrobić po swojemu to bym nie pytała....Jak już wcześniej wspominałam, po waszych bezcennych radach, (często diametralnie od siebie różnych) postanowiłam przygotować auto w profesjonalnej firmie......Jeżeli zaś uważacie drodzy forumowicze, że źle robię to chciałabym, żeby ktoś konkretnie jasno i do końca wytłumaczył dlaczego, może bez zbędnych złośliwości??? Proponuję również lekturę dla tych co wiedzą najlepiej...taka najprostszą odpowiedź na wszystkie te niedomówienia, które się tu pojawiły typu, że nie warto przerabiać nic, że warto, że za mało, że za dużo, że nie jedzie, że się psuje...itp http://nie-ASO.pl/pl/oferta/impreza_wrx_20l.php ja akurat tam auta nie robię, ale oni jak sądzę też mają trochę wiedzy...oczywiście nie śmiem twierdzić, że więcej od Ciebie.....:]
  5. Dokładnie chyba wszystkim chodziło o taką recenzję! Poza tym jak dla mnie wszystko jasne i ze wszystkim co napisałeś się w 100% zgadzam..) pozdrawiam, Kaya -- 13 sty 2011, o 23:46 -- A boisz się ich :D:D:D że tak Cię wystraszyłam??i to w dodatku na noc....upssssss przepraszam Miałam na myśli przedstawić jedynie ludzi, którzy zajmują się moim wozem... :D:D:D:D:D
  6. Widocznie nie czytalas ze zrozumieniem, jak my pisalismy, ze nie potrzebujesz calego przelotowego wydechu 3-calowego. Specow juz znalazlas, nie widze potrzeby podsuwac nowych. Wazne, ze jestes zadowolona z obecnych. Dlaczego nagle nie widzisz takiej potrzeby???:D:D Speców od SUBARU nigdy za wiele......:D:D Nadal z niecierpliwością czekam na namiar do Twoich cudotwórców...
  7. Chętnie wezmę od ciebie namiar na specy co robią 350KM na 2,5 cala i też jest dobrze :D nie byłam u Romana w garażu tylko w Jetronic, zasięgając również info u innych "speców" jak to ładnie nazwałeś EDIT: Widocznie nie czytałeś ze zrozumieniem....cały czas piszę, że 3" przechodzą w 2,5" -- 13 sty 2011, o 22:48 -- to takie minimum
  8. Calego wydechu 3" nie rob. Do osiagow nic to nie wniesie, a bedzie masakrycznie glosno. W sumie to moze nawet je pogorszyc, bedzie gorszy moment z dolu. Kolega ma 3 cale i wcale nie jest za głośno , nie pogorszył mu się moment z dołu...a wręcz przeciwnie! -- 13 sty 2011, o 22:24 -- Cały wydech miałam 2,5 cala...tyle, że z katami, wywaliłam katy a na ich miejsce wsadziłam 3cale, które przechodzą w 2,5 + tłumik końcowy. Wy twierdzicie, że gruba przesada, firmy zajmujące się remap twierdzą, że najlepiej 3 cale całość, bo 2,5 może go już mulić...zobaczymy we wtorek jaki będzie efekt końcowy;) -- 13 sty 2011, o 22:26 -- nie psuja osiagów. nie mają sensu w WRX. Jeżeli Ci zależy, sprzedam Ci nawet 6" i jeszcze pięknie uzasadnie. pzdrw, Piotr No tak tyle, że mówimy o całym wydechu, a nie tłumiku końcowym...więc różnica jest oczywista dla wszystkich....mam nadzieję!
  9. katy wywalone;)....tłumik z 3 przechodzi na 2 cale.....różnicę czuć od razu.....we wtorek hamownia i remap....zobaczymy jakie osiągi uda mi się wykrzesać z tego starego dziadka ;P Co do waszych wypowiedzi na temat tłumików 3 calowych, które w WRX miałyby psuć osiągi....dementuje plotki, bo to BZDURA!! Miałam trochę czasu na zapoznanie się z tematem u osób, które pracują nad osiągami SUBARU, EVO itp....i raz jeszcze osobom, które piszą takie posty radzę udać się do fachowców i zaczerpnąć trochę wiedzy na temat... :wink: :wink:
  10. Wg Jetronic 260-280 KM to bezpieczne granica dla tego modelu, można kręcić ponad 300 z tym, że wtedy najbardziej to auto lubi stać w servisie...... Hm... Dyziowe 2,5 jeździ mając coś koło trzech setek i w serwisie stoi tylko okazjonalnie... jak się przepotwarza w STI ja mówię o 2.0 WRX nie 2,5...........
  11. Wg Jetronic 260-280 KM to bezpieczne granica dla tego modelu, można kręcić ponad 300 z tym, że wtedy najbardziej to auto lubi stać w servisie......
  12. no właśnie jestem jeszcze przed wymianą pierwszej, która nie działa...zamówiłam, czekam....w między czasie chciałam zrobić wydech, zamontować sondę i znów na diagnostykę...........dopiero jak auto będzie bez błędów to remap. Więc jakby nie będzie to seryjny samochód tak?? -- 30 gru 2010, o 10:59 -- Mam nadzieję, że więcej z Was odniesie podobne wrażenia..... Pozdrawiam
  13. Dzięki kolego....no i przy okazji zapewniam Cię, że program się przyda mimo tego, że jestem kobietą....
×
×
  • Create New...